My toys - В света на играчкитe- 3!

  • 15 482
  • 308
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 2 122
аз си платих втората поръчка от моя акаунт изцяло  Peace
използвала съм два акаунта за двете общи поръчки, които съм направила

# 46
  • Мнения: X
Жасмин, това сме го коментирали и в темата за Редут- хората са си оплели кошницата, не ги мисли толкова.
И аз съм доволна, ама картичка няма да им пратя, заради издънките към нашата поръчка. Естествено и те са хора, и те допускат грешки, ама в крайна сметка пък и ние си плащаме и то доста добре им се отплащаме с тези поръчки  Mr. Green


Спрямо мен пък бяха абсолютно точни и за двете ми поръчки, особено за втората си изписахме доста кореспонденция, че я бях сгрешила и я повторих. Получих си всички неща, без грешки, бързо, добре опаковани, с всички документи. Особено в лудницата преди Коледа немците се справиха много добре - твърдя го, защото съм се занимавала със спедиция и знам какво чудо е преди големи празници! Наистина, допуснали са грешки, но се опитват да си ги поправят. Пък и никой не се е оплакал досега, че не са искали да му приемат върнати играчки обратно, или да не му възстановят парите за липсващите неща.

# 47
  • Мнения: X
аз си платих втората поръчка от моя акаунт изцяло  Peace
използвала съм два акаунта за двете общи поръчки, които съм направила


А защо имаш два акаунта?

# 48
  • Мнения: 2 122
заради двете общи поръчки
на мен Майтойс не са ми бизнеспартньори
плюс това е супер тъпо да нямат координация между отделите и да ми се обяснява, че парите ми са само блокирани и след 10 минути да се оказва, че счетоводството видите ли не знаели и са ми изтеглили пари за неизпратена стока- за мен това е разход, аз го плащам веднъж като превод към тях, за което от картата ми се вземат 2% от сумата за ревалутизация, държаха ми парите една седмица и се оказа, че като ми ги върнаха това си е за моя сметка и ми удържат отново, за това че ми превеждат сума от чужбина
ти как би се чувствала в тази ситуация  newsm78

# 49
  • Мнения: 7 605
И нещо друго си мислех вчера - с тези двойни и тройни регистрации като нови клиенти да не си отрежем сами клона...Че в един красив момент да не решат немците, че им излиза крайно неизгодно постоянно да доставят пратки за България само за по 6 евро доставката и да спрат тази дестинация... Sick

 Peace  Много правилно раzсъждаваШ.

Утре Ще снимам подаръците на Щерката като ги отвори  Peace

# 50
  • Мнения: 22 899
И нещо друго си мислех вчера - с тези двойни и тройни регистрации като нови клиенти да не си отрежем сами клона...Че в един красив момент да не решат немците, че им излиза крайно неизгодно постоянно да доставят пратки за България само за по 6 евро доставката и да спрат тази дестинация... Sick
Аз не знам дал те имат схема да следят нещата с акаунтите.Като гледам доставят до доста места и ако бяха толкова на загуба,щяха да направят нещо по въпроса.Колкото до картичките,добра идея,но всеки поотделно да пусне,ако иска.

# 51
  • Мнения: 678
И нещо друго си мислех вчера - с тези двойни и тройни регистрации като нови клиенти да не си отрежем сами клона...Че в един красив момент да не решат немците, че им излиза крайно неизгодно постоянно да доставят пратки за България само за по 6 евро доставката и да спрат тази дестинация... Sick
е той бонуса 10 Евро като нов клиент , нали важи само до 31.12.2008 или съм в грешка? newsm78 / макар , че никъде не съм го прочела това /
След това вече доставката си е 15,95 Евро / нови , стари / ?
Не виждам какво толкова ще ги ощетим германците - колко  много клиенти от БГ спечелиха  Laughing

Последна редакция: вт, 23 дек 2008, 17:03 от poli_

# 52
  • Мнения: 7 605
И нещо друго си мислех вчера - с тези двойни и тройни регистрации като нови клиенти да не си отрежем сами клона...Че в един красив момент да не решат немците, че им излиза крайно неизгодно постоянно да доставят пратки за България само за по 6 евро доставката и да спрат тази дестинация... Sick
Аз не знам дал те имат схема да следят нещата с акаунтите.Като гледам доставят до доста места и ако бяха толкова на загуба,щяха да направят нещо по въпроса.

примерно да вдигат таксата zа доставка до БГ  Wink

# 53
  • Мнения: 22 899
И нещо друго си мислех вчера - с тези двойни и тройни регистрации като нови клиенти да не си отрежем сами клона...Че в един красив момент да не решат немците, че им излиза крайно неизгодно постоянно да доставят пратки за България само за по 6 евро доставката и да спрат тази дестинация... Sick
Аз не знам дал те имат схема да следят нещата с акаунтите.Като гледам доставят до доста места и ако бяха толкова на загуба,щяха да направят нещо по въпроса.

примерно да вдигат таксата zа доставка до БГ  Wink
Примерно.Или да махнат тези кодове и готово.

# 54
  • Мнения: 7 605
http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DE … SKU=de_DE-1758907  от таzи кукла да имате впе4атление? (4е в Амаzон я пуснаха zа 30?  Shocked )

# 55
  • Пловдив
  • Мнения: 147
Леле , тази кукла изглежда страхотно - ако някой я поръчва от Амазон - моля да ми пишете

# 56
  • Варна
  • Мнения: 208
Хоп и аз тук

Мини    bouquet

# 57
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
И нещо друго си мислех вчера - с тези двойни и тройни регистрации като нови клиенти да не си отрежем сами клона...Че в един красив момент да не решат немците, че им излиза крайно неизгодно постоянно да доставят пратки за България само за по 6 евро доставката и да спрат тази дестинация... Sick
Аз не знам дал те имат схема да следят нещата с акаунтите.Като гледам доставят до доста места и ако бяха толкова на загуба,щяха да направят нещо по въпроса.

примерно да вдигат таксата zа доставка до БГ  Wink
Примерно.Или да махнат тези кодове и готово.

Аз си мисля,че това е наистина маркетингова стратегия за привличане на нови клиенти в този период , в последствие може да е друга. Аз обаче предпочитам да поръчвам от един акаунт-организирам поръчки и като се съберем няколко човека ,пак става изгодно. Целта ми не е била да спечелим 10 евро ,девиза ми "Когато печеля,не зная какво губя" .  Та организирайки поръчки от един акаунт,аз очаквам ,че като техен голям клиент ще получа адекватно отношение ,и е така -винаги са действали светкавично ,а това за мен е по-важното от 10 евро които ще си спестя еднократно и ще треперя,дали ще получа поръчката ,дали ще ми я откажат ,ако се загуби по пътя,дали ще реагират...Не мога да си го позволя,защото много хора,поръчвайки чрез мен ми гласуват доверие и аз съм отговорна за това... Така,че всеки сам си преценява,как да действа... Важното е да има весели детски очички,които да очакват чудеса  Hug Hug Hug

Последна редакция: вт, 23 дек 2008, 12:52 от marianik

# 58
  • Мнения: 678
http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DE … SKU=de_DE-1758907  от таzи кукла да имате впе4атление? (4е в Амаzон я пуснаха zа 30?  Shocked )
изгледах клипчето какво прави куклата, много забавна  Laughing
и в лице ми харесва - много е нежна , а не като онези груби борн или другите какви бяха
за 30 Евро в Амазон - според мен си заслужава

# 59
  • Мнения: 22 899

Аз си мисля,че това е наистина маркетингова стратегия за привличане на нови клиенти в този период , в последствие може да е друга.
Според мен кодовете си важат постоянно,като търсех в други сайтове за намаления,ми излизаха доста кодове от mytoys,които бяха отпреди 1-2 години.

Общи условия

Активация на акаунт