My toys - В света на играчкитe- 3!

  • 15 532
  • 308
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 173
Въвеждам моето име - нали аз съм собственик на картата, но не става Sad Ако искаш може заедно да пуснем поръчка, ние постоянно сме във Варна  Peace
Благодаря ти за отговор-а !

Току що звъннах в банката - няма проблем с картата, имало проблем със сайт-а, не можел да направи връзка с Борика, и сега какво  ooooh! Някой поръчвал ли е днес? Има ли проблем при Вас?

Последна редакция: вт, 30 дек 2008, 11:27 от geri_kkoleva

# 241
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
Въвеждам моето име - нали аз съм собственик на картата, но не става Sad Ако искаш може заедно да пуснем поръчка, ние постоянно сме във Варна  Peace
Благодаря ти за отговор-а !

Хм...,това от скоро май са приели като мярка,срещо многото регистрирани нови акаунти-и две други момичета ми писаха с този проблем)  Thinking .т.е.- от един акаунт ,да се плаща само с една карта (не съм сигурна обаче)

Аз също съм от Варна и ще пускам поръчка -пиши ми на лични,ако решиш  Peace

# 242
  • Мнения: 1 251
Вчера пуснах поръчка с карта, която съм плащала и от друг акаунт, едва ли е това проблема, според мен изчакай известно време и пробвай пак, все пак тези дни се видя, че е доста натоварен сайта с поръчки и трудно се регистрират и обработват след това! Peace Аз чаках 5 дни, за да разбера, че всъщност имам регистрирана поръчка! #Crazy
И едва ли ще използват това като мярка, значи ако аз и мъжът ми искаме да поръчваме всеки отделно, не мога да използвам да платя примерно с неговата карта, където са парите! Heart Eyes Все пак така ще загубят клиенти, аз си плащам от няколко акаунта, с няколко карти и си ми пристигат поръчките! А и кода за намаляване на 10 евро е както знаем за нови клиенти, така че всяка следваща поръчка всеки си плаща таксите! Wink
От сайта сами почнаха да ни зарибяват още повече, пращайки ни постоянно кодчета за намаление от 5 евро и разни там подобни, така че пазарувайте си спокойно момичета и весело посрещане на новата година от мен! Hug

# 243
  • Мнения: 2 122
днес банките работят до обед
паричките от поръчката ни от 22.12 са блокирани

# 244
  • Мнения: 678
според мен парите се блокират директно от системата още при приемането на картата от сайта .
Аз когато поръчвах веднага ми ги дръпна системата , а обработката и зелената отметка ми се появиха в профила след цели 2 дни .

# 245
  • Мнения: 328
Пратката ми е в България  newsm44 newsm44 newsm44
Това какво ще рече къде е Rolling Eyes
BG1000 , Bulgarien      2.0      Ankunft im GLS Depot
на кой номер да се обадя да питам да ли ще може днес или утре да дойде до дома ми пратката,че гледам че има номера и в София и Варна и този на цената на 1 градски разговор newsm78.
Моля ви каже който се е обаждал да им звънна и аз  Praynig
Благодаря предварително Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes Hug

# 246
  • Мнения: 200
Пратката ми е в България  newsm44 newsm44 newsm44
Това какво ще рече къде е Rolling Eyes
BG1000 , Bulgarien      2.0      Ankunft im GLS Depot
на кой номер да се обадя да питам да ли ще може днес или утре да дойде до дома ми пратката,че гледам че има номера и в София и Варна и този на цената на 1 градски разговор newsm78.
Моля ви каже който се е обаждал да им звънна и аз  Praynig
Благодаря предварително Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes Hug

Званни им , на този който е на цената на един градски разговор.Аз званнах на него и след 5 мин. ми се обадиха от Пловдивския офис  Peace

# 247
  • Мнения: 23 280
gachoni,на първа страница има инфомация за Интерлогистика,там трябва да се обадиш.
http://www.interlogistica.bg/

# 248
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
Вчера пуснах поръчка с карта, която съм плащала и от друг акаунт, едва ли е това проблема, според мен изчакай известно време и пробвай пак, все пак тези дни се видя, че е доста натоварен сайта с поръчки и трудно се регистрират и обработват след това! Peace Аз чаках 5 дни, за да разбера, че всъщност имам регистрирана поръчка! #Crazy
И едва ли ще използват това като мярка, значи ако аз и мъжът ми искаме да поръчваме всеки отделно, не мога да използвам да платя примерно с неговата карта, където са парите! Heart Eyes Все пак така ще загубят клиенти, аз си плащам от няколко акаунта, с няколко карти и си ми пристигат поръчките! А и кода за намаляване на 10 евро е както знаем за нови клиенти, така че всяка следваща поръчка всеки си плаща таксите! Wink


Няма смисъл да се пробва пак-не е от натовареността на сайта,и други ми писаха , наистина е от скоро въведено(2-3 дни)-не може да променя името на картодържателя-съобщението ,което им е дало да момичетата и което ме помолиха да преведа е точно такова... За мен има логика -всеки си плаща своята сметка,от своята карта,системата прави проверка и за име на картодържател,това е естеествено да е така...

Последна редакция: вт, 30 дек 2008, 14:22 от marianik

# 249
  • Мнения: 2 122
Поли, права си, просто само това са новините около нашата поръчка и това мога да споделя
след като я пуснат живот и здраве ще ви напиша тук номера, за да го следи всеки който иска как се движи

марияник, и на мен до сега не ми е правило проблем с плащането, но може да са въвели и друга тактика, не е изключено /аз имам 5 плащания със Визата на мъжа ми, три са на различни акаунти към сайта/

# 250
  • София
  • Мнения: 6 262
За моята карта в общите условия ДСК предупреждават, че някои сайтове приемат плащания само за доставки на адреса, който е посочен при ваденето на картата, така че има логика да се сравнява името на картодържателя.  Peace В случая едва ли едно към едно, защото аз имам разлика в една буква - мъжът ми, за да не го четат "Анжел", се изписва Anguel Anguelov и съответно аз по паспорт съм Anguelovа, съответно и така се регистрирам навсякъде.  Hug Банките обаче вари ги-печи ги все ни изписват без "u"-то, т. е. Angelov/ a. Засега са ми приели поръчката (днес получих автоматичния мейл), още не са я подготвили и експедирали, а още вчера изтеглиха парите, така че би трябвало поне с плащането да няма проблем.  Flutter

# 251
  • София
  • Мнения: 426
Моята поръчка днес е в Румъния,но евентуално ще си я получа след празниците

# 252
  • Мнения: 1 251
[
Няма смисъл да се пробва пак-не е от натовареността на сайта,и други ми писаха , наистина е от скоро въведено(2-3 дни)-не може да променя името на картодържателя-съобщението ,което им е дало да момичетата и което ме помолиха да преведа е точно такова... За мен има логика -всеки си плаща своята сметка,от своята карта,системата прави проверка и за име на картодържател,това е естеествено да е така...

Ами аз писах, че вчера поръчах така, с карта на едно лице и акаунт на друго, затова споделих, че не е това проблема според мен! Peace

# 253
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
[
Няма смисъл да се пробва пак-не е от натовареността на сайта,и други ми писаха , наистина е от скоро въведено(2-3 дни)-не може да променя името на картодържателя-съобщението ,което им е дало да момичетата и което ме помолиха да преведа е точно такова... За мен има логика -всеки си плаща своята сметка,от своята карта,системата прави проверка и за име на картодържател,това е естеествено да е така...

Ами аз писах, че вчера поръчах така, с карта на едно лице и акаунт на друго, затова споделих, че не е това проблема според мен! Peace
Дано  Peace

 А нашата поръчка е в Румъния,но за съжаление се обаждах в Интерлогистика и казаха,че на 05.01 ще е в България,тъй като днес около 10ч. е дошла последната за тази година кола с пратки от Румъния и утре там вече е почивен ден  Rolling Eyes .Хич не ми се искаше да остава за другата година -от суеверие ,ама няма как...

# 254
  • Мнения: 173
Аз вече се отказвам, не става и не става, пускам поръчката от моя акаунт, но Уви  Crossing Arms А предната поръчка нямаше проблем - дори сега видях, че е в БГ вече, но предполагам, че утре ще ми я донесат - в сайта пише че работят до 13 ч  Peace

Общи условия

Активация на акаунт