Черен списък на хотелите в България!

  • 377 080
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 1 050
  • Мнения: 1 069
Аз пък ходих зимата и нищо негативно не мога да кажа. Всичко си беше повече от идеално.

# 1 051
  • Мнения: 1
Направо съм разочарована от хотел Рига-Русе.. Има стряхотна гледка но отвътре ,няма чистачки мръсно е обелена е стената в банята има мухал. Съгалявам но това не е нормално. Асансьорите не работят просто УЖАС. Има буболечки ужас просто немога да опиша.
[/img][/img]

# 1 052
  • Бургас
  • Мнения: 6 908
Искам да попитам нещо за да разбера дали пък проблема не е в мен. Смятате ли, че в апартхотелите трябва да се чисти и да се сменят хавлиите всеки ден както в нормалните хотели или щом са ми сложили метла и стирка в апартамента се очаква аз да си чистя. Вече 3 дни сме на апартхотел. Никой не е влизал нито да смени хавлиите, нито да зареди тоалетна хартия, нито да изчисти.

# 1 053
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 586
 Зависи какво е упоменато в условията за настаняване. Обикновено почистват хазяите, но щом са ви  оставили метла и моп, може да сте на самообслужване?

# 1 054
  • Бургас
  • Мнения: 6 908
Никъде няма написани условия за настаняване.

# 1 055
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 747
Никъде няма написани условия за настаняване.
Кой е хотела?

# 1 056
  • Мнения: 904
Никъде няма написани условия за настаняване.
Кой е хотела?


И каква е цената за нощувка е важно

# 1 057
  • Мнения: 1 231
Искам да попитам нещо за да разбера дали пък проблема не е в мен. Смятате ли, че в апартхотелите трябва да се чисти и да се сменят хавлиите всеки ден както в нормалните хотели или щом са ми сложили метла и стирка в апартамента се очаква аз да си чистя. Вече 3 дни сме на апартхотел. Никой не е влизал нито да смени хавлиите, нито да зареди тоалетна хартия, нито да изчисти.
Вчера се върнахме от апартхотел в Слънчев Бряг. Всеки ден сменяха кърпите, чистеха и зареждаха нови тоалетни принадлежности. Имаше МОП и кофа в банята, но аз не съм ги използвала, много добре се почистваше. Бях приятно изненадана, не очаквах такова обслужване.

# 1 058
  • Бургас
  • Мнения: 6 908
Никъде няма написани условия за настаняване.
Кой е хотела?


И каква е цената за нощувка е важно


SeaLife Синеморец. 85лв на вечер

# 1 059
  • Асеновград
  • Мнения: 3 077
Никъде няма написани условия за настаняване.
Кой е хотела?


И каква е цената за нощувка е важно


SeaLife Синеморец. 85лв на вечер
Общи правила

Комплеска от апартаменти за гости разполага с безплатни паркоместа за всички гости ,намиращи се в комплекса или на прилежащия паркинг до него.Безплатно е ползването на басейна в работното му време ,като не се осигуряват хавлии за басейна.Почистването на стаите и подмяна на хавлии и бельо е на всеки 3 дена.Пешеходна алея до плажа .WiFi достъп до всеки апартамент,без допълнително заплащане.Трансвер от летище Бургас и Истамбул със заплащане.Карти за отстъпки за повечото заведения в района.За по-малко от 3 нощувки се начислява такса почистване на апартамента от 20 лв.Резервациите се считат за подвърдени след заплащане на 30 % от сумата  един месец преди очакваното пристигане.
http://sealife.bg/ceni-nastaniavane/
Как да няма информация!
Имат сайт и ако човек чете го намира.Когато си правите резервации първо преглеждайте подробно всичко за да няма изненади, а и за да знаете какво да изисквате.

# 1 060
  • Бургас
  • Мнения: 6 908
Ами значи не си изпълняват собствените правила, защото трите нощувки вече минаха.

И определено нямат паркинг за всички гости.

# 1 061
  • Мнения: 1 231
Ами значи не си изпълняват собствените правила, защото трите нощувки вече минаха.

И определено нямат паркинг за всички гости.
Отивате на рецепция и си търсите правата!

# 1 062
  • Мнения: 2
Закупих ваучери от Грабо за две нощувки за 19 човека със закуска и вечеря за хотел Зорница в Банско,като по предварителни обаждания ми беше казано,че заемаме целия хотел.Пристигаме късно от Варна и ни посреща собственика с думите,елате да видим как объркахме стаите,а той наглеца е продал едната стая на хора без ваучери и се наложи две семейства да спим в една стая.Храната която получавахме беше вмирисана и развалена,дори като му връщахме развалените кебапчета,не ни донесе друго за ядене.Мини хладилниците в повечето стаи не работеха.Имаше стаи с несменени чаршафи от предните гости.

# 1 063
  • Мнения: 29 447
Ох, сгади ми се чак....

Вече нищо не вземам с ваучери. Убедих се, че ги пускат, когато съвсем са им се сговнясали нещата и се чудят как да направят малко оборот. Обаче никакво старание не полагат... Peace

# 1 064
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 586
Ами значи не си изпълняват собствените правила, защото трите нощувки вече минаха.
В такъв случай бих си потърсила правата на рецепция.
Благодаря ти, че сподели, защото апартхотелът изглежда добре отвън и дори го заглеждах за резервация А цените в момента са доста по-високи от цитираната сума, но явно не си струва.

Общи условия

Активация на акаунт