Аз ли нещо не разбрах?

  • 6 716
  • 105
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 447

Всичко хубаво, но това и децата го гледат, и като го извъртят н-пъти по телевизията после майките реват в темата за Тинейдъжрите как децата им се напиват и т.н.
Да, по наше време хич, ама хич не се напивахме  Tired

# 31
  • Мнения: 4 916
А аз се чудя какво стана със забраната да се рекламира алкохол преди 22 часа? Цигарите ги махнаха от рекламите, защо остана обаче алкохолът?
...

В много случаи се рекламира марката, а не продукта. Или има две разновидности на една реклама - за преди и след 22 ч. - преди 22 ч. рекламират "Мека топлина", а след това "Ракия еди-коя си". Или пък е показан само силуета на бутилката водка, без да е показана самата водка. Технически законът е спазен.

# 32
  • Въпрос на гледна точка...
  • Мнения: 877
По време на реклама сменяме канала Naughty
А тази поредна тъпня с водката не ме повокира по никакъв начин Sick
Толкова е смотана, че дори и не ме дразни Mr. Green

# 33
  • София
  • Мнения: 3 407
Мили дами, склонна съм да се съглася с тенденцията към завръщане към ценностите, но нека да не забравяме, че възпитанието в ценности се формира предимно в семейството, а не от реклами.
Ясно е, че нашите деца са бомбандирани от доста повече информация, отколкото сме били ние като деца и ето, че аз все пак съм доста информиран индивид, без оглед на цензурата преди 90-те години.
Моето лично мнение, по отношение на рекламите е, че все пак има много успешни такива, плод на БГ умове в областта, но това е друга тема, все пак.
Твърдо съм убедена, че ако нечие дете залитне по алкохола, причината едва ли ще е реклама по телевизията.

# 34
  • София
  • Мнения: 62 595
Така е, семейството е от първостепенно значение. Но къде е това семейство като детето прекарва по 8 часа на ден извън него и няма възможност да контактува с членове на семейството си? Вечер за по 1 час между проверяването на домашните, или в събота и неделя, когато се върши всякаква работа. А рекламите са всяка вечер в телевизора.

Аз самата все повече се чудя и тук като се пускат теми за менкане на карти от Юги О, Шрек, стикери от кроасани, татуировки и всякакви други. Не стига, че се дават пари за глупости, но и родителите само подкокоросват допълнително децата да се занимават с неща, които са с рекламна цел. И всичко това с идеята, че нямало нищо обезпокояващо и детето да не бъдело изолирано от другите деца. Ами, така стават нещата - днес събират стикери от кроасани, утре от прахове за пране, вдругиден от нещо друго.

# 35
  • Мнения: 516
Ние събирахме картички на Сандра от стрелбищата. Въпреки забраната на майка ми, пак имах завидна колекция. Предпочитам да познавам героите на Юги, отколкото да създавам митове за недосегаемост и възможност да ме лъже.

# 36
  • Мнения: 623
Куца им брейнстормът на рекламистите, куцаааа....
Очаквам вече и памперси да почнат да лансират чрез сексуални намеци.

 hahaha това за памперсите няма да ме изненада..........може и да се случи - от много сторминг или по-скоро от много брейн.........
Благодаря на всички.Имах нужда да чуя мнения по въпроса.......

Дона Флор съгласна съм,че рекламата не е толкова скандална.А и аз май им направих още повече реклама с темата.Но в  случая тя се оказа причината да отворя приказка за нещата по принцип........... просто за мен е капката,която ми преля  чашата, та ви занимавам и вас.....
 Hug

# 37
  • Мнения: 5 370
Дидка 2, веднага мога да дам пример за рекламиране и на памперси, доста нестандартен, при това (ако го срещнете после някъде под формата на клип, да знаете, че са го прочели тук).

Значи, той и тя в страстни, горещи сцени, тук цица, там-голо дупе, ахххх,....оххххх.....
и отдолу тече надпис "Ако искате в скоро време да се научите как се сменят памперси, то правете повечко секс". Mr. Green (текстът малко не съм го дооформила, но пък не може всичко наготово да им дам, я).

# 38
  • София
  • Мнения: 3 407
RadostinaHZ, как се организира всеки отделен родител, за да контактува с детето си в битов план е отново тема на отделен разговор.
В този ред на мисли, колкото повече ангажименти и интереси има детето, толкова по-малко ще се интересува от телевизия, а ангажимемтите и организацията на децата ги създават родителите, докато детето не достигне възрастта и степента на зрялост, когато е способно само да се организира.

# 39
  • София
  • Мнения: 62 595
О, не прехвърляй топката в ангажиментите, все едно децата са новобранци и те са само един прост обект на въздействие и за да не мислят за глупости трябва да нямат време изобщо да мислят. Едно дете се организира дотолкова, доколкото му бъде позволено. Коя е тази възраст, която предполага зрялост и способност за самоорганизиране?

# 40
  • Мнения: 25 619

Да, по наше време хич, ама хич не се напивахме  Tired

В онези времена почвахме хем по-късно, хем с по-леки питиета, особено момичетата. А сега не стига, че възрастта непрекъснато пада, но и още от 10-11- годишни почват с концентратите. Ето, тук вече е влиянието на рекламата. Както малките реват за бонбонките, видени по телевизията, така и по-големите посягат към бутилките.


В много случаи се рекламира марката, а не продукта. Или има две разновидности на една реклама - за преди и след 22 ч. - преди 22 ч. рекламират "Мека топлина", а след това "Ракия еди-коя си". Или пък е показан само силуета на бутилката водка, без да е показана самата водка. Технически законът е спазен.

Да, много удобен закон. За цигарите може марката да отпадне, за алкохолът - не може.
Ама то си казаха хората, коя марка алкохол коя партийна централа храни...  Whistling

# 41
  • София
  • Мнения: 3 407
Децата не са новобранци а деца.
Съответно имат родители, които носят отговорност за времето, възпитанието, ангажиментите и средата им.
И да, разбира се, че са обект на въздействие.
Понякога са обект и на бездействие.
Всеки сам преценява как да възпитава децата си и дали изобщо да ги въпитава.
Аз имам ангажимент за собственото ми дете, а за останалите техните родители да ги отглеждат кой както намери за уместно.
Моята дъщеря е малко над две години и не бих могла да ти кажа доколко съм права.
Можем да си поговорим след около 15-20 години и тогава ще мога да ти отговоря на въпроса доколко, как и дали съм се справила като родител.
Засега мога само да предполагам и нямам самочувствието да се смятам за толкова велика, за да дам правилен отговор на подобен въпрос.
Във всеки случай много се отклоних от темата, но надявам се ме разбра.

# 42
  • Мнения: X
Мен ме дразни това послание накрая:Още една добра вечер. Подсъзнателно искат да внушат, че няма секс или добри вечери без алкохол. Рекламата ми се струва тъпа.
Peace точно
Напих се на достатъчно бълграска водка на младини барабар с добрите вечери. Сега съм стара и мъдра и предпочитам секс със трезвен мъж Laughing

Последна редакция: нд, 18 май 2008, 17:02 от Анонимен

# 43
  • Мнения: X
Малиииии, ужас  ooooh!. Рекламата със "ето това чукане чаках" да не би е да е по-добра? С тая разкълчена руса....
 Именно заради реклами като на водка Аляска, се кефя на реклами като тази на Мери Джейн. Различна е, весела, готина, очарована съм! Направи ми впечатление от раз. Няма да ме накара да пропия водка. Омръзна ми от български буламачи......хареса ми и ме изненада това.
И ако спрете да си живеете живота както ви казват в рекламите, ще ви е много по-лесно. И няма да се палите, от неща които не ви изнасят. Вскя реклама е предназначена за определена възрастова група, определен финансов статус и т.н. Приеми че това не е твоята реклама диди, и живей спокойно.

# 44
  • Мнения: 2 386
Ехо, ехо - за водка говорехме, къде отидохте!   Drunk

Общи условия

Активация на акаунт