Как да направя диспут за неполучена стока?

  • 960
  • 3
  •   1
Отговори
Здравейте!Направих поръчка от Хонг Конг-ски сайт на 17.08,на 21.08 получих по мейла тракинг номер,който все още не е валиден.Продавачът ми прати мейл : "Don't worry,we have send out your order please wait",но това не променя факта,че тракинга не е валиден и нямам абсолютно никаква информация какво по дяволите се случва.За пръв път съм в такава ситуация и не знам какво да направя.Плащането е извършено и потвърдено още на 18.08.09!Досега би трябвало да съм получила стоката,ако въобще е изпратена?Да не говорим че не знам кой ще ми я доставя.В Булпост тракинга също е невалиден.Моля,посъветвайте ме да чакам ли и колко още или да правя този прословут диспут,който също не знам как се прави.Ако някой може да ме упъти,моля.Благодаря предварително!

# 1
  • Мнения: 6 588
Здравей!
Влизаш си в акоунта, от там отиваш на "Resolution center".Има указания как да се "движиш" стъпка по стъпка.Посочи като причина-неполучена стока .
Не се притеснявай, аз досега за всички неполучени стоки съм отваряла дисоут и съм ги печелила.Ъспех! Peace

# 2
  • Мнения: 2 865
Според мен е рано да се притесняваш, все пак не са минали 2 седмици още, почакай поне месец.

# 3
  • Перник
  • Мнения: 396
Бях поръчала батерия за телефон от китайски сайт на 5 август и я взех вчера Peace Мисля, че който поръчва от Китай трябва да предвиди около месец Party

Общи условия

Активация на акаунт