Ами въпроса е, да ли те са zнаели 4е тя е бременна, когато тя си е купила билета. Ами ако си го е купила по интернет или ако някой друг е оти6ъл да вzеме билета zа нея, или пък ако го е купила преди 6 месеца, от къде да zнаят служителите 4е тя е бременна zа да й кажат?
Ина4е съм напълно съгласна с теб, и ние пътуваме предимно с Луфтханса и то zа много по малко пари отколкото с българските
Някой беше писал за някаква точка 10 ... та може и да са прави в случая със здравните сертификати и да са си написали нещо. Но те не знаят и за това какво имаш намерение да слагаш в багажа, но са написали изрично какво да не слагаш нали? Как да е, ей такива неща много дразнят. Иначе полетите и пилотите им според мен са много добри. До сега с тях съм имала винаги леко кацане и никакви проблеми при полети (освен тясното място между седалките) , но като ти направят някой подобен номер и после оставаш вместо с добро с лошо впечатление.
А за подобни лоши случки се разпространяват много повече и много по-бързо от добрите и така само авиокомпанията губи.
Аз например си спомням как преди няколко години някаква снежна буря беше блокирала летището във Франкфурт - почти всички авиокомпании отменяха полетите, всичко живо спеше по летището и нямаше как да си иде, само нашия самолет излетя и летя супер добре Но след това хубашо впечатление като си спомня как една свръх изнервена и важна служителка на регистрацията кряскаше по едно момиче и я направи на нищо защото я нямало в списъка и какво ли не - а имаше грешка в името - 1 буква при това момичето имаше бележка от бюрото за тази грешка ... Абе като се нагледа човек на подобни случки и хубавите неща някак си се губят