Някой имал ли е подобен проблем с хладилник Whirlpool?

  • 17 389
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 79
вместо да стоиш и да се нервиш незнайно докога направи това което ти казах още утре така поне до месец или ще имаш нов хладилник или този ще работи както би трябвало да работи

# 16
  • Емаесесаесесапипиа
  • Мнения: 488
И ние наскоро преживяхме ходене по мъките на тема хладилник. Купихме си "no frost" на Самсунг, който поработи около половин денонощие и после спря да охлажда. След тридневно настояване, най-сетне дойде техник и установи, че му бил изгорял генератора и трябвало поне десетина дни да поръча нов и да го оправи евентуално. Мъжът ми твърдеше, че до три дни можело да се върне стока в магазин при рекламация (че така били рекламирали в Техномаркет и Технополис). Веднага се обадихме на Техномаркети за наша приятна изненада не ни направиха никакъв въртел с това да си сменим хладилника с друг. Избрахме си АЕГ от най-скъпите модели, така че реално платихме два пъти колкото за Самсунга, но поне да работи се надявам... От Техномаркет ни организираха превозването на стария и доставката на нов. Е, мъкненето до петия етаж (защото сме без асансьор) на два хладилника си остана за наша сметка, но пак се чувствахме щастливи, че за сравнително кратки срокове си оправихме проблема. Та, мисълта ми е, говори наистина с магазина и ако сте го взели наскоро се опитайте да го върнете за нов.

# 17
  • Мнения: 82
вместо да стоиш и да се нервиш незнайно докога направи това което ти казах още утре така поне до месец или ще имаш нов хладилник или този ще работи както би трябвало да работи


нали това ти казвам, че опитах да му кажа на техника, че ще отида да направя рекламация и той ми каза, че ще ме пратят пак в сервиза при тях и ще ми искат протокол за брак. Продължи да настоява, че ако отново се случи да им се обадя трети път и тогава ще преценят. Тази сутрин надникнах в хладилника, някои продукти са почти замръзнали..., но да видим докога ще продължи това... newsm78

# 18
  • Мнения: 82
естествено не продължи за дълго. Отново се развали. Извикахме техника трети път, ръчка нещо и каза отново да го оставим отворен за да се размрази, и като му отказах се обади в сервиза и помоли да ни донесат оборотен хладилник и да откарат нашия за ремонт. Освен това успя да счупи едно капаче в камерата и го залепи с тиксо. Отказа да вземе 3тия отрязък талон от гаранционната карта, с което да удостоверя, че са идвали 3ти път. Следобяд докараха един стар бял хладилник да го ползваме и накарали мъжа ми да свали нашия до долу.
Вчера ходих до комисията за защита на потребителите и те ми казаха, че сервиза имали право безброй пъти да идват за ремонт по гаранционна карта, докато не се окаже, че проблемът е неотстраним. Иначе все можело да ме размотават. Посъветваха ме да не чакам, а да пусна жалба до тях. Но аз се чудя сега поне да изчакам да видим дали ще го ремонтират или отново ще ни го върнт повреден.

# 19
  • София
  • Мнения: 302
Какъв ад! и продължава. И ние имаме whirpool no frost.. Имаме го почти 1 година.. За сега само пука страшно от време на време, но не е спрял да изстудява. И нашият е от Техномаркет. Дано да не ни се случва вашия проблем. Пожелавам ви бързо разрешение на ситуацията.

# 20
  • Мнения: 2 803
Какъв ад! и продължава. И ние имаме whirpool no frost.. Имаме го почти 1 година.. За сега само пука страшно от време на време, но не е спрял да изстудява. И нашият е от Техномаркет. Дано да не ни се случва вашия проблем. Пожелавам ви бързо разрешение на ситуацията.

Моя е същия от година и нещо го имаме. Изстръпвам, дано да се оправите скоро.  bouquet

# 21
  • Мнения: 17 987
И аз имам проблем  с тази марка хладилници. Моят си изстудява и замръзява перфектно, но под чекмеджетата отдолу на хладилната част се събира много вода. Писна ми да я обирам. Знам, че трябва да се прочисти каналчето, правим го редовно, но пак се събира. Да не би да има друга причина, не знам, ама вече съм сигурна, че като го сменям, ще си взема no frost.

# 22
  • Мнения: 82
Да дам отчет момичета - мисля, че драмата приключи или поне се надявам.   Praynig
След като ни взеха след третия ремонт хладилника в сервиза им и ни докараха оборотен за 2 седмици им се обадих и ми казаха, че най-вероятно е фабричен дефект и ще ни докарат нов  hahaha
Вчера ни го докараха, същия модел, чисто нов и отново с 2 години гаранция. Почистихме го, престоя невключен 5-6 часа, че да се стече маслото и го заредихме. В момента вътре е студ като във фризер. Надявам се да не сме каръци и това да е краят  Praynig
Благодаря ви момичета за подкрепата  Hug

# 23
  • Мнения: 2 759
                       Страхотно! Да ти е жив и здрав новия хладилник   bouquet!

Общи условия

Активация на акаунт