хората са байгън от такива неща, не им пука и не ги виждат. от брошурки, лифлети и оферти също - всичко заминава директно в коша.
истинска реклама прави Каспър ( сори, ама виждам банера и затова давам примера) - директно насочена към таргет групата, на която й пука.
исках още снощи да кажа, но го редактирах, за да не правя полемики, но днес гледам че разисквате и затова реших да го повтроя - свиването на разходите за реклама може да се окаже златен шанс да се излезе от разни банални рамки, да се търсят нови решения, които да се окажат по-ефикасни.
ето този човек знае повече по темата от мен, който знае английски и му се слуша лекция да отдели 20ина минути:
http://www.ted.com/index.php/talks/seth_godin_on_sliced_bread.html
що се отнася до ресторантите - ресторантите в Бг имат уникалното свойство да намаляват качеството, когато достигнат някакво количество клиенти. особено в софия - 2 милиона, все ще мине кой да хапне вчерашна салатка....
ресторант, който предлага хубава кухня и 5 маси да има няма да потъне.