Смяна на ПИН код на дебитна карта Маестро от Пощенска Банка

  • 10 988
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 275
Пускам тука питането, защото тука има най-много използващи дебитни и кредитни карти ...  Crazy
От седмица съм с нова карта - Маестро на Пощенска Банка. Искам да си сменя ПИН кода, защото съм убедена, че този от пликчето ще го забравя някой хубав ден и после ... не ми се занимава с глътнати от банкомата карти ...  Mr. Green
Пробвах от два различни банкомата - въвеждам стар код, два пъти нов и нищо - НЕРАЗРЕШЕНА ОПЕРАЦИЯ. Звънках на два-три номера от сайта на банката, ама никой ... за този с 0800 .. нямам стационарен.
Някой знае ли нещо по въпроса? Дали само от техен банкомат се прави тази смяна, или ...? newsm78

Направо се изкушавам да се преместя в Прокредит, поне са ми на една крачка, а и работят до 19:30!!!  Hug

# 1
  • Мнения: 5
Маестро на Пощенска Банка...Направо се изкушавам да се преместя в Прокредит, поне са ми на една крачка, а и работят до 19:30!!!  Hug

Aуууу-Пощенска Банка  ooooh!
Бягай от тях докато е време.Доскоро дори с дебитните им карти не можеше да се плаща в интернес с тях-не знам дало може вече...ТРАГИЧНО обслужване...под всякаква критика.

По-добре ПИБ или РайФайзен  Peace

# 2
  • Мнения: 4 275
Това е така да се каже ... Банката на баща ми. Той си я избрал за негова банка, та и аз затова съм там Simple Smile
Ще изкарам още малко там. Иначе към Райфайзен съм доста негативно настроена.  Crossing Arms
Нямала съм взимане-даване с тях, ама заради мнения от Форума!  Mr. Green
Към ПИБ съм по-благосклонна.

След малко ще звъня да ги питам защо не мога д си сменя ПИН кода.  Close

# 3
  • Мнения: 4 275
Вчера звънях - казаха ми, че няма ограничение и че Би трябвало да мога да си сменя ПИН кода. Да съм пробвала от банкомат на Пощенска. А днес се опитах да преведа пари на Микросметка. И това не успях да направя - НЕРАЗРЕШЕНА ОПЕРАЦИЯ Sad(

Няма ли тука клиенти на Пощенска Банка? Някой, който да се е сблъскавал вече с тези проблеми?  newsm78

# 4
  • Мнения: 502
не съм клиент на банката, но единственто за което се сещам е картата просто да е неактвирана. предали са ти я, но някой служител е забравил да активира картата и докато не го направят няма да можеш да направиш нищо. ако в това е проблема трябва да се свържиш със служители на офиса, от който си я взела, или да отидеш на място.

# 5
  • Мнения: 4 275
Хм, не знам какво значи да не е активирана картата, но пари съм теглила от нея вече.  Simple Smile
Утре ще мина през техен банкомат, ако и тогава не успея да извърша желаната операция, ще се ходи до банката.  Crazy
Поне момчето, което работи там е много учтиво и търпеливо  Crazy

# 6
  • Мнения: 502
щом си теглила пари значи е активна. аз оснатах с впечатление че е току що получена картата. най-добре наистина в офиса на банката издател да отидеш, тъй нямам идея каква е причината да не ти възприема новия пин.

# 7
  • Мнения: 1 014
А ти на какъв банкомат пробваш да смениш ПИН кода? Защо това можеш да направиш, само на банкомат на банката издател на картата - в твоя случай само на банкомат на Пощенска Банка и на никой друг.

# 8
  • Мнения: 4 275
Я! Имало отговор по темата. Аз по време на почивните дни изцяло си забраних достъпа до Форума  Mr. Green
Пробвах два пъти през чужди банкомати - не се получи. След това се обадих в кол центъра им. Оттам ми казаха, че би трябвало да мога да си сменя ПИН кода през всеки един банкомат, който поддържа тази операция. Е, да, ама не. Успях на третия опит от техен банкомат.

Сега се чудя защо не мога да си захраня микросметка. Това пак ли през техен банкомат трябва да стане? Защото, ако е така ... то това е безумно. Не мога да обиклаям из града и да търся техни банкомати, баси  Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт