Не допускат влизане с дамска чанта в магазин "ХИТ"

  • 10 755
  • 139
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 13 217
Господин Андонов, похвално е, че пишете в тази тема. Моля, обаче да я прочетете внимателно.
Аз съм редовен клиент на управлявания от Вас магазин. Като казвам редовен имам предвид почти ежедневно пазаруване там.
Не съм съгласна, че Вашите мерки са с цел безопасност и комфорт на клиентите. Първо, никак не е комфортно да ме върнат от входа, за да си оставя дамската чанта на Информация (забележете!!!). И на мен и на Вас е известно какво представлява мястото за съхранение на багаж. Не се заключва на първо място, на второ Вие бихте ли оставили документите и ценните си вещи на подобно обществено място?! По никакъв начин не се съмнявам в лоялността на Вашите служители. И въпреки всичко няма как да оставя чантата си на Информация. Освен всичко, доколкото видях вчера табелата, забранявате изобщо пазаруването с чанти. Уверявам Ви, че след тази мярка клиентите Ви ще намалеят. При всички положения финансовата загуба ще е далеч по-голяма от тази при кражбите.

Смятам за нелепо Вашето нареждане. Магазинът Ви е оборудван с камери, имате маркировка на продуктите и устройства, които я засичат, имате и хора, които следят за кражби в магазина. Като клиент аз лично не виждам защо беше необходима новата мярка, при условие, че ако реша да открадна ще го направя и без чантата. Освен това всички големи магазини трябва да бъдат наясно, че кражби ще има, освен ако не маркират наистина всичките си продукти. Вероятно и тогава пак ще се краде. Така че недейте да нарушавате спокойствието на клиентите си по този начин, защото те ще спрат да пазаруват при Вас.

Vache
Редовен клиент  Wink

# 106
Гарантирам ,че личния ви багаж оставен на гише информация е абсолютно защитен и може спокойно да продължите пазаруването си.
Андонов

# 107
  • София
  • Мнения: 13 217
Гарантирам ,че личния ви багаж оставен на гише информация е абсолютно защитен и може спокойно да продължите пазаруването си.
Андонов

Господине, как го гарантирате?
А поставихте ли се на мястото на служителите си ако бъдат обвинени в несъществуваща кражба!?

# 108
  • Мнения: 4 785
Гарантирам ,че личния ви багаж оставен на гише информация е абсолютно защитен и може спокойно да продължите пазаруването си.
Андонов

Господине, как го гарантирате?
А поставихте ли се на мястото на служителите си ако бъдат обвинени в несъществуваща кражба!?

Точно това щях да попитам! Аз ако вдигна панаир, че съм имала 300 лв., а сега намирам 20 - с камера ли ще доказвате, че не е вярно? Трябва ли да си оставя документи, пари и лични вещи за съхранение на доверие - не мисля.

# 109
  • Варна
  • Мнения: 25 295
Това е смехотворно, дамската чанта не е просто личен багаж! Съгласна съм да си оставям багажа, когато влизам с такъв, но чанта с пари, документи, ключове и лични вещи не бих оставила за нищо на света. Кой уважаващ себе си магазин би наложил подобно изискване? Мисля, че никой!
Да не говорим, че ако бях на мястото на вашите служители никога не бих поела отговорността за чужди чанти! А при това не се съмнявам ни най-малко в собствената си честност и добросъвестност.

# 110
  • Мнения: 12 680
Личи си, че никога не сте ползвал дамска чанта. Тя не е личен багаж, тя е нещо много повече. И ако ще трябва специално да се подготвяме, за да пазаруваме в магазина, няма да стане.   

# 111
  • София
  • Мнения: 1 524
Г-н Андонов, похвално е, че четете тук, че изобщо изказахте позицията си.
Но всъщност защо очаквате от нас да ви дадем решение на проблема, просто вземете пример от магазините из цяла Европа. Никъде не са ме спирали, за да си оставя чантата. Наистина вярвам в статистиката, че 80 процента от кражбите са вътрешни. Наемете свой хора с единствена цел разбиване на канали за изнасяне на стоката. Наблюдателни камери на самите каси, ако няма - също ще помогнат много.
За самите клиенти - Трябва ви много добър човек на камерите - да може да преценява хората, нещо като профайлър (звучи толкова високопарно) Този човек ще насочва охраната къде да гледа, кой да следи.

И на последно място - жените със свойте чанти оставете на мира, достатъчно е да се оставят саковете.
Не е обидно, а е крайно дразнещо, неприемливо и определено ще губите клиенти. Ето аз, не бих пазарувала при вас, а съм определено съвестна и коректна - както можете да прочетете от предния ми пост. Ще си кажете голяма работа - някакви си женички са се развихрили - но това е най-грешния подход.
С Уважение - Меги.  Mr. Green

# 112
Бих могъл дълго и на широко да обсъждам темата и да изтъкна безброй случаи доказали със времето ефективността на тази мярка.Но не бих искал да звучи като оправдание защото, всъщност не е така.Отлично разбирам за какво става на въпрос тъй, като и аз като всеки тук съм клиент.За жалост обаче не малък процент от хората посещаващи обекти, като нашия намеренията са им други, което включва, както кражба от обекта така и персонално от клиентите във него.Уверявам ви ,че вероятността да ви се случи подобно нещо ,когато сте си оставили ценния личен багаж предварително на предназначеното за това място и то охранявано е равен на нула.
Андонов

# 113
  • Варна
  • Мнения: 25 295
Очевидно няма да се разберем Laughing Аз лично предпочитам на мен да се гледа като на клиент вместо като на потенциален крадец, а грижата за личните ми вещи да си я поема аз.
За мен topicclosed

# 114
  • Мнения: 4 785
Добре - значи имате клетки с ключ (който не става за всички ключалки, така между другото...), достатъчно на брой, камера към клетките и жива охрана на клетката - защото съгласете се аз ще оставя ЛК, шофьорска книжка, документи на колата, лични ценни вещи. Парите се предполага, че ще взема с мен, добре. Само че към момента не съм убедена, че имате каквато и да е сигурност на т.нар. клетки за багаж... И най-накрая - при евентуална кражба вие какво ми гарантирате? Аз мога или не мога да кажа, че съм имала 1000 лв. вътре, ВИЕ сте ме принудил да си оставя нещата, а след това не отговаряте за тях? Или ще описвате вещ по вещ какво имам в чантата си, защото тогава трябва да си взема свободен ден, за да пазарувам при вас.  Wink

# 115
  • София
  • Мнения: 13 217
Г-н Андонов,
Вашето уверение, че няма да се случи нищо с ценният ми багаж е несериозно. Не за друго, а защото не го пазите лично Вие, т.е. не бихте могъл да бъдете сигурен в това, когато се отнася за друг Ваш служител.
Освен това аз пък Ви уверявам, че повечето Ви клиенти са добросъвестни хора.
Мога ли да Ви попитам кои Ваши продукти са маркирани? и понеже знам, че не са всички как опредлете какво да маркирате? Искам да попитам защо сте хвърлили толкова средства за камери и охрана след като те не са ефективни?
И накрая ще кажа, че вероятно ще ме загубите като клиент. Билла и Фантастико се намират на същото разстояние от работата и домът ми на каквото е ХИТ. Вероятно не Ви пука за това, един клиент.. какво толкова, но аз не бих пазарувала на място където не се чувствам комфортно и за което трябва да илзиам специално облечена, за да не нося дамска чанта. ХИТ е чудесен магазин, обичам да пазарувам там, но уви... ще се откажа, щом това ми създава неудобства.

# 116
Уви за пореден път максимата ,че клиента винаги има право остава дори, когато всичко е със цел неговата безопасност и комфорт.
Уверявам ми ,че още утре ще отменя нареждането си.
Приятна вечер на всички.
Андонов

# 117
  • Мнения: 77
Господин Андонов, ако наистина сте управителя на въпросния магазин, защо се държите толкова НЕсериозно!? Първо "това е за ваша сигурност", после "ама знаете ли колко недобросъвестни клиенти има и как ни крадът", преди 2 дни издавате заповед, сега след 4 постинага във някакъв форум - ще я отменяте!?

Не трябва ли първо да обмисляте действията си? Какви са тези решения, които се променят за часове?

# 118
  • Мнения: 4 785
Ако намерите друг подход ще съм много благодарна, защото вече уточних, че магазинът ми е и удобен, и много добре зареден (за разлика от Била например!). Но сериозно се замислих дали да се насоча към друг магазин, само заради това неудобство. Не знам възможно ли е да маркирате всички стоки, така че наистина да се хващат от сензорите или е непосилна задача? (предполагам е така за съжаление.... Confused)


Господин Андонов, ако наистина сте управителя на въпросния магазин, защо се държите толкова НЕсериозно!? Първо "това е за ваша сигурност", после "ама знаете ли колко недобросъвестни клиенти има и как ни крадът", преди 2 дни издавате заповед, сега след 4 постинага във някакъв форум - ще я отменяте!?

Не трябва ли първо да обмисляте действията си? Какви са тези решения, които се променят за часове?

Ами няколко мнения в даден форум са представителна извадка - повярвай ми!След като н-брой клиенти казват, че не е добре и ги отказва от ползване на услугата и нито един, който е за - съответно... Аз също съм реагирала на мнения във форум, така че не намирам нищо не редно - напротив доста е гъвкаво, да можеш да се приспособиш към мнението на клиента веднага и сега! Аз вярвам, че ще продължат да търсят вариант за ограничаване на кражбите, но явно не е това начинът  Peace

 

# 119
  • Мнения: 77
Да, Трейси, но тогава с какъв акъл издават тази заповед! Нали преди да издадеш нареждане мислиш, смяташ, калкулираш преценяш, допитваш се, проучваш!? Щом са издали подобна заповед, значи са сметнали, че загубата на н-броя клиенти няма да се отрази на печалбите! А сега хоп - обръщаме се! Или може би не са мислили, когато са издавали първата заповед? Тогава на какво основание се базират нарежданията - "ооо имаме кражби - кво да направим? ми да забраним чантите". Не е сериозно! И май някой още в началото не си е вършил работата!  Peace

Общи условия

Активация на акаунт