Хотел Парадайз бей, Созопол

  • 11 798
  • 55
  •   1
Отговори
# 30
  • София, под Карлсон
  • Мнения: 638
Хотелът изглежда много добре. Ще ми е интересно да чуя отзиви от хора, които са били там  Simple Smile

# 31
  • Мнения: 1 180
В самия хотел не съм отсядала, но ресторанта, кацнал над самия залив е страхотен - с детски кът, вкусна храна, чистичко... Плаж няма кой знае какъв, да не кажа, че почти няма, а и като съм поглеждала надолу, водата беше много мръсна.

# 32
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
Бих искала да подновя темата, за да прочета още мнения, за този хотел. Направих резервация и в понеделник трябва да я платя. Надяван се да не останем разочаровани Simple Smile

# 33
  • Мнения: 3 071
Ух, не знам какво да напиша, защото моето мнение е от небето до земята..  ooooh!

# 34
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
Ами ще се радвам да напишеш поне нещо хубаво Simple Smile Но и лошото де, поне да се подготвя.

# 35
  • Мнения: 3 071
Значи, пиша едно към едно!
Ти си прецени!
Резервирах точно определен апартамент (209) на 16 май тази година (с оглед на това, че сме с малко дете и да не е много шумно предварително проучих кой апартамент е най-подходящ, но така, че и да не си забит отзад), седмица по-късно преведох капаро в размер на половината от цената за 10 нощувки. Преводът стана по пощата с пощенски запис (сама си прави изводите защо се прави така), като платих някакви 2 лева допълнително над таксата за самия превод, за да опиша точно за какво превеждам тези пари - номер на апартамент, период и прочие.. Получих потвърждение на мейла си за пристигналите пари и напарвената резервация. Човекът, на чието име преведох парите даже ми звънна, за да ми каже, че е взел парите, беше много любезен и се представи като управителя там - Иван не знам си кой.. Помоли ме да звъннем седмица преди да тръгнем, за да кажем, че пристигаме на 100%, за да подготвят всичко.
До тук - всичко супер!
Звъня седмица преди да тръгнем и едно супер отнесено девойче на рецепцията ми казва, че всичко е ок и ни очакват и след като аз задавам въпроса дали им е предадено, че сме резервирали ап. 209, тя ми казва "Да, да - апартамента е 108.."  Shocked
Ама как 108 питам аз.. Аз съм резервирала 209, а тя - да, да - те са еднакви..  Shocked
Ама какво значи еднакви питам аз!? Ами огледални са - казва тя - само дето 108 е над ресторанта, а над него е 209. Е, добрутро! Нали точно заради това съм резервирала 209, защото не е непосредствено над ресторанта...  ooooh! Започвам аз да повишавам плавно тона и след като девойката продължава да упорства аз й казвам, че звъня директно на управителя и ще се разправям с него.. Звъня аз на Иван не знам си кой и той ми казва - няма проблем, всичко ще оправим - заповядайте!
След 5 минути ми звъни девойката с извинения, че станало объркване и резервацията е коригирана. (Междудругото, разговорът се води дори за 2 апартамената, защото сме запазили с едни приятели за същия период съседни апартаменти..)
Тръгваме ние на 1-ви юли в ранни зори с приповдигнато настроение, с големи очаквания.. Някъде по пътя спираме (пътуваме с нашите приятели) и момичето ми казва, че всъщност тяхната резервация не е оправена и аз побеснявам. Малко по-късно се усещам обаче, че само са ми хвърлили прах в очите и всъщност и двете резервации най-вероятно не са оправени.. Продължаваме да пътуваме, вече с не толкова приповдигнато настроение и даже с леко притеснение какво ни очаква там и изобщо очаква ли ни нещо..  Close
Пристигаме!!!
Отиваме на рецепцията, за да ни регистрират и с учудване установявам, че настаняват нашите приятели в ап. 108 (над ресторанта), който аз категорично отказах, а нас в ап. 207. Защо - питам аз рецепциониската и тя - ами такава е резервацията ви...  Sick
Е как - питам аз - ни е такава резервацията като еди какво си... Ами така - казва тя - еди кой си е резервирал този апартамен преди вас..  ooooh! При все, че цените за хотела излязоха на 15 май и аз водя поне 5 разговора на тази дата с ЕДИН ЧОВЕК, който твърди, че е управител на хотела, за да уточним разположението и изгледа на апартаментите и на 16 май звъним и резервираме.
Тъпата рецепциониска обаче си знае едно - ама не е така, запазила сте казва 207 апартамент. А миналата седмица беше 108.. А той всъщност трябва да бъде 209 ...  Joy
Хайде - казвам аз - да извикате управителя. Готово - ми казва тя и го набира по телефона.. Идва Иван не знам си кой и разговорът започва отново.. Сега чуваме друга песен - станало било объркване и понеже хората, които са вече настанени в нашите апартаменти (които всъщност бяха празни) молят за извинение и дъра-бъра.. Обаче нашите приятели се запират и искат компенсация, прикоето "УПРАВИТЕЛЯ" ИВАН, казва, че отива да доведе УПРАВИТЕЛКАТА..  Joy
Нещо като на попа попадикЯта..  Joy
Идва новата управителка..  Crazy
И сега следва най-интересното! Човекът, с който си говорих по телефона на 15 май и се представи за управител на комплекса бил само пазач, нямал право да прави резервации, бил уволнен и по грешка ни казал като цена 60 лева нощувката.. Цената била 80 лева и да сме считали като компенсация това, че не ни искат по още 20 лева отгоре върху цената на нощувката..   ЗАБАВА ВИ КАЗВАМ! Joy
Няма значение, че "управителя" Иван е прибрал капарото седмица след като "управителя-пазач" е казал цената и не е възразил срещу сумата след като знае, че  това е половината за 10 нощувки! Важното е, че "управителката" е взела всичко в свои ръце и е уволнила "управителя-пазач", наложила е уж-нови цени и е понижила "управителя Иван" в заместник-управител...  Joy ПЪЛНА ЛУДНИЦА!
Това, което им казах е, че е изключително долно и непрофесионално да разкарат едно семейство с малко дете на 500 км., за да му заявят, че резервацията им е тотално сбъркана и дори без да се извинят така да извъртят нещата, че едва ли не аз да съм им благодарна, че не ми искат още 20 лева на вечер. "Управителката" започна да мънка под носа си.. Аз престанах да слушам.. Взех си ключа и се качих в апартамента и с това приключи нашата драма около настаняването.

Апартаментът!
Хубав, просторен, със сейф и 2 тераси! На едната тераса 2 стола, на другата 2 стола и масичка.
Оказа се, че сме извадили голям късмет с това местене, защото ап. 209 всъщност е доста по-шумен, защото гледа към басейна на комплекса, а два етажа по-надолу е ресторанта.. А беше и Световното и викаха мъжурлята обедно време, следобедно с тъпите мачове.. Та ние бяхме добре отзад. Гледката на предната тераса е към морето и Созопол.
Обслужване - перфектно! Обслужващият персонал е на ниво - усмихнат, вежлив и почти не го усещаш. Прибираш се на обяд от плаж - изчистено, сменени кърпи, ухае на чисто.
Хотелът (и май всички в околността) май няма канализация, а септична яма. Събота срещу неделя миришеше ужасно явно докато мине лайнарката..  Sick Затворихме прозорците и пуснахме климатиците, че щяхме да се удушим.

Рецепциониските!
Според мен сестри - намусени, невъзпитани! Не поздравяват, мънкат си под носа, но това хич не ви пречи, защото нямат пряк достъп до летуването ви, освен, че трябва да ви взимат ключа и да ви го връщат.

"Управителят" Иван!
Оказа се един от лакеите на собственика на хотела, всъщност нещо като момче за всичко, приятен всъщност и доста вежлив, усмихнат.. Все се закачаше с детето и ни питаше как е почивката, ако има нещо да го търсим и прочие.. В един момент се усетих защо са били поставени в ситуация да ни лъжат и това стана благодарение на появата на СОБСТВЕНИКЪТ!  ooooh!

СОБСТВЕНИКЪТ!
Появи се в целия си селски блясък с големия черен джип, софийска регистрация и почна да се държи като гамен с персонала си.. Викаше по тях, глобяваше, унижаваше ги и пр. На всеослушание в ресторанта увика "управителката" и я направи на 2 стотинки една вечер. Глоби готвача, защото нещо в кухнята било разсипано и си викна една сервитьорка да стои до него, щото не можел той да става и да ги вика като му потрябва нещо. Спрях да слушам, когато започна да обяснява в присъствието на съпругата си на своите приятели - гости как си избира сервитьорките по " цици и дупе", а и се дочу по едно време думата "е*ане" и на мен ми се изясниха кристално нещата..  ooooh! Тъпа софийска селска пръчка с джип и пари! Простък от 'секъде..  Mr. Green

Ресторантът и готвачът Кольо!
УНИКАТ! Страхотно меню, страхотен готвач. Сервитьорките бяха много мили и тичаха босички през улицата. Прекрасно обедно меню, чудесна възможност за разнообразна вечеря, богат асортимент алкохол. Просто нямам нито една забележка към тях освен служебните бонове, които ни се поднасяха, вместо фискални..  Mr. Green
но тук отново трябва да се търси пръста на ШЕФА!
Цени - малко над средните!

"Управителя-пазач", който уж бил уволнен!
Седим си ние един ден и си обядваме и аз дочувам от съседната задна маса познат глас, който казва "Тези чушки нещо са ми безсолни!" и аз припадам просто от смях пред мъжа ми без да му обяснявам защо.. Обръщам се и виждам за първи път човекът, с който съм говорила поне 5 пъти по 15 минути и просто няма как да объркам нехарактерния му глас - къдравичък един тъкав синеочък.. И той нещо като момче за всичко.. Ходеше да мие джипа на шефа, помагаше там..

И така..

Та като цяло оценката ми - мениджмънт, организация - слаб 2!
Обслужване - Отличен 6!
Хотел - Много добър 5!
Шеф - кръгла 0!
Кольо (готвачът) - Отличен 7!



# 36
  • Мнения: 3 071
Забравих още нещо много важно!
Нашите приятели направили резервация и за техни приятели за след няколко дни, но без да искат пуснали общо парите за капаро и третата резервация изобщо не била отбелязана (въпреки, че хората изрично казали, че запазват 2 апартамента)!
Семейството пристигна, с бебе на годинка и половина и на рецепция им заявиха, че няма къде да ги настанят!  Shocked
Понеже не съм присъствала лично на този разговор знам само, че хората настоявали да бъдат настанени и "улучиха 6 от тотото".. Настаниха ги в апартамента на един англичанин (имаше изкупени апартаменти - ЧАСТНА СОБСТВЕНОСТ, които се поддържаха от персонала на хотела и хотелиера имаше ключове от тях), който в момента не бил в България..  Shocked
Чужд апартамент, с чужди вещи, с пълен с дрехи гардероб и прочие..
Съответно хората така и не бяха регистрирани като гости на хотела и когато отидоха да си оставят ключа и да кажат, че си тръгват не обелиха нито дума за плащане, а пък и самата рецепциониска нищо не споменала..  Joy
След няколко дни се усетиха и понеже ние бяхме още там звъннаха на нашите общи приятели да заплатят тяхната сметка в хотела, защото си били тръгнали без да платят..  Mr. Green

# 37
  • Мнения: 2 575
СКО - не мога да коментирам - простотията и липсата на ЕЛЕМЕНТАРЕН мениджмънт е повсеместна на Черно море. Говоря от личен опит за други подобни случки в някои доста "по-класни" хотелски комплекси на юг............ Twisted Evil

# 38
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
От разказа ти малко се поуспокоих, честно казано Simple Smile Случката е била неприятен старт за вас , а за теб предполагам и кошмар, радвам се, че финално сте били в по-добър апартамент. Аз по принцип не съм претенциозна в това отношение и не съм имала никакви изисквания. Тъй като на няколко места четох за некоректно обявени цени, направих резервацията през агенция, през която дори ми излиза по-евтино, от колкото ми обявиха на рецепция. За мен е много важен ресторантът и храната, тъй като сме с малко дете и там вече имам доста изисквания  Naughty  Както разбирам, за това няма да се притеснявам, както и за чистотата в стаята. Аз трудно се впечатлявам от управители и шефове, така че се надявам изобщо да не разбера кои са.
Друго което ми е важно е , чист ли е басейна, или поне детския? Ако имаш впечатления от него ще се радвам да ми пишеш.   bouquet

# 39
  • Мнения: 3 071
Да! Много чисто!  Peace
Детското басейнче е доста малко, но все пак върши работа за бръмбъзлъци.. Wink
Сподели моля на ЛС през коя агенция резервира, защото, когато ние резервирахме нямаше такава възможност..
Приготвят прекрасни супи за мъниците, изобщо храната наистина е на ниво! Peace
На вас препоръчвам да опитате октоподената супа, пилето "Рокфор" и последната салата в менюто (май беше Капитанска) с цял патладжан! Рибите също са много вкусни, както и шашлиците (по мнение на нашите познати)..

# 40
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
Мисля да ги напиша тук,  по тези теми има имена на много агенции , едва ли ще е проблем, а може да послужат и някой друг  Peace
Едната е Nova tours, а другата TS Travel. На рецепция ми казаха цена 60лв. за стая,  първата агенция с отстъпка за над 4 нощувки ми направиха отстъпка и е 48.60лв. , а през втората 49.50лв.

# 41
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
Пуснах паричките и няма връщане назад. Ако все пак има какво още да се каже по темата нека някой да го направи, ако не аз като се върна ще напиша и за нашата почивка.

# 42
  • В.Търново
  • Мнения: 6 691
Аз пък след такова премеждие на съфорумката не бих направила резервация в тоя хотел Naughty Много е важна организацията и мениджмънта на даден хотел,а и не само на хотел,щом куца нещо в управлението,по-добре да не се забърквам въобще,не ми трябват проблеми като на СКО.
Така че ...ето за мен един минус за този хотел.Приятна почивка на всички! Hug

# 43
  • Варна
  • Мнения: 1 919
Извенете ме за любопитството, но ще запиша и ще чакам разказа на Cydonia . Надявам се след почивката да разказва само хубави неща .

# 44
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
Момичета, в момента пиша от Парадайз бей. На мен мястото страшно много ми харесва. Залива, който се вижда от ресторанта на хотела е страхотен.  Ресторантът и детският кът също. Минахме покрай няколко хотела с детски кът и всички бяха на слънце, а тук е под една хубава естествена сянка на няколко дървета и е прохладно и приятно Peace  Басейните са чисти и целия комплекс се поддържа много добре. Всъщност това е апарт-комплекс, в който има хотелска част, но всъщност са разделени малки сгради, подредени около басейна с отделни входове и само с апартаменти и студия. Както бях писала в предишен пост, ние наехме студио, чрез агенция. Когато пристигнахме, само минахме през рецепцията, казах че имаме резервация на мое име и момичето без да ми иска никакъв документ, л.к или ваучера от агенцията ми подаде един ключ и без да е запозната къде точно се намира нашето студио, ми посочи само приблизителната посока. Останах много очудена от поведението и  newsm78  Намерихме го и с изненада установихме, че това всъщност не е студио (малко по-голяма стая), а всъщност е апартамент с много голяма всекидневна , бели дивани, напълно оборудвана кухня, отделна спалня и просторна баня, както и тераса. Имаше и кошара за малката. Реших, че са ни го дали на цената на студио (платихме 48.60 на вечер) , защото са объркали нещо при резервацията  и ни компенсират, без да сме разбрали Simple Smile Настаняваме се и детето иска детско, но се оказа, че ТВто няма дистанционно. Пратих мъжа ми да иска едно и да пита за парола на интернета и всъщност се оказва, че този апартамент , е частен. На тях им е оставен ключ, който само трябва да предадат и да се обадим на собсвеника. Обадихме се и разбрахме, че всъщност тези апартаменти се дават през агенции , но са на часни лица, а не са към хотелската част. Аз съм супер доволна, защото изобщо не очаквах, да е толкова просторно, тихо и приятно и да имам под ръка всичко необходимо на цената на стая. Единствената разлика е , че ние сме със статут на апартамент под наем и не идват всеки ден да чистят, но за мен това не е проблем изобщо. Тук има всичко необходимо, ако ми се наложи да си избърша нещо. Аз се очудих, като видях, че е оборудван със всякакви мопове, прахосмокачка , парцали и т.н, а то си имало причина Simple Smile. Има си паркинг пред комплекса, както и пред всеки вход.
С две думи за сега съм много доволна от избора си. Като се върна ще пиша пак, дали нещата не са се променили по някаква причина.

Общи условия

Активация на акаунт