Промоционална игра на Pampers - 2 част

  • 29 138
  • 499
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 4 205
Удължиха я.

# 406
  • Мнения: 4 335
Направиха я до края на август Peace

# 407
  • Мнения: 1 170
Оказа се, че и аз нямам карта Sad . Има ли някой в повече? Имам няколко излишни мечета за замяна, евентуално Rolling Eyes ...

# 408
# 409
  • Мнения: 2 035
Мацки, търся си карта на Памперс, някой има ли вповече  Praynig

# 410
  • Мнения: 98
Ако наистина срока е удължен до края на август, и аз си търся мечета.Ако някой има излишни, да свирка Heart EyesИначе карта си имам от родилното. Къде пише,че удължават срока на играта, защото в сайта на Памперс не видях нищо като инфо.

# 411
  • Мнения: 66
Искам да попитам мамите, които вече са изпращали мечета: Самите мечета просто ги поставяте в плика, или по някакъв начин ги залепвате? И вярно, че от броя на точките се вижда каква играчка искаме, но все пак отбелязвате ли някъде?

# 412
  • Мнения: 4 335
Искам да попитам мамите, които вече са изпращали мечета: Самите мечета просто ги поставяте в плика, или по някакъв начин ги залепвате? И вярно, че от броя на точките се вижда каква играчка искаме, но все пак отбелязвате ли някъде?
Ме4етата се пускат направо в плика,никьде не се лепят.За игра4ките никьде не сьм отбелязвала,вибриращата,която се падне,а за другите те виждат то4ките Peace

# 413
  • Мнения: 12
Мили майки искам публично да изразя своето възмущение от служителката на P&G, даваща информация относно промоцията на Памперс!!!
Ние с моя съпруг изпратихме писмото с мечетата още в началото на юни, но сме забравили да сложим и картата. Понеже мина повече от месец, решихме че играчките са свършили и съответно се примерихме. Пък и никой не те и информира че писмото ни е невалидно. По случайност мъжът ми разбрал че негов колега е получил своята пратка вчера!!! Незабавно се обадихме на тел. 029174600 от брошурата на Памперс за да разберем защо не сме си получили играчката. За наша изненада госпожата започна да ни се кара и държи  нахален тон, че вината си е наша че правилата били описани ЕЛЕМЕНТАРНО в Интернет  и да не и губим времето!Въпреки, че предложихме да изпратим допълнително картата за наша сметка, тя категорично отказа независимо че играчки има. Не пожела дори да ни се представи нито пък да ни даде координати на отговорно лице, което да ни реши казуса. Дори ми пожела приятно търсене.Искам да попитам в такъв случай, какво да направят хората които нямат Интернет? И защо отказват да ни върнат точките тогава? Дава ли си сметка за това, че всички ние сме дали не малко средства за да участваме в играта, за да зарадваме своето дете?   

# 414
  • София-Младост
  • Мнения: 23 383
Мили майки искам публично да изразя своето възмущение от служителката на P&G, даваща информация относно промоцията на Памперс!!!
Ние с моя съпруг изпратихме писмото с мечетата още в началото на юни, но сме забравили да сложим и картата. Понеже мина повече от месец, решихме че играчките са свършили и съответно се примерихме. Пък и никой не те и информира че писмото ни е невалидно. По случайност мъжът ми разбрал че негов колега е получил своята пратка вчера!!! Незабавно се обадихме на тел. 029174600 от брошурата на Памперс за да разберем защо не сме си получили играчката. За наша изненада госпожата започна да ни се кара и държи  нахален тон, че вината си е наша че правилата били описани ЕЛЕМЕНТАРНО в Интернет  и да не и губим времето!Въпреки, че предложихме да изпратим допълнително картата за наша сметка, тя категорично отказа независимо че играчки има. Не пожела дори да ни се представи нито пък да ни даде координати на отговорно лице, което да ни реши казуса. Дори ми пожела приятно търсене.Искам да попитам в такъв случай, какво да направят хората които нямат Интернет? И защо отказват да ни върнат точките тогава? Дава ли си сметка за това, че всички ние сме дали не малко средства за да участваме в играта, за да зарадваме своето дете?   

Без да защитавам никого, но тази игра има общи условия все пак, та там някъде ако не бъркам пише, че мечета не се връщат. За една играчка има ли смисъл такива ядове да си създаваш?

# 415
  • София
  • Мнения: 44 284
Мили майки искам публично да изразя своето възмущение от служителката на P&G, даваща информация относно промоцията на Памперс!!!
Ние с моя съпруг изпратихме писмото с мечетата още в началото на юни, но сме забравили да сложим и картата. Понеже мина повече от месец, решихме че играчките са свършили и съответно се примерихме. Пък и никой не те и информира че писмото ни е невалидно. По случайност мъжът ми разбрал че негов колега е получил своята пратка вчера!!! Незабавно се обадихме на тел. 029174600 от брошурата на Памперс за да разберем защо не сме си получили играчката. За наша изненада госпожата започна да ни се кара и държи  нахален тон, че вината си е наша че правилата били описани ЕЛЕМЕНТАРНО в Интернет  и да не и губим времето!Въпреки, че предложихме да изпратим допълнително картата за наша сметка, тя категорично отказа независимо че играчки има. Не пожела дори да ни се представи нито пък да ни даде координати на отговорно лице, което да ни реши казуса. Дори ми пожела приятно търсене.Искам да попитам в такъв случай, какво да направят хората които нямат Интернет? И защо отказват да ни върнат точките тогава? Дава ли си сметка за това, че всички ние сме дали не малко средства за да участваме в играта, за да зарадваме своето дете?   


Ами наистина нещата са описани елементарно в 3 стъпки....та вината - само ваша си е.
Няма казус.
Вие сте били некоректни към правилата на играта.

Съберете си наново мечета и ги пратете коректно с картата - ще си получите играчка.

# 416
  • Мнения: 2 035
Хората са си написали всичко в условията само да има кой да чете Wink
В най-последния абзац долу е отговора и на двете ви / jovanna и rudkaWink

Цитат
"•  Изпратете картата с данните ви и мечетата, като ги поставите в самоадресирания плик, който сте получили заедно с промоционалните материали в болницата, до 31 август 2008 . Картата трябва да бъде оригиналната карта, тя не може да бъде фотокопирана или размножавана по какъвто и да е начин. Ако изпратите само мечетата в самоадресиран плик, ( без попълнената карта ), няма да може да получите играчката ."

# 417
  • Мнения: 12
Съгласна съм с вас че пропуска е наш, но ние предложихме да изпратим картата си допълнително. Не разбирам какъв е проблема, те самите потвърдиха че са получили мечетата.

# 418
  • Мнения: 2 035
Да бе мила, но просто не носят отговорност за писма които не отговарят на изискванията и може да са ги изхвърлили.

Цитат
"Организаторът носи отговорност единствено за пликове, получени в съответствие с разпоредбите на настоящия Правилник."

# 419
  • Мнения: 12
Да бе мила, но просто не носят отговорност за писма които не отговарят на изискванията и може да са ги изхвърлили.

Цитат
"Организаторът носи отговорност единствено за пликове, получени в съответствие с разпоредбите на настоящия Правилник."
Напротив казват, че писмото е при тях. Просто важното е, че са си продали памперсите а пък оттам на сетне който взел взел- не ги занимавайте повече

Общи условия

Активация на акаунт