ФРИГ, ако наистина специалистите се опитват да отделят характерни особености на детето и да ги охарактеризират - за да намерят път за борба с проблема, това е супер
КАТИНА, аз до колкото разбрах се има впредвид - ако съм разбрала правилно - че проблема с детето не е в диагнозата - а се приема, че то има набор от проблеми - напр липса на внимание, агресия, нежелание да контактува и т.н.
за всеки такъв проблем, специалистите търсят "диагноза" - в комбинация с другите проблеми, предполагам - и като намерят най-точната, почва се работа, която показва добри резултати при хора, с дадената диагноза
т.е. с детето на ФРИГ ще се работи и като с аутист, и като с дете, с дефицит на внимание - така специалистите ще работят на два фронта и ще се надяват да парират проблемите
как се изчистват възможните "конфронтации" от стаърничните ефекти при работа по две системи не знам...но все пак това са специалисти и когато се работи като екип, нещата са възможни
Фриг, ако е това което си мисля - само ще спечелите от такива неща
апропо за агресията - търсила ли си в живота каков я провокира...има ли нещо еднотипно и повтарящо се, което да буди агресия в детето...може да не е нещо моментно а конкретно събитие или случка от пердния ден дори....