ИЗБОР НА АВТОМОБИЛ

  • 40 887
  • 177
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 2 993
може да си направи каското на вноски. Може да избегне разход за аларма, ако има сложена такава , така че не са чак толкова много

# 46
  • Варна
  • Мнения: 535
Така...разходите са:
данък за закупуване, нотариална такса, екотакса
рег. кат+преглед+табели+комплект КАТ, аларма (ако няма)
ГО, каско, маркировка, винетка
смяна на: масла, филтри, ремъци, ролки, евентуално накладки....това в най добрия случай
Всичко това отива около 1000лв, ако каското е на вноски и консумативите на колата не са златни

# 47
  • Мнения: 297
Екотакса, данък, задължителните неща, които се сменят когато се закупи автомобила. за моя фиат за ремъци, филтри, масла и тн. дадох 200лв, а една приятелка си взе А3 и тези работи и излезнаха 800

# 48
  • Мнения: 15 728
А ЗА ТОВА КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ  newsm78


Дата на производство - януари 2003 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 65 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 148000 км
Цвят - Светло сив

Особености:
4(5) Врати
ABS
Airbag
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Металик
Нов внос
Серво управление
Центр. заключване

Opel Corsa

# 49
  • Варна
  • Мнения: 535
А ЗА ТОВА КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ  newsm78


Дата на производство - януари 2003 г. - бива
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 65 к.с. - атмосферен дизел, кофти работа, малко коне, като пуснеш климатика и ще изплезва език
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 148000 км - много км
Цвят - Светло сив

Особености:
4(5) Врати
ABS
Airbag
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Металик
Нов внос
Серво управление
Центр. заключване

Opel Corsa

# 50
  • Мнения: 189
търси нещо по мощно заради климатика иначе едно че ще се зори друго че и разхода няма да е 5-6 . мое мнение   bouquet

# 51
  • Мнения: 706
А да питам и за Нисан Алмера /май така се казваше  Mr. Green/ - събирам всякакви мнения и препоръки, защото наистина не мога да се  спра на определен модел - много ще съм благодарна на всякакви съвети  Hug Hug Hug

Нещо между 5 000 и 10 000 лв.  newsm78
за момента от изброените Нисан  е най-добрия вариант/в момента карам/.С класа е над другите/Мерцедес не коментирам ,марката ми е анти.../.Там/Нисан/ гледай само кой модел ,къде е произведен.
Преди това бях с Клио.Не е лош за дамска кола ,стига да не очакваш много от него.Особено от към сигурност:пластмаса отвсякъде и нестабилен на пътя.Предимства:спортна возия,малък- до среден разход на горово,евтина поддръжка,голям багажник/това за мен е от приоритетно значение и Нисана така избрах Mr. Green/.

# 52
  • Варна
  • Мнения: 535
Това клио, по горе което пуснах, честно казано на мен ми харесва като параметри оборудване и цена....ако и на живо всичко му е наред е супер. Ако в момента ми трябваше кола и съм се спряла на втора употреба щеше да е това. Двигателят е един от най добрите и икономични на рено, не е каризен. Да не забравяме и че едни от най добрите дизелови двигатели са френските. За 82-те си к.с определно бяга и то доста, а разхода е нисък.
От към оборудване колата си има всичко. Ако съдим по това което е написано е най високото оборудване предлагано за клио. Единственият недостатък, но примерно за мен предимство, е това че е с 3 врати. Работила съм доста време в автомобилния бранш и мога да кажа, че тези митове, че реното било много трошливо изобщо не са верни. Дори и нещо да замине, което е нормално за кола 2-ра употреба, е на съвсем нормална цена.
Колата не е супер гъзария, но пък е практична и ще ти служи вярно  Hug

# 53
  • Мнения: 189
съгласна съм за реното аз карам рено чист дизел е и нямам никакви ядове с него и при това е 97 год.

# 54
  • Мнения: 15 728
А ЗА ТОВА КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ  newsm78


Дата на производство - януари 2003 г. - бива
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 65 к.с. - атмосферен дизел, кофти работа, малко коне, като пуснеш климатика и ще изплезва език
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 148000 км - много км
Цвят - Светло сив

Особености:
4(5) Врати
ABS
Airbag
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Металик
Нов внос
Серво управление
Центр. заключване

Opel Corsa


АЗ НЯМАХ ВПРЕДВИТ ТОЧНО ТАЗИ КОЛА - ПУСНАХ ТЕЗИ ДАННИ ОРИЕНТИРОВАЧНО  Rolling Eyes

ЗА ДА ПОЯСНЯ ЗА КОЯ КОРСА СТАВА ВЪПРОС - ИНАЧЕ ПРЕДПОЧИТАМ БЕНЗИН  Mr. Green

# 55
  • Варна
  • Мнения: 535
Дизелите на реноте са железни  Peace
Защо предпочиташ безнин?

# 56
  • Мнения: 15 728
Защо предпочиташ безнин?

АМИ ДЕ ДА ЗНАМ - ЧУВАЛА СЪМ ЧЕ СА ПО-ЗДРАВИ, А И ПО-БЪРЗИ

АЗ ЛИЧНО КАРАМ ДИЗЕЛ, НО Е ДЖИП - СТРУВА МИ СЕ ДОСТА ПО-БАВЕН ОТ БЕНЗИНОВАТА МИ КОЛА, А И САМИТЕ СКОРОСТИ СА ПО-КЪСИ /МАЙ ТАКА СЕ КАЗВАШЕ  Blush/

НО ВЪРХУ КОЛИ ДИЗЕЛ НЯМАМ НАБЛЮДЕНИЯ  newsm78

# 57
  • Варна
  • Мнения: 535
Защо предпочиташ безнин?

АМИ ДЕ ДА ЗНАМ - ЧУВАЛА СЪМ ЧЕ СА ПО-ЗДРАВИ, А И ПО-БЪРЗИ

АЗ ЛИЧНО КАРАМ ДИЗЕЛ, НО Е ДЖИП - СТРУВА МИ СЕ ДОСТА ПО-БАВЕН ОТ БЕНЗИНОВАТА МИ КОЛА, А И САМИТЕ СКОРОСТИ СА ПО-КЪСИ /МАЙ ТАКА СЕ КАЗВАШЕ  Blush/

НО ВЪРХУ КОЛИ ДИЗЕЛ НЯМАМ НАБЛЮДЕНИЯ  newsm78

Сега ще ти обясня...понеже преди доста време и аз като теб разсъждавах.
За здравината...въпрос на късмет, каквото нацелиш, но дизел избира ли се, се купува или френски или японски. За бързината....беше много отдавна, когато се слагаше много рядко на дизелова кола турбо компресор. Съвремените дизели по нищо не отстъпват от към динамика на бензиновите двигатели....дори мога да твърдя, че бягат повече. Само ще ти дам един пример мой познат с рено 82к.с дизел, аз с 92к.с. бензин....ами дишах му прахта, особено на старта. Бензина за да е бърз трябва да влезе в обороти, около 3500, това отнема време, а дизела са му неободими само 2200 примерно.
Другото....джипа ти се е сторил бавен, защоото е тежък, може да не е с турбо....не знам какъв точно джип караш. Но един джип трудно ще направи динамика освен ако не е някаква спортна версия.
Скоростите навсякъде са различни, те са в зависимост от двигателя на колата и от това дали е предназначена за по-спортно или не шофиране. Едно с едно няма:)

Като те навивам за дизел, да не си мислиш че аз карам такава...ами не. Но само поради причината, че дизеловия вариант на моята кола беше с около 7-8хлв по-скъп от бензиновия.
Но ако имах възможността щеше да е "печка"  Peace

# 58
  • Мнения: 265
Имах Peogeot 206  дизел 1,9 -  карах го 2 седмици и го продадох , не ми харесва - скоростите са много дълги , в града карам на 2ра и много рядко включвах 3 та , да не говорим за 4-5 скорост , трябваше да следя непрекъснато оборотомера , което беше страшно изнервящо  , на повечето сфетофари гаснеше , побърквах се ......преди да я купя страшно харесвах Пежо , е вече не е така . Може би защото беше дизел , бях свикнала на бензин , преди това карах Опел Тигра  , много сладка кола  Simple Smile , сега си взех  малък джип Mitsubishi Pajero Pinin -  много е компактен , кара се лесно , маневрен ..... пък съм и на по високо , блага работа .
Успех , каквото и да избереш   bouquet

# 59
  • Варна
  • Мнения: 535
Имах Peogeot 206  дизел 1,9 -  карах го 2 седмици и го продадох , не ми харесва - скоростите са много дълги , в града карам на 2ра и много рядко включвах 3 та , да не говорим за 4-5 скорост , трябваше да следя непрекъснато оборотомера , което беше страшно изнервящо  , на повечето сфетофари гаснеше , побърквах се ......преди да я купя страшно харесвах Пежо , е вече не е така . Може би защото беше дизел , бях свикнала на бензин , преди това карах Опел Тигра  , много сладка кола  Simple Smile , сега си взех  малък джип Mitsubishi Pajero Pinin -  много е компактен , кара се лесно , маневрен ..... пък съм и на по високо , блага работа .
Успех , каквото и да избереш   bouquet

Хехехе, тук проблема е от задкормилото устройство, а не от колата. Карам всеки ден по 3 различни коли и бензини и дизели. Нито им гледам оборотомерите нито пък ги карам на 2-ра (даже тук там мога да включа 5-та), нито пък ги гася. Колата трябва да се усеща.

Общи условия

Активация на акаунт