За пореден път се уверявам, че колкото и добронамерено да пише човек, все ще има неразбрали.
Какво друго мога да направя онлайн, освен да посъветвам?
Да, съветвам я да запази хладнокръвие. Нервите, които ще пропилее покрай тази случка, може да са с много по-неприятни последствия от една физическа травма. Пожелавам на авторката скорошно пълно възстановяване от случката и да получи адекватна компенсация от страна на салона, в който се е случил инцидентът.
Проблем с качеството на услугата, която заплащаме?
- Жалба в КЗП (имат и гореща линия)
- посещение в отдел "Данъци, такси и защита на потребителите" в Столична община за консултация, длъжни са да ви я осигурят по закон (за защита на потребителите и правилата за търговия)
- контакт с Българска национална асоциация на потребителите и Федерация на потребителите - двете организации имат право да представляват интересите на авторката пред държавни органи, международни организации и други физически и юридически лица.
- Съществува и опция завеждане на граждански иск.
- По въпроса с медийната гласност - телевизии, вестници, но с конкретни доказателства /изваденото медицинско, свидетелите/
Цитирането имена и салони във виртуалното пространство с подобни сериозни обвинения има последствия.
Много потребители формират мнението си за даден продукт/услуга именно тук, това за мен като публикуващ мнения носи известна доза отговорност какво и как пиша.
Не твърдя, че не вярвам на авторката - напротив, съчувствам на неприятното й преживяване. Но тук виждам много удивителни и малко конкретни доказателства. Именно по тази причина призовах към повече хладнокръвие.
Наясно съм, че изказвам непопулярно мнение, сигурно трябва да си разчистя кутията за лични съобщения. Но в случая от публикациите на авторката съдя, че тя има конкретен проблем, който изисква съответното разрешаване. Когато са ви нарушени правата - информирайте се и реагирайте адекватно, търсейки ефективни методи за оптимални резултати. И не мислете, че всяко различно мнение е недоброжелателно, що за контрапродуктивна нагласа в общуването с хората.