Магазин Jumbo-2

  • 134 875
  • 845
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 10 758
аз доколкото разбрах няма да има обувки newsm78

# 841
  • Мнения: 684
Не искам да плащам за реклама, ако торбичките са без надпис- ок, или пък на Дисни- пак ок.Но да си плаща човек за да прави реклама на магазина- не го приемам.По същата причина си нося торбичка в Била- винаги имам в колата, и не защото нямам стотинки да си купя, а защото не ми харесват, че чак и да ги купувам и после за какво да ги ползвам тези отровно жълти торби?Трябва да ги хвърлям.И най-най-редовно отказвам торбички, когато вече си имам плик, какво да ги правя после, та направо се учудвам как някой си граби торбички.Аз пък се чудя как да се отърва от тях.С повод и без повод гледат да ми пробутат пликове.А после това как се рециклира- никой не мисли и не му пука. Peace

Разбрахме се този път  Laughing И аз не харесвам отровно жълтите Била торбите, но пък е съвсем нормално всяка верига да си брендира торбичките - въпрос на имидж и фирмена политика. Мен пък ми е странно, че в Пигис хаус нямат брендирани торбички, а обикновени черни пликове. Бих предпочела да имат хубави шарени създаващи настроение пликове дори и да са с логото им, отколкото тия черни пликове като торба за боклук. Така, че има разни мнения по въпроса и няма угодия за всички. Но като цяло не мисля, че е някакъв сериозен проблем, така че да промени като цяло отношението към дадения магазин. И след като много хора ползват торбичката за да поднесат в нея подарък, значи не пречи, че са с надпис. Дето се вика толкова народ плаща луди пари за да покаже дрехи с марков надпис, а ние тук за торбичките сме се хванали  Joy 

# 842
  • Мнения: 1 544
Тази тема май вече не е много за Джъмбо, а за найлоновите пликове   Joy Joy Joy

# 843
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
НОВА ТЕМА ЗА

# 844
Здравейте,не съм много за вашия форум,мама на малко дете съм била отдавна.Нещата по скоро отиват към баба бг,но всяко нещо с времето си.
Та -и аз бях фен на Джъмбо -в гръцки и в български вариант,но до вчера.Ще се опитам кратко да споделя огорчението си от пазаруването в този магазин.Неделя следобед,пълен магазин с хора,аз- напазарувала каквото ми трябва и каквото не ми трябва,минах си през касата и вече на излизане от вратата се сетих,че трябваше да взема още едно малко найлоново пликче ,за да сложа отделно подаръка,който ще нося на едно бебе в Прага./Демек реклама /.Върнах се към най-близката каса-взех си едно пликче 40см на 40 см.И тръгвайки към вратата чух страхотия зад гърба си-касиерката започна да вика и крещи по мене-"Госпожо,тези торбички не са без пари".В това време цялата опашка се вторачи в мене и повярвайте ми ,почувствах се страшно унизена.След кратко обяснение на случая,тя отново ме попита защо не съм си взела въпросната торбичка от касата,на която съм платила и въобще стана ситуация......Нямаше как да се върна отново на касата ,а и не исках да им я  оставя обратно.Все едно,че съм искала да я открадна и си признавам .Още по обидно ми прозвучаха думите на управителката на магазина ,написани по повод на моя имейл ,че това била превантивна мярка срещу тези дето грабели купища торбички.

Торбичките във всички магазини на холдинга ни - Гърция, Кипър и България
>принципно са безплатни. Торбички се заплащат само случаи, когато клиенти
>взимат на излизане цяла купчина, само защота са безплатни. Това е и
>причината да въведем тази допълнителна мярка. Същото важи и в Гърция.
>Просто клиентите са различни. Баркод на торбичките няма, но ги има в
>системата ни. Касова бележка издаваме за абсолютно всяка покупка,
>включително и за торбичките."
Това е част от отговора на управителката.Пиша го за ваша информация,за да не изпаднете и вие в моята "овча"ситуация.После ти гаднее ....
Хайде ,холан,били сме и в Гърция,та поназнайваме как стоят нещата там.
Всички торбички ,независимо от големината,били по 40 стотинки.Хвърлих и 50,та да миряса.Касова бележка не ми даде....А и като видях моята касова бележка, апаратите им са още на зимно часово време.Тези реват за данъчна проверка...
 




Овчата ситуация се поражда от авантаджии, които повярвайте ми взимат торбички колкото могат, нали са аванта!!!! Данъчните да заповядат - нищо нередно не правим.
За пазара и конкуренцията Джамбо се явявя голяма лъжица, която трудно се преглъща. Клиенти много, не може да се угоди на всички, фирмата и не иска. Работим за лоялните.
За лоялните: торбичките са безплатни, заменят се неща, които доказано са повредени при продажбата, връщат се пари за най-капризните.
Да, има и служители, които не са в час...но къде ги няма..
Да споменем, че идват клиенти с носени дрехи за замяна например.... или със смазани от употреба неща също за замяна... има и други, които 2 седмици след покупката идват с касова бележка и казват - еди кое си не съм го взела, а е маркирано...примери дал Бо много...
Малко уточнения:
Джамбо е магазин като всички останали - дали продаваш сирене или джунджурии като нашите е все едно. Хора работят и тук..

писна да влизат хора, които от вратата са настроени да се карат и да се заяждат... ей така без причина или пък защото нямат работа и по цял ден си седят у дома, мъжете на работа - не им обръщат внимание и единственият отдушник са непознатите...ама на кой му пука...
И последно: защо гледаме съчката в окото на другия, а гредата в собственото си не виждаме.... това за домашно...
Като поспрете да ни дъвчите и се захванете с нещо по-съществено, може да Ви обясним и малко от кухнята на фирмата - какво и защо предлага, какво да очаквате и т.н.... за да не се си задавате глупави въпроси и да пълните форумите с тъпотии....
До скоро....
Служител на магазина.







[/quote]

# 845
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Сега остава, служителя на магазина, любезно да обясни защо по стоките им няма стикери на български език, както законът задължава.

Както и къде се обслужват гаранциите на стоките.

В новата тема.

Общи условия

Активация на акаунт