Аз ли нещо не разбрах?

  • 6 742
  • 105
  •   2
Отговори
# 90
  • Мнения: 2 386
Току-що нарече Владо Карамазов селски.
Утре фенките ще те разкостят.  Mr. Green

# 91
  • София
  • Мнения: 17 592
Не ми пречи особено, май единственото, което истински ме дразни, е тази тайнствена жена, дето се е развихрила по бтв. Заради нея изпускам предавания, които иначе бих гледала.

# 92
  • Мнения: 1 517
Рекламата е насочена за определена възраст потребители , както и на водка Флирт.Внушава разкрепостено поведение , което е факт за 18-30 годишни,търсещи забавление и купони всяка вечер и може би точно секс .За тази възраст определено не вървят "Млад си сине " и "Пие се и в Шотландия".
Току-що нарече Владо Карамазов селски.
Утре фенките ще те разкостят.  Mr. Green
Другата с бармана Grinning
Сега започват и Мастиките - спирайте телевизорите

Последна редакция: вт, 20 май 2008, 10:42 от karla

# 93
  • Варна
  • Мнения: 1 383
А мензисът ни е син...

Нито една реклама няма за цел да възпитава, единствено и само да продава  Wink .

Това е, все едно да кажеш, че цигарите са само за пушачите, а които седят до тях - да не дишат.
По повод предния пост - след като е предназначен за определен сегмент - да го предлагат само на него - 18+

Рекламата има за цел да възпитава поведение на потребител.  Peace

# 94
  • Мнения: 899
VG, прости ми, но да не би да се занимаваш с психология на рекламата? Понеже обикновено тази дисциплина разглежда такива теории.

Всяка реклама има за цел единствено и само да продава, отново го казвам. И не виждам общото между цигарите, пушачите и това ми твърдение. Дето не е мое твърдение, както ви е ясно, а са го казали много умни хора Simple Smile .

И как да стане предлагането само на определен сегмент? Да се рекламира само в университети и училища? А праховете за пране, да се рекламират само по детските площадки?

Честно, понякога ме изумявате, толкоз други съществени и наистина реални проблеми има, че да се опре до това как рекламата възпитава тинейджърите е смехотворно... Телевизорът винаги може да бъде изгасен. Но не можеш да предпазиш детето си от лошия пример в живота.

Водка "Търговище" никой не я рекламираше едно време. А като ученици все нея пиехме по градинките. Деградация, деградация...

# 95
  • Мнения: X
Хахах,няма такъв барман, как пък можаха да го изберат тоя, все едно от психо-диспансера са го докарали  Joy къв ти трибестан!,изпиваш една водка и от слабоумник минаваш директно на фаза перверзия с чаши Crazy

# 96
  • София
  • Мнения: 62 595
Хубаво, ТV-то може да се изключи. Нооо, как да се изключат огромните билбордове по улиците? Те са достатъчно големи, че да привлекат вниманието на всеки, който върви по въпросната улица, шофьорите също се заглеждат по тях.

# 97
  • Мнения: 3 423
Абе, какво възпитание на потребител, бе,
слезте на земята най-сетне. Рекламите са,
за да продават и да галят не окото ви, ами
портмонетата ви отвътре. Каква естетика,
какво възпитание, какво "харесва ми", " не
ми харесва"... Щом не ви кара да скочите и
да си купите продукта, значи не е за вас, и
точка. Продуктът. Но и рекламата. Друг е
въпросът, дали наистина някои реклами са
направени така, че целевата им група да се
юрне и да си хвърли парите за стоката...

# 98
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Не, не се занимавам с това.
Естествено, че за производителя, рекламата е за да му продава стоката - пък ти ако щеш се пропий. И за това е създадена. Но ние освен потребители, сме и родители и не можем да си затворим очите и да се съгласим, че картинки и звук с определено съдържание са само, за да продават и, че видиш ли то и едно време и ние сме се напивали, ама щото друго водка не сме имали. Рекламата въздейства! Добрата реклама ще те накара да направиш и това, което не искаш! Факт.
Общото е във влиянието и резултата.
За тинейджърите - много може да се говори за тях и пиенето и без да е смехотворно. А, рекламите не са само от телевизията...
За предлагането на определен сегмент - питай умните хора, как се прави.
А едно време каква реклама имаше, моля? Имаше ли изобщо?

# 99
  • Мнения: 2 617
Да не забравяме, че внушение се постига (не само относно продажби) и при многократно повтаряне на нещо. Затова и според мен се говори за "възпитанието" на рекламите.

Karla, понеже видях, че обясняваш смисъла на рекламата на водката, би ли обяснила, как "шиенето" на изгубеното копче се вмества в този възрастов "сегмент"? На мен този момент ми убягва в разтълкуването  newsm78  Laughing

# 100
  • Мнения: X
Мен най-много ме притесни,че го заши на машина newsm78 А аз се мъча на ръка,майкоо...

# 101
  • Мнения: 899
Повярвайте ми, ако детето ви иска да пие, не му трябват реклами или билбордове, които ще го накрат да го прави. Аз поне си спомням  Laughing .

# 102
  • София
  • Мнения: 2 271
Аз, доколкото си спомням, като бях на 18-19-20 г. (преди 7-8 години), беше също толкова нормално пиенето на алкохол и натискането по тоалетните на дискотеките  Thinking Пък не съм живяла извън България... Пък стана човек от мен... Имам нормално семейство, висше образование, шофьорска книжка.... все нормални неща, като майка ми и баща ми...
Май не се страхувате от водката в случая.

# 103
  • Мнения: 4 841
Тази реклама ми е забавна.

Но виж, не мога да приема, че трябва да ми пробутват кредитна карта с презумпцията, че с нея ще мога да платя вечерята на девствен жиголо, работещ под прикритие като продавач на обувки  Crossing Arms
Защото, извинете, когато младеж се забавлява с девойка в дискотеката го намирам за нормално. Виж, попрезряла тетка да съблазнява девственик и то срещу заплащане вече ми е  Sick Sick Sick

# 104
  • Мнения: 2 617
Повярвайте ми, ако детето ви иска да пие, не му трябват реклами или билбордове, които ще го накрат да го прави. Аз поне си спомням  Laughing .

И така е, и не е така, не всеки реагира еднакво на внушения, така че не могат да се правят генерализиращи изводи.
Обаче рекламите са тези, които ни диктуват, какво е "модерно".

Общи условия

Активация на акаунт