Нови впечатления за Априлци и Чифлик, моля !

Здравейте!
Преди няколко дни се върнахме от Априлци отседнахме в комплекс "Паздерите".Не съм имала такава  великолепна почивка.Направи ми впечетление стария европейски стил ,какъвто никъде до сега не съм срещала и перфектната чистота.Не ми се случи да чакам по 1 час за вечеря,всичко беше много вкусно приготвено.Хубавото тук е,че комплексът е малък и наистина имаш възможността да си починеш на тишина и спокойствие.

Последна редакция: сб, 05 сеп 2009, 13:39 от tosi

През следващата седмица- от 7 до 13 ще водим децата от дом Дъга в Добрич в комплекс "Паздерите" за една седмица. Собствениците поемат спането и храната на 20 деца от дома. От Сдружение Варненски майки също ще бъдем няколко жени в Априлци, за да помагаме и да прекараме време с децата.
Сигурна съм от личния си опит там,че ще е незабравимо изживяване там за децата.

BOOTY разкажи, моля те, повече за пътя до Видимското пръскало.Ние през май не усп яхме да отидем.
Виждам, че едното ти дете е по-малко от моето, затова да попитам дете може ли само да премине маршрута или трябва на места да се носи?Има ли стръмни участъци и за колко време стигнахте до пръскалото-?

От всички толкова хубави отзиви се чудя следващият път какво да избера, хареса ми там, където бяхме през пролетта, но ми се иска разнообразие, а позитивните мнения са толкова много!

• Варна
Едва ли ще мога да ти бъда точен ориентир за време, защото ние объркахме пътя/който всъщност е почти невъзможно да объркаш  Laughing/.Просто на едно място решихме да го скъсим,защото видяхме един джип и минахме напряко през една горичка да стигнем до него и продължихме по пътя. Оказа се, че е трябвало да си продължим напред и само след 50м пътя се е разделял и си имаше табела.Та това скъсяване ни запрати по друг път към хижа Плевен. Добре, че срещнахме работници, които правеха един мост/след час и половина вървене/ и те ни казаха, че се връщаме от пръскалото, а не отиваме там  Shocked.После наобратно до въпросното разклонение и хванахме правилната посока.Аз почти се бях отказала , но който срещнахме по пътя каза, че си заслужава щом сме стигнали дотук. И така пътя ни излезе около 7 часа/при положение, че колата не я оставихме долу на Вец-а, а се качихме с нея около 2-3 км по черния път.Така по мойте изчисления можеби отнема около 5 часа/в двете посоки с деца и доста почивки/ не повече.Баткото се справи супер без грам мрънкане, но малката се наложи да я носим/през повечето време/. Сменяхме си я от ръце на ръце/. Хубавото беше, че е топло, красиво, зелено и за никъде не бързаш. Wink Почивахме непрекъснато- имаше пейки, беседки. Няма много стръмни участъци. С една дума при добро желание ще се справите.  Hug
Забравих да кажа само, че по пътя не се стига до самия водопад, както можеби повечето си мислят, а доста далечко от него. В смисъл той се вижда в далечината и пада от една скала доста от високо. Ако имаш желание ще ти пусна снимки на лични  Hug

Последна редакция: нд, 06 сеп 2009, 10:35 от BOOTY

Защо на лични снимките? Пусни ги тук в темата. Заслужава се да се види.
Ние от 2 години имаме къща там, от още три преди това ходех почти всяка седмица и още не съм ходила дотам.  Embarassed

BOOTY с огромно удоволствие ще разгледам снимките ти!Много ще съм благодарна да ги видя/ може и на лични, може и тук, както за теб е за предпочитане/

Да, аз зная, че пръскалото се вижда отдалече, но съм чувала, че е прекрасно.През пролетта за малко да го видим, даже Monda ни свърза с водачка в планината, но моите приятели се оказаха малко несериозни, а и времето макар и слънчево беше леко влажно.Мен не достраша за сина ми, как ще издържи/ беше на три и половина/, но догодина, живот и здраве, там сме, решила съм го!

• Варна
Щом има желаещи ето снимки , включващи и пътя нагоре Laughing   photo.
Още нещо да кажа само и то е, че в периода в който ние бяхме /края на август/, водопада е по-маловоден, но казаха , че през юни и юли е доста по-буен и гледката е още по-красива.  Hug

И аз съм много доволна от местата по този край.Природата и гледките са невероятно красиви и е точното място за отдих и почивка. Най-вече  Априлци- има си и по луксозни хотели, както и много вилички ,които да си наемеш с цяла компания.

BOOtY , прекрасни снимки, невероятно уловена природа и емоция!А децата ти, да са живи и здрави са тъй красиви! Hug

Много благодаря, че сподели! Априлци и природата около това място е магнетична, тази пролет влезе трайно в сърцето ми, надявам се, че следващият път ще имаме повече време за разходки и приключения!