Някой поръчвал ли е от Мебели Виденов?

  • 260 707
  • 805
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 11
Да ви споделя какво стана. В магазина бях поръчала качване и монтаж, но те ми казаха че на място трябва да си кажа, ако ги искам. Ок, звънят ми вчера и ми казват - ами спалнята ви е налична, идваме, ще ви я стоварим долу на улицата! аз обясних че съм искала качване, а те ми казват - ами трябвало е предварително! Е добре, аз опитах! сега, обясниха ми, нямаме време в графика за тези услуги, затова ще дойдем след няколко дни. Аз не разбирам - тези хора от обслужвашия персонал, които би трябвало те да извършват услуга, те превръщат в роб! на всичкото отгоре не могли да ми кажат точен час, ами трябва да стоя и да чакам да благоволят да се обадяти веднага да тичам... Ами добре, но нито аз, нито мъжът ми работим работа, която да не изисква планиране, съобразено с тези майстори. Съвсем обърнат е моделът.... Sad((((((((((((((((((((((( #2gunfire #2gunfire

# 766
  • Мнения: 26
днес бях в магазина на виденов и за първи път видях наживо диваните, иначе все в сайта
много твърди ми се струваха диваните, как се спи на тях-удобно ли е
а матраците много меки пък, може би защото са пружинни
дали лесно се повдига спалня с механизъм, ако е с друг матрак

Преди около 7-8 месеца си купухме евтино диванче, но от мебели Арон. На място ми се стори много твърдо, но сега не съжалявам, че го взехме. Спахме на него няколко месеца, докато бяхме в ремонт и нямахме спалня. При активно ползване вече е поомекнал, но под мекара част има равна дървена дъска, която, надявам се, няма да доведе до неудобство при омекването, както беше при стария ни диван, който имаше някакви метални...лостове отдолу и те го направиха страшно неудобен и го изкривиха. Мисълта ми е, че по-евтините дивани не са чак тъолкова издръжливи и предполагам по-бързо ще омекнат, така че може би колкото по-твърд, толкова по издръжлив...

# 767
  • Мнения: 26
Да ви споделя какво стана. В магазина бях поръчала качване и монтаж, но те ми казаха че на място трябва да си кажа, ако ги искам. Ок, звънят ми вчера и ми казват - ами спалнята ви е налична, идваме, ще ви я стоварим долу на улицата! аз обясних че съм искала качване, а те ми казват - ами трябвало е предварително! Е добре, аз опитах! сега, обясниха ми, нямаме време в графика за тези услуги, затова ще дойдем след няколко дни. Аз не разбирам - тези хора от обслужвашия персонал, които би трябвало те да извършват услуга, те превръщат в роб! на всичкото отгоре не могли да ми кажат точен час, ами трябва да стоя и да чакам да благоволят да се обадяти веднага да тичам... Ами добре, но нито аз, нито мъжът ми работим работа, която да не изисква планиране, съобразено с тези майстори. Съвсем обърнат е моделът.... Sad((((((((((((((((((((((( #2gunfire #2gunfire


Не знам дали си от София, но при мен нещата се развиха по следния начин. Съжалявам, че чак сега пиша, но беше лудница тези дни. Значи, аз им звънях в склада почти ежедневно, след като започнаха да просрочват. На място човекът беше много отзивчив, въпреки, че не можа да ми даде точен срок за изпълнение на поръчката. Когато спалнята ни пристигна и ни се обадиха от склада, без проблем се разбрахме да ни я доставят в събота, защото на нас тогава ни беше удобно /те ни се бяха обадили в четвъртък/. Когато звъннаха да ми кажат, че е в склада им, ме попитаха дали искам качване и монтаж - аз отказах, защото за нас  е твърде скъ, при все, че избираме евтина спалня. Мъжът ми си я монтира без проблем сам. Сутринта в събота ни звъннаха и пак ни попитаха дали остава за днес поръчката и дали искаме качване и монтаж. Вяртно е, че ги чакахме цял ден, а също и че след като ги помолихме да се обадят час, преди да дойдат, те ни звъннаха, но дойдоха за 15 минути. Добре бяха опаковали нещата поне, та бяха хем предпазени отдраскане, хем по-лесни за носене. Както писах и преди обаче, ЛИПСВАХА части!!!! Имаше някой счупени и одраскани плоскости, някой ги използвахме, други обаче бяха изцяло неизползваеми. Липсваше цял комплект с части за сглобяване на скрина. Освен това си бяха сместили /явно на това се дължат по-ниските цени/ някои части, които според по-разбиращите от мен, са основни при монтажа на такива мебели. Тези части дори не бяха в схемите. Тях просто ги нямаше и без тях....беше тразгедия, та си ги копувахме сами. Не са кой знае какво де, но все пак...всеки, които поне малко разбира, ще се усети, че нещата ще станат много некачествено, ако ги няма тези части. Аз им написах гневен мейл тогава. Те ми се обадиха в понеделник, уточнихме какво липсва и какво е за смяна и те ни го пратиха по куриер - беше тук два дни по-късно. В това отношение са коректни. Пък и при тези цени, не смея да се оплаквам много за липсващите части, защото съм виждала много сходни на Виденов мебели, същия клас като качество, а ПЪТИ по-скъпи, което е пълно безумие според мен и е изцяло неоправдано. Мебелите много миришеха първата седмица. Държахме прозореца денонощно отворен, мих с какво ли не...сега, от неделята спим там и е супер. Мебелите са как да кажа...хубави и удобни, но трябва да се ползват с много внимание, за да се съхранят за по-дълго. Моят съвет е да прегледате хубаво какво са ви доставили и да бъдете настоятелни по телефона!Успех Simple Smile

# 768
  • Мнения: 5
Vesper.L, не знам какво имаш в предвид с това, че трябва да се ползват с внимание. Преди около две години при преместване поръчахме спален комплект защото само при Виденов можехме да си го позволим. Преместихме се от в пъти по скъпа спалня на тази, която казваш че липсвали основни части за монтаж. И въпреки тези уж важни части си използваме леглото, скрина, гардероба и шкафчетата напълно нормално без да ги пазим по какъвто и да било начин. Не споря с теб, явно наистина има неща от които спестяват, но с времето експлоатацията и опита показват, че явно не са от такова значение.
Нас ни притесняваха най-вече кантовете, които са доста тънки, но въпреки умелото ритане от наша страна все още са си на мястото, в същото състояние. Моето мнение е, че за тази цена мебелите си струват наистина, и са същия клас като тези на почти двойни цени. Вече за по скъпите съм съгласна, че са по добри, но за такава цена няма как да искаме нещо уникално изпипано до край.
А за липсващите части сигурно сме имали късмет и не ни липсваше нищо, но липсва ли ви нещо не се отказвайте и си го търсете до край. То си е ваше, вие сте си го платили и сте в правото си. Пък дано като видят, че хората са недоволни да внимават повече какво слагат в тия кашони.

# 769
  • Мнения: 3 399
На мен ми се обадиха, че поръчката ми е в магазина им, да си взема нещата иииииии... тъкмо се зарадвах, добавиха - само на дивана му няма подлакътниците?!?!  Shocked Казах, като "дойдат" и те, да ми звъннат пак  #Cussing out

# 770
  • Мнения: 11
Да ви споделя какво стана. В магазина бях поръчала качване и монтаж, но те ми казаха че на място трябва да си кажа, ако ги искам. Ок, звънят ми вчера и ми казват - ами спалнята ви е налична, идваме, ще ви я стоварим долу на улицата! аз обясних че съм искала качване, а те ми казват - ами трябвало е предварително! Е добре, аз опитах! сега, обясниха ми, нямаме време в графика за тези услуги, затова ще дойдем след няколко дни. Аз не разбирам - тези хора от обслужвашия персонал, които би трябвало те да извършват услуга, те превръщат в роб! на всичкото отгоре не могли да ми кажат точен час, ами трябва да стоя и да чакам да благоволят да се обадяти веднага да тичам... Ами добре, но нито аз, нито мъжът ми работим работа, която да не изисква планиране, съобразено с тези майстори. Съвсем обърнат е моделът.... Sad((((((((((((((((((((((( #2gunfire #2gunfire


Не знам дали си от София, но при мен нещата се развиха по следния начин. Съжалявам, че чак сега пиша, но беше лудница тези дни. Значи, аз им звънях в склада почти ежедневно, след като започнаха да просрочват. На място човекът беше много отзивчив, въпреки, че не можа да ми даде точен срок за изпълнение на поръчката. Когато спалнята ни пристигна и ни се обадиха от склада, без проблем се разбрахме да ни я доставят в събота, защото на нас тогава ни беше удобно /те ни се бяха обадили в четвъртък/. Когато звъннаха да ми кажат, че е в склада им, ме попитаха дали искам качване и монтаж - аз отказах, защото за нас  е твърде скъ, при все, че избираме евтина спалня. Мъжът ми си я монтира без проблем сам. Сутринта в събота ни звъннаха и пак ни попитаха дали остава за днес поръчката и дали искаме качване и монтаж. Вяртно е, че ги чакахме цял ден, а също и че след като ги помолихме да се обадят час, преди да дойдат, те ни звъннаха, но дойдоха за 15 минути. Добре бяха опаковали нещата поне, та бяха хем предпазени отдраскане, хем по-лесни за носене. Както писах и преди обаче, ЛИПСВАХА части!!!! Имаше някой счупени и одраскани плоскости, някой ги използвахме, други обаче бяха изцяло неизползваеми. Липсваше цял комплект с части за сглобяване на скрина. Освен това си бяха сместили /явно на това се дължат по-ниските цени/ някои части, които според по-разбиращите от мен, са основни при монтажа на такива мебели. Тези части дори не бяха в схемите. Тях просто ги нямаше и без тях....беше тразгедия, та си ги копувахме сами. Не са кой знае какво де, но все пак...всеки, които поне малко разбира, ще се усети, че нещата ще станат много некачествено, ако ги няма тези части. Аз им написах гневен мейл тогава. Те ми се обадиха в понеделник, уточнихме какво липсва и какво е за смяна и те ни го пратиха по куриер - беше тук два дни по-късно. В това отношение са коректни. Пък и при тези цени, не смея да се оплаквам много за липсващите части, защото съм виждала много сходни на Виденов мебели, същия клас като качество, а ПЪТИ по-скъпи, което е пълно безумие според мен и е изцяло неоправдано. Мебелите много миришеха първата седмица. Държахме прозореца денонощно отворен, мих с какво ли не...сега, от неделята спим там и е супер. Мебелите са как да кажа...хубави и удобни, но трябва да се ползват с много внимание, за да се съхранят за по-дълго. Моят съвет е да прегледате хубаво какво са ви доставили и да бъдете настоятелни по телефона!Успех Simple Smile
Е минаха, но аз бях поръчала да сглобят и явно ЗАТОВА не липсваха части Joy Така или иначе си оставиха всички боклуци вкъщи.... Което беше много грозно... Нищо, права си - при тази цена няма какво друго да се очаква Sad

# 771
  • Мнения: 11
На мен ми се обадиха, че поръчката ми е в магазина им, да си взема нещата иииииии... тъкмо се зарадвах, добавиха - само на дивана му няма подлакътниците?!?!  Shocked Казах, като "дойдат" и те, да ми звъннат пак  #Cussing out
   Joy Извинявай, не е смешно. Но просто как може да ти се обадят в такъв случай?!!? "добър ден, ние сме готови, ама почти, бебето ви се роди, само главата остана, така си го гледайте... Цинично, ма това е подигравка. Успех, дано се обадят пак и по-смислено! Peace

# 772
  • Мнения: 14
Искам да споделя и аз мнение за мебели "Виденов". Поръчах си шкаф за обувки, който признавам беше наистина евтин (имаше 20% намаление), обаче не предполагах, че изработката му ще е толкова зле-кантовете бяха започнали да се отлепват, рафтовете са без никакво фолио и са дебели половин сантиметър, за първи път виждам такива рафтове; гърба е на три части, макар че шкафа е много малък; никъде нямаше пробити дупки за винтовете; там, където има дървени сглобки те бяха толкова хлабави, че мъжа ми се наложи да ги лепи с лепило, за да не се разглоби шкафа. В крайна сметка сглобения шкаф е леко крив, не знам и колко време ще издържи. По принцип си бях харесала една спалня с гардероб оттам, но сега в никакъв случай няма си купя нищо от тях. Да, евтини са, но качеството е под всякаква критика. Сглобявали сме и други не много скъпи мебели, но такова чудо не бяхме видели.

# 773
  • Мнения: 26
glezenata92 , съгласна съм с теб като цяло. При всеки е различно - доста хора са доволни от тях, при други са допускани грешки. Все пак е добре, че отговарят на мейлите си и си поправят грешките после. Тези части, за които споменах, според мои близки - разбиращи от такива работи /за разлика от мен  Simple Smile / са много прости и както те казват от "време оно" - някакви подсилващи са. Разликата я усетих аз с и без тях, защото преди да ги сложат - те се слагат накрая, всичко се клатеше. След това - и да го ритам няма да падне вярвай ми! Познавам хора, които не са използвали такива части - не са им от Виденов мебелите, но това е без значение. Техните мебели също се клатушкат леко и се стабилизират само от това, че са до стена. Това при тях е така от години и не ги притеснява. Но предполагам, доста хора биха се съгласили, че е по-добре ако нещата са стабилни - лично ние така се чувстваме по добре и се надяваме при тази стабилност, да издържат по-дълго време. Мъжът ми, които се е занимавал с такива неща, както и наш роднина, които също има опит, казаха, че по принцип, за да са коректни търговците и да държат на качеството е редно да слагат тези части. Едно време е имало такива, но сега...явно се спестява, защото забелязвам, че на малко места ги слагат. Колкото до това да се ползват с внимание - досега, вече 2 седмици, не съм забелязала проблеми, но поради това, че са по-евтини и на места личи, че са малко по-некачествени, смятам че трябва да се внимава - примерно да не се ударят вратичките  и такива неща. Иначе са здрави. На мои приятели детето...направо се бие с гардероба, така блъска вратите, че ....може би имах предвид това като сравнение.,  Ние много спестявахме, докато си направим цялата спалня и сега много си пазим всичко и внимаваме!
Колкото до другото, мисля, че е станало ясно - аз съм на същото мнение, че като цяло нещата са добри и са на много изгодни цени. Паради това, не можем да искаме идеално качество. Ние избрахме Виденов, защото там ни предложиха най-изгодното, като цена и считам - като качества. Както казах, виждала съм подобни неща на мнооого по-високи цени, да не кажа направо двойни. Ако пообиколите магазините ще ви направи впечатление. Смятам, че за това качество и за джоба и необходимостите на хората в днешно време, предлагат много добри неща. Даже се надявам да пуснат по - голям асортимент на неща, защото бих си взела още мебели от тях, въпреки, че за някои неща ме разочароваха.
Държа да отбележа, че коментарите ми не са нито изцяло позитивни, нито изцяло негативни - опитала съм се да опиша как е минало при нас всичко, за да може всеки да има база за сравнение. Е, разбира се, при всеки и различно - някой с по-голям късмет, други с по-малко. Аз не съм съжалила, че поръчахме от тях, много си харесвам спалнята сега - като влезем в нея е супер хубаво и различно. За някой неща ме изнервиха, но пак бих минала през това, за тези цени и за това качество Simple Smile и Пожелавам Успех на всички в избора и в търсенето Simple Smile  bouquet
 

# 774
  • Мнения: 26
 Е минаха, но аз бях поръчала да сглобят и явно ЗАТОВА не липсваха части Joy Така или иначе си оставиха всички боклуци вкъщи.... Което беше много грозно... Нищо, права си - при тази цена няма какво друго да се очаква Sad
[/quote]

Ами така си е, но да ти кажа, от горчив опит знам, че много фирми постъпват така, дори и по-скъпите. Тук проблем, поне според мен, до голяма степен е в манталитета. Няма го това отношение като в чужбина или като в най-най скъпите фирми - клиента е на първо място, винаги е добро отношението и т.н. Тук, с тези заплати, които получават самите служители, често всеки си прави каквото иска и донякъде...А и ние клиентите не винаги си търсим правата и те свикват, да се държат както им скимне. Не всички са такива разбира се, но го има този проблем. Надяваме се някой ден нещата да се оправят, но това е дълъг процес, съвсем различен от обзавеждането  Laughing Всеки трябва да се старае да направи по нещо - когато се налага - да си търси правата, а когато се държат добре с него и той да се държи добре. Аз например, на Виденов им бях написала в мейла, че въпреки пропуските им и забавянето, трябва да се отчете, че служители им са много учтиви - защото на други места така са ми крещяли, при положение, че само се обаждам и ги питам нещо примерно за цена или срок...  #Cussing out

# 775
  • София
  • Мнения: 423
Никой не е застрахован от забравени или объркани части от която и да е фирма. Миналото лято купих 3 метров гардероб от известен магазин за 4 цифрена сума, поръчах и сглобяване, разбира се. Монтажистът беше много приятен мъж, чист и прибран. Та в средата на сглобяването ме извика да ми съобщи, че бил объркан механизма на едната плъзгаща врата и трябва да се смени, но кой знае кога ще стане. Ние заминавахме на другия ден в Гърция, а и до вечерта исках всичко да е подредено вече ooooh! Обади се той в магазина и слезе пред входа да изпуши една цигара, докато управителя докарал другия механизъм  #Crazy Грешки винаги ще има, важно е как ще се излязе от ситуацията.

# 776
  • София
  • Мнения: 940
copodenieve1 Можеш ли да споделиш за кой шкаф за обувки става дума.

Аз съм си харесала някои неща от там да си взема на изплащане , ако някой може да даде мнение за тях:
Гардероб с Надстройка, Секция и Портманто
Благодаря Ви предварително за помощта и отделеното време   bouquet

# 777
  • София
  • Мнения: 44
Ние сме с гардероб Муун - цвят череша, като го ползваме от 1 г. И ние взехме надстройка към него - събират се доста дрехи, но винаги може и повече  newsm78 Допълнително си взехме и скрин.
Относно качеството - всичко си му е на място и се надявам да си остане така още дълго време Peace

За секцията и портмантото не знам. Ние имаме секция Роси, която ни върши чудесна работа и издържа стоически на ежедневната ни експлоатация  Mr. Green

# 778
  • София
  • Мнения: 940
Бате Иво Много благодаря за информацията и аз си мисля, че ще ми е малък и обмислям да си взема и скрин.

# 779
  • Мнения: 11
Е минаха, но аз бях поръчала да сглобят и явно ЗАТОВА не липсваха части Joy Така или иначе си оставиха всички боклуци вкъщи.... Което беше много грозно... Нищо, права си - при тази цена няма какво друго да се очаква Sad

Ами така си е, но да ти кажа, от горчив опит знам, че много фирми постъпват така, дори и по-скъпите. Тук проблем, поне според мен, до голяма степен е в манталитета. Няма го това отношение като в чужбина или като в най-най скъпите фирми - клиента е на първо място, винаги е добро отношението и т.н. Тук, с тези заплати, които получават самите служители, често всеки си прави каквото иска и донякъде...А и ние клиентите не винаги си търсим правата и те свикват, да се държат както им скимне. Не всички са такива разбира се, но го има този проблем. Надяваме се някой ден нещата да се оправят, но това е дълъг процес, съвсем различен от обзавеждането  Laughing Всеки трябва да се старае да направи по нещо - когато се налага - да си търси правата, а когато се държат добре с него и той да се държи добре. Аз например, на Виденов им бях написала в мейла, че въпреки пропуските им и забавянето, трябва да се отчете, че служители им са много учтиви - защото на други места така са ми крещяли, при положение, че само се обаждам и ги питам нещо примерно за цена или срок...  #Cussing out
[/quote] Напълно съм съгласна! Не мога да виня една компания... Просто на наша територия практиката е такава, клиента за нищо го нямат фирмите, независимо дли скъпи или евтини. Обслужващият персонал трябв да се научи, че ако не сме ние, те няма да има на какво да градят бизнеса си. Уви... Но това е много дълга тема. Ние сме почти напълно готови с обзавеждането, чакаме само бебче Simple Smile)))

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт