В деня на пътуването, след повече от тричасов престой на летище София, терминал 1, без да ни бъде предоставена НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ за това закъснение – нито от летищните власти, нито от представител на „Он травел” и дали въобще ще излетим, без предоставени напитки или храна и неработещо обменно бюро, пристигнахме в хотела около 23 часа вечерта след 11 часа седене/летене и чакане. Не получихме вечеря, а стаята в която бяхме настанени бе в следното състояние:
- неработещ климатик – при температура на въздуха достигаща +42 - 46 ◦ С;
- неработещ хладилник (вероятно описан като минибар ???);
- неработещ телевизор;
- липсващи възглавници и завивки (впоследствие ни бяха дадени големи хавлиени кърпи за завиване);
- счупено единично (вероятно предназначено за детско) легло – скъсана пружина, вследствие на което цялата надлъжна част на леглото пропада);
- тежка миризма на канал от банята;
- непочистен под, стени и душ корито в банята;
- постелъчно бельо със съмнителна хигиена;
- мръсен под в стаята, гъмжаща от мухи и комари.
Незабавно съобщихме на рецепцията за проблемите в стаята, но персоналът даде вид, че не разбира езика, на който говорим. Специално подчертаваме, че и двамата със съпруга ми говорим свободно английски и руски език (завършени езикови гимназии), т.е. демонстрираното неразбиране бе очевидно тенденциозно, но наблюдавахме значително подобрение на езиковите им умения след 20 лири кеш. След настоятелни молби до късно през нощта ни бяха предоставени две възглавници, без да получим НИКАКВО по-нататъшно съдействие по отношение на стаята, в която трябваше да прекараме една седмица. След многократно настояване от наша страна, на четвъртия (!!!) ден бяхме преместени в друга стая , в която условията бяха по-прилични, но хигиената отново бе незадоволителна. Така четири дни прекарахме при дневна температура над 40 градуса, а нощна – между 25 и 32 градуса (в 10 часа сутринта температурата достигаше 39 градуса), с ежедневни обещания климатикът да бъде поправен. Стаята не беше почиствана всекидневно (както е описано в цитираната уеб страница), а чисто бельо ни бе предоставено еднократно срещу неголяма сума в брой. Детето ни се разболя, беше с висока температура, повръщане и разстойство.
Това далеч не бяха всичките ни мъки през този кошмар, наречен "почивка". Вината за всичко това е на туроператора, наречен "Он Травел", или по-добре "Оф Травел". Когато купувахме този пакет от тях, изрично попитахме дали условията отговярят на описанието в сайта им. "Да, разбира се!" бе единственото, което чувахме.
Писахме жалба до тях, разговори по телефона - НИКАКЪВ ефект. Държат се нагло и обясняват, че най-многото, на което можем да се надяваме е обезщетение от 100 евро на човек. След целия кошмар и болно дете ... това е просто гадост, дори не казаха едно "Извинете".
Подадохме и жалба до Комисия за защита на потребителите. Да видим ....
Лош късмет или просто измамници на пазара ??!!!!!