ЧЕЗ?!

  • 9 518
  • 90
  •   1
Отговори
  • Мнения: 824
Тук ми е последната надежда!Преди два месеца се загледах във фактурата за изразходваната ел.енергия и с ужас установих,че плащаме 4-5 пъти повече дневна,от колкото нощна енергия!Естествено в апартамента няма никой по цял ден.Прибираме се вечер към 21.00 часа.Веднага подадох молба за сверяване на часовника на електромера в централния офис на ЧЕЗ -България в София.От там ми обясниха,че сверяването ще бъде направено в рамките на 7 работни дни.Това беше на 22-ри октомври.От тогава чакам някой да обърне внимание на часовничето,ама от ЧЕЗ ни вест,ни кост #2gunfire #2gunfire #2gunfire.През два-три дни се обаждам на горещия им телефон и от там все едно и също"Като бъде направена проверката на електромера ще ви уведомим"И така изминаха почти 40 дни,а аз продължавам да трупам по-големи сметки за ток.Проблема ми е в това,че нямам физическа възможност да отида пак до офиса им,поне до края на годината съм много натоварена в работата.Операторите на горещата телефонна линия на ЧЕЗ ми казаха,че е най-добре да звънна там,където съм подала молбата.ОБАЧЕ никъде не мога да открия телефонен номер на ценралния офис на ЧЕЗ в София.В услуги ми казха,че единствения обявен телефон при тях на ЧЕЗ е точно тази"гореща телефонна линия".Нито в сайта,нито в горещата им линия го имат тоя номер.Моля,ако някой знае тези "златни "цифрички дами ги предостави,защото вече не знам как ще се оправям с тия гадове.Или ако имате идеи как се излиза от този омагьосан кръг...

# 1
  • Мнения: 165
От тази гореща линия защо не ти дадат тези телефони? Струва ми се недопустимо да ги нямат.  newsm78

# 2
  • Мнения: 434
"Господари на ефира"  му е майката! (02) 946 33 27 или www.gospodari.com

# 3
# 4
  • Мнения: 824
Tersi ,много благодаря за линковете HugТам има телефоните,които ми трябват,ако имаше кой да ми вдигнееееееее.... #2gunfireСамо заето или първо свободно,после заето.Друг номер пък издава странни звуци,а бе думи нямам!denit,и аз мисля по този въпрос,но преди това ще се опитам да направя всичко,което се иска от мен,а после ще ги  bash bash bash

# 5
  • Мнения: 794
Някой ви краде мила...

Проверете дали съседите не точат.... според мен точно това правят!!!!

# 6
  • Мнения: 824
Някой ви краде мила...

Проверете дали съседите не точат.... според мен точно това правят!!!!
newsm78Не съм се замисляла за този вариант,но ми се струва невъзможно.А и часовника на електромера е общ на целия вход.Просто на никой от тях не му е направило впечатление,че плаща повече дневна от колкото нощна енергия. newsm78

# 7
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
miss sixty, докато не отидеш на място в централния офис и не вдигнеш скандал лице в лице няма да стане нищо. Минала съм по този път.

# 8
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 687
Викаш някоя телевизия, те си снимат, излъчват и ги подбират.

# 9
  • някъде в орбита...
  • Мнения: 2 913
Всичко е възможно. На нас също ни се случи миналата година да платим за два месеца два пъти по-висока сметка. Взех си два дни отпуск с предварителната нагласа да водя война. Но когато разрових в нета открих не само всевъзможни връзки с тях, открих Договора, който е между тях и потребителите, открих задълженията им, правата ни, всякакви начини за проверки, пускане на жалби, ценоразписи и т.н. И ако щете вярвайте, когато си знаеш правата процедурата е изключително проста и бърза.

P.S. При нас се оказа, че ни крадат съседи  #2gunfire

# 10
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 687
Как точно се бяха прикачили съседите, нали кутията е заключена newsm78

# 11
  • някъде в орбита...
  • Мнения: 2 913
Нямам идея как, не разбирам от тези неща. Но един познат разбира, дойде, погледна мрежата, и вечерта като се видяхме каза, че ни крадат, даже изказа предположение кой може да е. Към днешна дата дори знам със сигурност кой е бил, но вече изгладихме отношенията с тях и се надявам да няма нови "ситуации".

# 12
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Момичета,при нас е същото положение. CloseПо цял ден лятото не сме си в къщи,прибираме се 24-1 часа от работа,през деня изключвам всичко от контактите-оставям само хладилника.Сметка под 75-80 лева не сме получавали.Таблото на Електромерите(които са три на брои-колкото апартаментите на етажа) е в коридора на външната стена на средния апартамент-пиша ви го цветно ,защото се съмнявам нещо.Започнах всеки ден да записвам електромера,когато излизам на работа електромера на средния апартамент върти ще се скъса-но резултатите на часовника не се променя-петчленно семейство са -къпят се ,перални се въртят,готви се......да не изреждам повече....Преди когато идваха бележки за ток(защото вече месеци наред такива липсват и на място разбираш колко дължиш)съседите никога не са плащали сметка повече от 20-30 лева-зима -лято тока им беше еднакъв,пък сега незнам,то техните резултати на часовника не помръдват с месеци ,та незнам дали и толкова плащат.Третия апартамент също плащат ниски сметки-по цял ден са си в къщи-нямам обяснение? ooooh!Възможно ли е да се товари нашия електромер по някакъв начин?Ако някой знае нещо или е запознат ,ще му бъда благодарна за отговора.Само да вметна още лятото трябваше да проверят таблото и още ги няма-електротехниците. Twisted Evil

Последна редакция: вт, 27 ное 2007, 01:39 от k.a.l.i.

# 13
  • Мнения: 385
Правете разлика между ЧЕЗ и Електроразпределение. Електротехниците са към второто, както и отчетниците. ЧЕЗ са основно услугите,тоест касите, Центровете за клиенти, фактурирането и т.н.
А и ако ви краде съседа това е работа на полицията,там се подава жалба.

# 14
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 687
Една съседка ходи, подаде молба за проверка на електромера в клона на електроразпределение в Младост1  и техниците дойдоха след 1 ден. Провериха го и го подмениха с друг. Нищо не е плащала за услугата.

# 15
  • Мнения: 824
Всичко е възможно. На нас също ни се случи миналата година да платим за два месеца два пъти по-висока сметка. Взех си два дни отпуск с предварителната нагласа да водя война. Но когато разрових в нета открих не само всевъзможни връзки с тях, открих Договора, който е между тях и потребителите, открих задълженията им, правата ни, всякакви начини за проверки, пускане на жалби, ценоразписи и т.н. И ако щете вярвайте, когато си знаеш правата процедурата е изключително проста и бърза.

P.S. При нас се оказа, че ни крадат съседи  #2gunfire
О даааааааа,много добре си знам аз правата.Преди да отида в офиса им минах през всичко това,което ти казваш.За съжаление, при мен обаче процедурата не е бърза.Имат късмет тия в ЧЕЗ,че не мога да ги посетя отново,защото хич не съм от хората ,които не си знаят и не си търсят правата.Една съфорумка ми помага в момента с каквото може.Паралелно с това запознах с проблема и приятел,който работи в Нова тв.Но до там ще стигна,ако в близко време нещата не претърпят благоприятен обрат.

Последна редакция: ср, 28 ное 2007, 12:23 от miss sixty

# 16
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Правете разлика между ЧЕЗ и Електроразпределение. Електротехниците са към второто, както и отчетниците. ЧЕЗ са основно услугите,тоест касите, Центровете за клиенти, фактурирането и т.н.
А и ако ви краде съседа това е работа на полицията,там се подава жалба.
Нали не смяташ,че аз съм компетентното лице,което да установи как работят електромерите и  да си изпращам сметките по адрес Joy Joy Joyили може би ми влиза в задълженията  ми да изпълнявам и тази функция(която на всичкото отгоре я плащам в повече- всеки месец),че пък и на полицията да се обаждам.Определено си плаче това поведение и работа на Електроразпределителните станции ,инкасатори и каси за едно телевизионно предаване.

Последна редакция: ср, 28 ное 2007, 13:12 от k.a.l.i.

# 17
  • Мнения: 385
Правете разлика между ЧЕЗ и Електроразпределение. Електротехниците са към второто, както и отчетниците. ЧЕЗ са основно услугите,тоест касите, Центровете за клиенти, фактурирането и т.н.
А и ако ви краде съседа това е работа на полицията,там се подава жалба.
Нали не смяташ,че аз съм компетентното лице,което да установи как работят електромерите и с да си изпращам сметките по адрес? Joy Joy Joy
Нещо не ти разбирам въпроса и какво общо има с моето уточнение за двете предприятия?

# 18
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Кой отговаря за изготвянето и изпращането на бележките за ток?Кой трябва да установи какво става с електромера на даден клиент?Според мен и двете истанции са взаимно свързани . NaughtyНека не намесваме работата на полицията .Полициайте имат по належащи ангажименти за вършене,отколкото да се правят на електротехници и да установяват неща които не са в тяхната компетентност. Laughing

# 19
  • Мнения: 385
Когато става дума за кражба нещата се поемат от полицията,това съм написала.
Естествено,че двете предприятия са свързани(Енергото и ЧЕЗ), но проверката на електромера се прави от техници,а те НЕ са към ЧЕЗ.Към ЧЕЗ е центъра за обслужване на клиенти където авторката на темата си е подала молбата,те пренасочват тази молба към техници или отчетници,зависи какъв е проблема - дали е повреда в електромера или той е грешно отчетен.
 Разписките ги изготвя отдел фактуриране-към ЧЕЗ, инкасират сметките касиери -към ЧЕЗ. Ако имаш други въпроси, заповядай.

# 20
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Става дума за кражба -когато някой го установи-нали не смяташ че хора в моето положение ще хукнат първо в полицията,при условие,че професионалистите не са си казали думата?

# 21
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Благодаря ти за отговорите все пак, но това не оправдава работата на двете истанции.Запозната ли си колко хора са в ужас от летните сметки за ток и оставянето им в невидение колко струва до последния момент и разбират на самата каса?Това нормално ли ти се струва,кое домакинство може да си позволи да не си знае сметките- с изключение на хората ,които не им пука какви пари са необходими в момента за да си покрият разхода,но определено и на тях не им е приятен този факт?

Последна редакция: ср, 28 ное 2007, 13:41 от k.a.l.i.

# 22
  • Мнения: 385
По първи ти въпрос, енергото (така да го кажем) носи отговорност за инсталацията до електромера, поради тази причина техниците нямат право да проверяват съседи и други потенциални крадци след него. Пише се жалба в полицията, от там се взима технически експерт и прокурорска заповед за достъп до съответното жилище (където е съмнението за кражба),то си е цяла процедура и си има ред.
Относно сметките отговора ми е такъв, отиваш при електромера и записваш числата,ако има грешка тя се коригира, ако имаш съмнения, че върти по-бързо или е неизряден по друга причина подаваш молба в ЦОК за техническа експертиза. Не е като ТЕЦ-а където и да гледаш единиците на топломера нямаш идея какъв е паричният им еквивалент.

# 23
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Това за полицията не съм съгласна,без да ти е проверен електромера,нямаш право да подаваш подобни жалби.Когато някой хора си позволят да си свършат работата-казват на собствениците дали проблема е в техния електромер  или има нещо друго.Защо  прехвърляте задълженията си през други истанции-какво се възмущавам -живеем в абсурдна държава.Това за бележките за тока е ясно на всички вече,щом тръгнахте да правите асоцияция с парното,където все пак хората получават месечните си сметки -да отбелажа.Не е хубаво да се опитваш да лавираш-не сме в политиката-не защитавай ничии необмислени каузи-по точно некоректността на това обслужване особено в последната една година.

Последна редакция: ср, 28 ное 2007, 13:55 от k.a.l.i.

# 24
  • София
  • Мнения: 18 679
А пък на мене от юли месец не са ми засичали електромера Sad Постоянно проверявам - сметка нъц Confused Обаждах се...нищо в общи линии не можаха да ми кажат...Сега очаквам все някога някой да се сети да дойде да засече, след което да имам четирицифрена сума Shocked

# 25
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Нали точно за това говорим-невидението.Иди на касата където си плащаш сметката(поне аз така правя) -там ще ти цъфне хубава сумичка,само се приготви психически.Защо си чакала толкова време?

# 26
  • Мнения: 385
А пък на мене от юли месец не са ми засичали електромера Sad Постоянно проверявам - сметка нъц Confused Обаждах се...нищо в общи линии не можаха да ми кажат...Сега очаквам все някога някой да се сети да дойде да засече, след което да имам четирицифрена сума Shocked
Пусни си жалба. Има ЦОК на Цар Симеон и на Сливница. Има и горещ телефон 0700 10 010
Но по-добре с жалба, да го има черно на бяло. Можеш да изпратиш имейл на zaklienta@cez.bg

# 27
  • Мнения: 824
Момичета,надявам се да запазим добрия тон в темата. Лу_детина просто ни е дала яснота по въпроси,които не са от нашата компетенция. Hug

# 28
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 687
Ама нали съобщиха, че вече ще засичат електромерите на 3 месеца.

# 29
  • Мнения: 385
Благодаря ти, аз не искам да се карам с никого, ако мога да помогна с нещо, ще опитам. Не отричам,че системата е тромава,но - факт.

# 30
  • Мнения: 385
Ама нали съобщиха, че вече ще засичат електромерите на 3 месеца.
По този въпрос ще напиша когато има яснота, засега се говори само за София и Плевен, но докато няма заповед, всичко е теория.Има ли такава ще напиша.

# 31
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Не виждам никой да нарушава добрия тон в темата -всеки има право да изкаже собствено мнение,що се отнася за засичането-да обявиха че ще бъде правено на три месеца,но да се надяваме че няма да стане като обявеното ,че бележките за ток ще се получават по пощата,а вече месеци наред ги няма.

# 32
  • Мнения: 824
SORRY,сигурно ми се е сторило Embarassed(за добрия тон)

# 33
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Няма за какво да се извиняваш.  bouquet

# 34
# 35
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 796
Наистина не трябва ли да се изпращат сметките по пощата newsm78 Преди годииииини мисля че такава беше практиката. Сега това не е ли по закон регламентирано.
На три месеца си плащам газта. Два месеца предплата и накрая една изравнителна. Но въпреки това не съм съгласна с тази практика и за тока. Ако не сме съгласни с това какво може да направим?

# 36
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Преди бележките за ток ги оставяше инкасатора,но от 2007 година нещо нещата не вървят както трябва-бележки не сме получавали нито от инкасатор,нито по пощата -както обявиха,за засичане да не говорим.......

# 37
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 796
Ние бележки не сме получавали поне от 6 години - оттолкова време живея с мъжа си. Добре, че е нета за да си проверявам сметката. Ами другите?

# 38
  • Мнения: 385
Това го има в общите условия на фирмата, ако ДКВЕР се съгласи нищо не може да се направи.
А това значи и още нещо освен вашите притеснения, значи съкращения на отчетници.

# 39
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 796
Това го има в общите условия на фирмата, ако ДКВЕР се съгласи нищо не може да се направи.
А това значи и още нещо освен вашите притеснения, значи съкращения на отчетници.

Ми то това е основната цел - да се намалят разходите на фирмата, а не да се улеснят абонатите #2gunfire

# 40
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Ле ле....къде го има това нещо,започвам да се успокоявам за нашите бележки. Shocked

# 41
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Хубаво си затворихме реакторите,сега ни е вътрешно-чорбаджията каквото реши това ще е,но да не се заблуждава,че като е намерил поприще в потъващата България,ще може да си лъже народа колкото иска-рано или късно ще се събуди българина и тогава тежко им на измамниците и използвачите.

# 42
  • София
  • Мнения: 18 679
Нали точно за това говорим-невидението.Иди на касата където си плащаш сметката(поне аз така правя) -там ще ти цъфне хубава сумичка,само се приготви психически.Защо си чакала толкова време?
Абе аз ли нещо не се изразявам правилно или някой не внимава в час Rolling Eyes Не че не ми е идвала сметка, сметка просто няма!!! Електромерът въобще не е засичан! Обаждала съм се и на горещия телефон, и мейли съм писала, и в сайта проверявам всяка седмица, само жалба още не съм пуснала и то по единствената причина, че нямам време да се разхождам на майната си! Какво означава "чакала съм"? Ти какво предлагаш, да си го засека сама може би?

# 43
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Извинявай ,но ми звучиш несериозно -за мен си е чакане -ако смяташ,че телефонни обаждания и емайли са достатъчни,та някой да задвижи засичането на даден електромер -възможно е да има и някаква техническа  грешка.......Има неща които се вършат на място и лично,за шест месеца да не се дигнеш да отидеш където трябва-в един момент вината ще падне върху теб самата-това е твоя електромер и твоите сметки. LaughingНали не смяташ,че определени истанции ще се отнесат сериозно на приказките ти за телефонните обаждания?Твоята работа излиза -Как горя от желание да си платя тока ,пък те цели шест месеца не ми засичат електромера и не ми щат парите. Laughing

# 44
  • Мнения: 2 759
...Твоята работа излиза -Как горя от желание да си платя тока ,пък те цели шест месеца не ми засичат електромера и не ми щат парите...
                  И си е точно така: при мама също шест месеца не засичаха. Просто НЕ ЗАСИЧАХА. Дивотия пълна... Така и не разбрахме причината - все казваха 'изчакайте, изчакайте, няма нищо за плащане в момента'... Ми извинявай, ама кво значи да ходиш да им се молиш да ти засекат тока. С месеци!

# 45
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Само не казвайте,че сте горели от желание да си платите сметките......един сериозен човек който има навика редовно да си покрива месечните сметки за такъв голям период от време ,не би допуснал подобна ситуация-нека не търсим вината само в другата страна.

# 46
  • София
  • Мнения: 748
Само не казвайте,че сте горели от желание да си платите сметките......един сериозен човек който има навика редовно да си покрива месечните сметки за такъв голям период от време ,не би допуснал подобна ситуация-нека не търсим вината само в другата страна.
Хубава работа!  Ами и аз нямам сметка за стълбищния ток от май. 100 пъти звънях, 200 пъти проверявах, е какво да ходя и да им се моля на крака ли!

# 47
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Ми ,ако трябва и това ще направиш след като държиш да си платиш сметката. Laughing

# 48
  • Мнения: 2 759
Само не казвайте,че сте горели от желание да си платите сметките......един сериозен човек който има навика редовно да си покрива месечните сметки за такъв голям период от време ,не би допуснал подобна ситуация-нека не търсим вината само в другата страна.
                    Не съм сигурна кво искаш да кажеш, ама да си напиша: на всеки пет дни майка ми ходеше в Енергото, или както там се води. Пък дали сме горели - не знам... И това ходене продължи споменатите шест месеца.
                    От друга страна, на българина докато не му се случи - не вярва.

# 49
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Би ли споделила къде става това нещо? Laughing

# 50
  • Мнения: 2 759
Би ли споделила къде става това нещо? Laughing
                    Не конкретно. Става дума за първите шест месеца на тази година, само не за ЧЕЗ, а за Еон. Не че има особена разлика...

# 51
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Има разлика в случая,защото вината ще падне върху вас,но предполагам ,че всичко вече е наред ?

# 52
  • Мнения: 2 759
Има разлика в случая, защото вината ще падне върху вас,но предполагам ,че всичко вече е наред ?
                    О, да  Peace. Август си излезе дългоочакваната, но и многоцифрена сметка и платихме веднага, истински щастливи  Mr. Green. За вината не разбрах какво имаш предвид, но предполагам не е и важно...

# 53
  • София
  • Мнения: 18 679
k.a.l.i. , в дълбока грешка си по отношение на това какви следва да са отношенията клиент - потребител. Благодарение именно на виждане като твоето, голяма част от фирмите у нас, особено наследниците на бившите монополисти, си живуркат спокойно, понеже клиентите сами ще им свършат работата. Е, няма да стане. Да засекат, когато поискат Peace Все някога сметка ще имам и ще я платя така, като аз преценя, че ми е посилно и възможно. За една стотинка начислена лихва или не дай Боже спиране на ток, ще ги съдя и ще ги изнеса по всички вестници, Комисията за закрила на потребителите и омбудсмана. Не знам ти как ги виждаш нещата, но аз съм европейски гражданин и няма да позволя да не ми зачитат правата Peace Стига с тая миша психика бе Shocked, социализмът свърши!

# 54
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Ще ме извиняваш ,но не давай определения за хора които не познаваш и не е лошо да прочетеш всички мои мнения в темата и след това да правиш заключения.От написаното от теб стигам до извода,че си пропуснала някоя страничка-те не че са много....,но са от значение за да се корегираш,ако имаш доблестта разбирасе........ Laughing

# 55
  • София
  • Мнения: 11 708
k.a.l.i. , в дълбока грешка си по отношение на това какви следва да са отношенията клиент - потребител. Благодарение именно на виждане като твоето, голяма част от фирмите у нас, особено наследниците на бившите монополисти, си живуркат спокойно, понеже клиентите сами ще им свършат работата. Е, няма да стане. Да засекат, когато поискат Peace Все някога сметка ще имам и ще я платя така, като аз преценя, че ми е посилно и възможно. За една стотинка начислена лихва или не дай Боже спиране на ток, ще ги съдя и ще ги изнеса по всички вестници, Комисията за закрила на потребителите и омбудсмана. Не знам ти как ги виждаш нещата, но аз съм европейски гражданин и няма да позволя да не ми зачитат правата Peace Стига с тая миша психика бе Shocked, социализмът свърши!
Евала Белинда,ако успееш да го направиш,защото с енергото никой не е успял да излезе на глава още!

# 56
  • Мнения: 2 759
...Евала Белинда,ако успееш да го направиш,защото с енергото никой не е успял да излезе на глава още!...
                      Което съвсем не е вярно - има водени, съответно има печелени дела. Има върнати пари. Просто са сравнителна рядкост.

# 57
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Белинда,ако смята ,че е свършила всичко каквото е нужно от нейна страна през всичките тези месеци,тоест е подала официално жалба за случая  и има входящ номер от подадената жалба(което никъде не го спомена и подчерта че не е ходила на място),има някакви шансове,но ако ги няма тези документи няма никакво законово право да спечели делото.Нищо лично,просто тези действия се изискват от закона,които трябва да спазим ,като(европейски граждани) клиенти за да имаме право да си търсим правата и съответно да спечелим делото(като  не забравяме ,че на този етап държавата ни няма нищо общо с Европейските страни и няма да има в близките години).Знам,че звуча песимистично,но това е истината и всички я знаем,но ако един ден станем цивилизована Европейска държава,ще е с помоща на нас гражданите,които трябва да знаем законите на страната в която живеем , спазваме ги и съответно си търсим правата. Simple Smile

Последна редакция: сб, 01 дек 2007, 07:14 от k.a.l.i.

# 58
  • София
  • Мнения: 18 679
Белинда,ако смята ,че е свършила всичко каквото е нужно от нейна страна през всичките тези месеци,тоест е подала официално жалба за случая  и има входящ номер от подадената жалба(което никъде не го спомена и подчерта че не е ходила на място),има някакви шансове,но ако ги няма тези документи няма никакво законово право да спечели делото.
Дай ми текста от закона, който ме задължава при неизпълнение на задълженията на доставчика в срок, първо да се жаля пред него, после пред съда Crazy Ти разлика между отношенията административен орган-гражданин и гражданскоправни, договорни отношения правиш ли? ЧЕЗ не са нищо повече от доставчици, продавачи. Не упражняват властнически функиции. Все едно като си купя развалено мляко в Била и се натровя, да трябва да се жаля писмено с входящ номер пред управителя на магазина първо, пък после да ги съдя. Няма такова нещо. Нямам ангажимент да ги подсещам с жалби да си изпълняват задълженията в срок.

# 59
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
Щом разсъждаваш по този начин ,мога да ти пожелая само успех в това  начинание. Wink smile3505

# 60
  • София
  • Мнения: 18 679
Щом разсъждаваш по този начин ,мога да ти пожелая само успех в това  начинание. Wink smile3505
Благодаря Hug

# 61
  • Мнения: 385
Обещах да напиша когато се разбере нещо по конкретно за тримесечното отчитане. Според общите условия на ЧЕЗ дружеството има право на отчитане на електромерите на три месеца, начина на изчисление го има пак там, а общите условия ги има в сайта на ЧЕЗ Електро.
Тримесечното отчитане ще започне от м. Юли 2008г.

# 62
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
ЛУ детина,благодаря!

# 63
  • Мнения: 385
За нищо,ако мога с нещо да ви ориентирам няма проблем. Излезе ли нещо ново ако има интерес ще пиша.

# 64
  • Мнения: 824
Днес дойдоха техници от Енергото,за да направят проверка на часовника.Наистина не е бил сверен и за това сме плащали повече дневна,отколкото нощна енергия.Сега остава само да подам молба и да ми приспаднат надвнесените суми.

# 65
  • Мнения: 824
Благодаря на модераторите! Heart Eyes

# 66
  • Мнения: 7 716
И на мен ми бяха надписали, но аз отидох директно и поисках среща с началника. Приспаднаха ми надписаното за срок от шест месеца назад.

# 67
  • Мнения: 385
Днес дойдоха техници от Енергото,за да направят проверка на часовника.Наистина не е бил сверен и за това сме плащали повече дневна,отколкото нощна енергия.Сега остава само да подам молба и да ми приспаднат надвнесените суми.
Най-сетне вече ми стана неудобно. Дано нямаш повече проблеми с Енергото.

# 68
  • Мнения: 824
Цитат
Най-сетне вече ми стана неудобно. Дано нямаш повече проблеми с Енергото.
 
Благодаря ти, Лу_детина за съдействието. Heart EyesА случайно да знаеш за какъв период имам право да ми преизчислят сметките?Живея в нова кооперация от 3 години и подозирам,че през цялото това време часовника не е бил настроен.Това не е ли по вина на Енергото?Нали те приемат елинсталацията като дадат Акт16 на сграда?Или греша?

# 69
  • Мнения: 385
По този въпрос знам малко, но имаш право на преизчисление на сметката за целия период през който не ти е работил часовника. Ако например електромера ти е двойнотарифен, но няма начислена нощтна енергия за една година назад, преизчислението се прави за една година назад и така.

# 70
  • Мнения: 224
Я и аз да питам. Енергото ме накара да платя сметка от преди 10 години. Дори не е на наше име, впоследствие аб. № става наш. Жалвах се и аз на горещи телефони, сайтове и прочие. Всеки незнам. Платих я. Мога ли да направя нещо по въпроса да ми върнат парите?   Thinking

# 71
# 72
  • Мнения: 385
А ти? Защо пишеш като гост?

# 73
къде си?в чез или електроразпределение?

# 74
  • Мнения: 385
В ЧЕЗ България, а ти?

# 75
  • Мнения: 717
Я и аз да питам. Енергото ме накара да платя сметка от преди 10 години. Дори не е на наше име, впоследствие аб. № става наш. Жалвах се и аз на горещи телефони, сайтове и прочие. Всеки незнам. Платих я. Мога ли да направя нещо по въпроса да ми върнат парите?   Thinking

е как така те накара.... та нали сметката не е била на твое име към дадения момент. според мен просто тогава не си попаднала (или никой не те е насочил) към юриста в компанията.

# 76
  • Мнения: 824
Някой знае ли каква сума трябва да си приготвя при подаване  на молба за преизчисляване на сметката? Rolling Eyes

# 77
  • Мнения: 385
Някой знае ли каква сума трябва да си приготвя при подаване  на молба за преизчисляване на сметката? Rolling Eyes
Не се заплаща.

# 78
  • Мнения: 824
Много ми помагаш,Лу_детина!Благодаря ти! Heart Eyes

# 79
  • Мнения: 224
Ами ей тъй накара ме. Аб. № се е водил на друг човек, впоследствие ние купуваме имота и същия аб. № дават на нас. Сметката от преди 10 г. излиза със същия № но с друго име. Проблема е, че я прикачат към нашата сметка, която си дължим за месеца. Оказа се че не може да се плати само нашата сметка, трябва и другата. Най интересното е че когато купихме имота знаехме, че има неплатена сметка /жиците бяха отрязани/. Всичко платихме, дори и такса за връзване на жиците. Е откъде излезе тази сметка? Никой не можа да ми отговори.

# 80
  • Мнения: 385
Грешката си е ваша, че сте платили сметка която не е на ваше име, всъщност как хем не е на ваше име, хем се прикача към новата сметка,това няма как да стане.
Отиди в Центъра за обслужване на клиенти или в отдел Дългове и обясни случая, за да ти върнат парите.Ако решиш да отидеш пиши ми,интересно ми е какво ще ти кажат.

# 81
  • Мнения: 5 001
Искам и аз да попитам нещо лу_детина ако е удобно Grinning
Имам съмнение, че електромера ни не отчита вярно, плащаме много големи сметки за ток.  Консумацията ни е една и съща, а последните 3 месеца плащаме сметки от 120, 150 сега последно 200лв. Към Електрорапределение София област сме. Какъв е реда, жалба ли да подадем? Как точно го проверяват и дали някой въобще ще ни обърне внимание?
Благодаря предварително

# 82
  • Мнения: 385
Ти ще решиш жалба или молба за преотчитане на електромера да пуснеш,а може и двете. Внимание ще ти обърнат, защото има срокове за връщане на отговор при подадена жалба. Електромера може да се провери и чрез тестване - сваля се електромера и се носи за експертиза в лаборатория,през това време ще ти сложат друг за да не стоите без ток, но то се заплаща - 40лв.,ако се установи, че проблема е в електромера ти възстановяват тези 40лв. и се преизчисляват сметките,но не знам за какъв период назад.
Другият вариант е да не се плаща,а да се изпратят техници да проверят връзките и да си дадат становището.При всички случаи отиди и си подай жалба и /или молба. Има значение също в къща или блок живеете,защото е много вероятно да ви крадат съседи.

# 83
  • Мнения: 5 001
лу_детина  благодаря   bouquet
За кражба не пиша защото си мисля, че не е възможно. Живееме в къща, електромерите ни са отвън на улицата. В едно табло са нашия, на етърва ми и на свекърите. И те плащат високи сметки. Да минат празниците и ще подадем молба.

# 84
# 85
ДА,колежката е права.проверка с експериза е най добрият вариант.елелктромера се сваля носи се в  лабораторията на държавната метрология и се тества един месец там.но много е вероятно и да си е наред електромера.от голямо значение за големината на сметките са и електроуредите.ако са стари с нисък енергиен клас много е вероятно и да се отразява ма месечното ви потребление.най лесният вариянт да провериш дали електромера е наред като си изключите всичките предпазители в къщата и да погледнеш дали електромера продължава да отчита консумация.ако електромера е елктронен (статичен) гледай лампичката която мига.колкото по бързо мига толкова по голяма е консумацията.при механичните(индукционни) електромери има диск който се върти.като изключиш всичките предпазители електромера нетрябва да върти.ако върти значи или някой се е включил към вас или има самоход.ако сте към район юг мога да помогна.успех.

# 86
  • Мнения: 385
Ако някой има интерес да ви кажа, че от 01 април 2008 до 30 юни 2008 стартира кампания за БЕЗПЛАТНА ПРЕРЕГИСТРАЦИЯ. Това ще рече, че в рамките на тази кампания всеки клиент на ЧЕЗ в Западна България ще може БЕЗПЛАТНО да промени титуляра на партидата си.
Пререгистрацията може да се извърши само в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ България.

# 87
  • Мнения: 23
energi, Лу-детина, моля за помощ Embarassed... От 20 дни имам подадено заявление за включване на нов абонат към "Електроразпределение - юг" , но до този момент нямам обаждане, за да ме включат( а срокът на изпълнение е 7 дни Thinking). На кой телефон мога да се обадя за информация? newsm78

# 88
# 89
  • Мнения: 23
Лу_детина, благодаря! Там вече се обаждах и писах, но отговор все още нямам по мейла, а пък на телефона казаха да отида на място (да ама са с моето работно време) Mr. Green

# 90
  • Мнения: 133
да се запиша и аз в тази полезна тема

Общи условия

Активация на акаунт