"Това си е Ваш проблем" или що за отношение към клент.

  • 4 579
  • 103
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 462
Не знам на каква заплата и процент са болшинството продавачки ,но се държат така сякаш получават не малка с/у гонене на клиенти.
Изключително рядко попадам на адекватно обслужване...
Не ги знам колко им е трудно и тежко и не знам си какво , ама при такова отношение заслужават цял живот да си тънат в мизерията.

# 31
  • Мнения: 2 070
И аз се дразня да мимрънкат, че нямат ресто. Особено таксиджии. Аз съм клент, длъжни са да имат достатъчно развалени дребни за връщане и като им свършат да идат да си развалят.

# 32
  • Мнения: 5 178
A сетих се за едно девойче в един фирмен магазин за конфекция. Аз спортно облечена, защото съм с количката и питам за официален костюм или риза или барем панталон ..Гледа ме, гледа пък изръси -  "Ми вие такива дрехи носите ли.."? Леле как не я фраснах не знам, сигурно за да си купя дрехи от даден стил трябва да съм облечена в него

# 33
# 34
  • София
  • Мнения: 2 623
Много клиенти в тази тема, много нещо  Laughing По-досадно от неучив " обслужващ персонал " е само някоя простакеса с 20 лева в джоба , която си мисли , че има права да мачка "персонала" ( не визирам темата, говоря по принцип).

Оооо да, а продавачка, която те преценява,
все едно имаш 20 лв в джоба, а ти мислиш
да похарчиш 200 как ще коментираш ?

# 35
  • София
  • Мнения: 462

 Трябва да издадат специален наръчник - Как да се облечем ,за да впечатлим продавачка.
Накичени с всички бижута и диаманти които притежаваме, най - най официалният и скъп тоалет и се впускаш в шопинг...иначе рискуваш да не бъдеш обслужен щот видиш ли , не изглежда да имаш 20 - 200 - 2000 лв ...
 Мария Лу, сигурно сега ще ми обясниш колко е трудоемко да си продавачка - да ,съгласна съм .Продавачка не съм била , но съм работила с клиенти и знам прекрасно че не е лесно на всеки да угодиш.Да има и простаци и простакеси и всякакви, ама никога, никога не съм си позволила да се държа грубо , да обиждам и да си изкарвам лошото настроение в/у клиент.

 Никой не ги е завлякъл на сила на тази работа.Не е нормално 80% от обслужващия персонал да се държи все едно услуга ти прави като ти продава нещо.

# 36
  • София
  • Мнения: 1 103
 Здравейте, идеята ми да пусна тази тема е че не виждам защо трябва безпричинно да бъда обиждана от съвършено непознати за мен хора, от които съм очаквала само и единствено да ме обслужат и да си тръгна доволна от магазина. Естествено, че няма да вляза повече в този магазин. Може би и аз постъпих глупаво - да питам дали случайно не може да доплатя при получаването, но ако учтиво ми бяха обяснили, че при тях това не е практика или че шефа ще им се кара със сигурност щях да се върна по-късно с цялата сума и тази тема нямаше да я има.

# 37
  • Мнения: 281
Мария Лу, сигурно сега ще ми обясниш колко е трудоемко да си продавачка - да ,съгласна съм .Продавачка не съм била , но съм работила с клиенти и знам прекрасно че не е лесно на всеки да угодиш.Да има и простаци и простакеси и всякакви, ама никога, никога не съм си позволила да се държа грубо , да обиждам и да си изкарвам лошото настроение в/у клиент.

Изтрих си пост-а, защото беше последно мнение и прецених, че не ми се влиза в спор.
 Peace

# 38
  • Мнения: 6 167
Много клиенти в тази тема, много нещо  Laughing По-досадно от неучив " обслужващ персонал " е само някоя простакеса с 20 лева в джоба , която си мисли , че има права да мачка "персонала" ( не визирам темата, говоря по принцип).

Оооо да, а продавачка, която те преценява,
все едно имаш 20 лв в джоба, а ти мислиш
да похарчиш 200 как ще коментираш ?

Простакеса, какво имам да й коментирам. Но признай, че в тази игра има две страни. Затова измислиха МОЛовете  Mr. Green
(шегувам се). Аз пазарувам в големи универсални магазини - там пипам, пробвам, избирам, пилея време ако щеш необезпокоявана. Най-големия ми грях е ако някога ме мързи да върна изпробвана дреха откъдето съм я взела.
Появявам се на касата директно. Абсолютно избягвам всякакви дискусии с персонал, защото а/ обикновено се намесват без да съм питала, а съм комплексирана и не обичам да контактувам с непознати  и б/ обикновено са под нивото на моята информираност в дадената сфера ( напр. козметика, обувки, дрехи). Виж, ако питам и насреща има човек с отношение и комептентности нямам нищо против и на кафенце да седнем  Laughing

# 39
  • Мнения: 6 167
В тази връзка да попитам магазин на Триумф освен този на Патриарха и Княз Борис къде има?
Питам, защото в този магазин продавачките са невероятно  брутални.
Купуването на сутиен или бански от този магазин е като да седнеш на стола на мъченията , за да те унижават джудженца.

# 40
  • София
  • Мнения: 462

 На Гоце Делчев и Дойран, ама обслужването е същото.
Като не им се занимава да ми показват директно ме пращат в друг магазин.... "там имало" еди кво си ...

# 41
  • София
  • Мнения: 1 890
В тази връзка да попитам магазин на Триумф освен този на Патриарха и Княз Борис къде има?
Питам, защото в този магазин продавачките са невероятно  брутални.
Купуването на сутиен или бански от този магазин е като да седнеш на стола на мъченията , за да те унижават джудженца.

 На Пиротска май имаше.  newsm78 Аз затова си купувам бельо само от един магазин, който е супер зареден (има и Триумф), и мацката е мевероятно любезна. Де да бяха всички така... Confused

# 42
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
За нещо което не получаваш веднага можеш да оставиш капаро 20, 30 или 50 %, но да искат да платиш нещо което не си видяла веднага и в брой не е редно.
Когато забележа презрително отношение у обслужващ персонал /продавачки, сервитьорки и др./ моментално си излизам, не бих оставила и лев на такова място. Моля, момичетата с изброените професии да не ме нападат, работила съм на такава позиция и съм наясно, че за да върви бизнеса клиента винаги е прав!

# 43
  • Мнения: 6 029
За нещо което не получаваш веднага можеш да оставиш капаро 20, 30 или 50 %, но да искат да платиш нещо което не си видяла веднага и в брой не е редно.


Колко се заплаща не определят продавачките, а шефовете им.

# 44
  • Мнения: 212
и съм наясно, че за да върви бизнеса клиента винаги е прав!
Клиентът ако нещо не е на кеф и ти отвърти един шамар пак ли ще е прав

Общи условия

Активация на акаунт