Поводът да пиша е, че бях смаяна от отношението към мен при поръчка на бански вчера.
Значи, харесах си бански в един сайт. Питах могат ли да го доставят на следващия ден (работят с куриерска фирма). Казаха, че няма проблем, но покрай детето и малко размотаване от моя страна пуснах поръчката след приключване на работното им време, което автоматично предполага получаване след 2 дни. Аз не разполагах с толкова, защото заминаваме за море.
На сутринта се обадих да питам има ли шанс да си получа лично банския от някъде. Казаха, че куриер може да дойде чак на следващия ден, но ще се опитат да пратят колега да ми го донесе. На фона на лудницата в София при взривовете човекът дойде и сега си имам банския, който исках.
Забравих да спомена, че тъй като не бях сигурна в размера, ги помолих да донесат и по-малък номер, за да преценя на място. Направиха го за моя радост, защото в действителност се оказа, че беше по-подходящ.
Банският не е от скъпите на сайта. Но ми показаха добро отношение като към клиент, без значение колко пари оставям.
Благодаря за това на http://flirt.delfina.bg/index.php
Случката не е кой знае каква, но на фона на начумерени продавачи , които не могат да обяснят какво продават (често ги срещам), бях приятно изненадана от човешкото отношение