Към ползващите БТК ADSL - ЗА или ПРОТИВ?

  • 6 691
  • 102
  •   1
Отговори
# 45
  • Earth
  • Мнения: 1 952
Не бях доволна. Naughty
Като съотношение цена/ час излизаше МНОГО СКЪПО.... Close
сега не знам

# 46
  • Мнения: 59
Прекъсва. Не си струва цената.

# 47
  • Мнения: 1 485
Подадох молба от 20 дни за 12мб-още го няма. #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вече се чудя какво да направя........ #2gunfire


Къде пусна молбата? Аз я пуснах на сайта им, беше петък, в понеделник получих мейл с номера на молбата ми и потвърждение, че ще ми бъде вдигната скоростта до 14 дни след датата на молбата. Така и стана.
Молбата-в сайта,
жалбата-в център на БТК,
обаждане на национален телефон за повреди-телефона ми не работи Wink
и вчера благополучно пристигнаха!
Вече с нова скорост и с непрекъсващ нет!

# 48
  • някъде там
  • Мнения: 1 466
Доволна съм!Много рядко е имало проблем.Даже не помня  може би 2 пъти. newsm78

# 49
  • Мнения: 4 161
И ние сме доволни. Международния им интернет е стабилен. Не сваляме филми и ни устройва. Мъжът ми играе на WOW и казва, че е по-добре от кабелните оператори.
Почти не сме имали проблеми. А го ползваме повече от 2 години. Може и 3 да са.

# 50
  • Мнения: 192
От скоро го ползвам и за сега всичко е наред!

# 51
  • Мнения: 2 018
Бясна съм!!!  #Cussing out

От вчера имаме проблеми с интернета. Дори не зная дали сега ще мога да си пусна поста /може пак да  го изключат/.

Вчера нямахме служебен нет до 14 часа. Звъня им на тел-а който са обявили: 0 700 17111 - никой не вдига повече от 15 минути. Най-накрая се свързах с едно момче, което успя да ни разреши проблема.
Прибирам се у дома - сега пък там няма нет.  #2gunfire Момчетата се опитаха да се свържат с тел-а им. Но повече от 20 минути никой не вдигна слушалката. Там нямаме нет и до сега!
Идвам днес на работа - отново нямаме нет - или по-скоро на пресекулки. Тука има, тука нема!!! Телефона им отново никой не го вдига.
Звънях на услуги да ми дадат друг номер - нямало такъв!  Shocked
Дават ми телефон за оплаквания - 0 800 15 500 - и него никой не вдига!
Обаждам се пак на услуги - "Ще ви свържем с наш консултант при първа възможност..." бля, бля , бля...АМАН
Питам ги за друг телефон - на някой шеф - "Нямаме обявен такъв!" Дават ми тел към бизнесцентър на Варна: 615515.
И представете си... и него никой не го вдига!!!
БЕТЕР ОТ ЕДНО ВРЕМЕ!!!  Sick
Жалко, че точно днес дадохме колата на големия иначе щях да отида в БТК и да ги взривя!!!

# 52
  • Мнения: 13 512
Не ви ли предупредиха, че поради преминаването на новите скорости, ще има проблеми до края на май?
Аз в някои дни имам проблем, в някои  е ок. Вчера рестартирвах през 1 час, днес  засега е ок/ да не казвам голяма дума/

# 53
  • Мнения: 307
До вчера нямах никакви оплаквания от БТК. Но от вчера до днес интернета спира от време на време за около половин час. Явно някъде имат срив в системата.

# 54
  • Мнения: 2 018
Аз разбирам, че може и да имат някакви си там проблеми, но защо нникой не вдига телефоните в БТК???

# 55
  • Мнения: 13 512
Аз разбирам, че може и да имат някакви си там проблеми, но защо нникой не вдига телефоните в БТК???


защото са прегрели, нали се сещаш Laughing

# 56
  • ЕН
  • Мнения: 543
no problem for now Peace Peace Peace
мисля че вече 4год ползваме услугите им

# 57
  • Мнения: 1 875
Бо_, пиши им мейл! adsl@contact.bg  Аз имах също проблем и писнах в другата тема. Днес дойдоха, след три мейла,  последния, от които бая гневен и ми смениха модема. Peace

# 58
  • Варна
  • Мнения: 25 252
В офиса от събота, когато спря, до тази вечер, е имало нет не повече от 20 минути. Безкрайно нагли са и просто няма какво да направиш. Абсолютно незаинтересовано си ни прехвърляха от телефон на телефон, уж заявката била приета и до 48 часа щели да реагират, а това тяхното безобразие продължава вече 2 месеца и половина.

# 59
  • Мнения: 2 498
Ползвам и съм много доволна Peace

Общи условия

Активация на акаунт