Ориентировъчно... какви за цените за уроци по пиано?

  • 49 786
  • 123
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 2 300
Но нямаме инструмент в къщи. Нямам място за пиано. Питането ми е какъв синтезатор е най-добре да купим. Няма да става пианистка момичето, засега нямаме амбиции и желания в тази посока. Свири за удоволствие.

А къде ще сложите синтезатора като нямате място? "Най-добре" е относително понятие - зависи каква сума сте заделили, както и колко трябва да е максималната големина на инструмента. Ако все пак сте предвидили кът за синтезатора, то по-добре да се насочите към електронно пиано.

# 121
  • Мнения: 453
Привет отново!
Междувременно ние взехме стейдж пиано - с твърда клавиатура като пиано, но електронно като синтезатор. Намерихме място. С 2 слушалки - т.е. безшумно. Мисля, че беше добро решение.

# 122
  • Мнения: 24
Здравейте. Виждам, че темата е старичка, но пък има интерес, затова ще си позволя да драсна няколко реда. Абсолютно съм съгласна, че родителите и тяхната подкрепа и насърчаване са водещи за зараждането и поддържането на интереса, особено при малките дечица. Но както някои от вас може би са установили, педагогът е не по-малко важен. От няколко години съм музикален педагог и за жалост съм виждала деца с тотално убито желание поради некадърността, мързела или сопнатия характер на учителя/учителката. При мен са идвали вече две деца (10 и 12години) с възпалени сухожилия на ръчичките, защото не им е обяснено как се свири без да се стяга ръката (самата аз съм имала подобен проблем преди бая време). Нещо, което е повече от задължително!!!!! Педагогът трябва да има строго индивидуален подход към детето ви. Истинският учител има различно отношение към всяко дете, просто защото всяко дете е различно. Децата не трябва да се насилват да свирят неща, които не им харесват. Музикалният вкус се сформира от най-ранна детска възраст. Имам ученици, който много харесват Бах, други искат да свирят Моцарт и т.н. Съобразявам се с желанието им, защото децата много лесно се обезсърчават и отвръщават когато им се налага нещо отвън и то насила. Вече при по-големите ученици не е така. И последно - музиката не е спорт. При обучението по музика дисциплината е ужасно важна, но не се налага по този начин. Детето не трябва да се натиска и насилва. Подходът е съвсем различен, защото и резултат, който се гони не е спортен.. Simple Smile Дори децата ви да не станат музиканти, музиката изгражда и създава съвсем различна култура у хората и определено ще бъде сред най-ценните им занимания.

# 123
  • Мнения: 2 024
Подкрепям напълно!

И, ще споделя само, че след 1 година съм на път да сменяме преподавателя, защото комбинацията от "хем искам да се науча!", хем на урока да се хабят много нерви и от двете страни очевидно не е добра.

Моля за препоръки - за София от южни квартали до център!
Благодаря!

Здравейте. Виждам, че темата е старичка, но пък има интерес, затова ще си позволя да драсна няколко реда. Абсолютно съм съгласна, че родителите и тяхната подкрепа и насърчаване са водещи за зараждането и поддържането на интереса, особено при малките дечица. Но както някои от вас може би са установили, педагогът е не по-малко важен. От няколко години съм музикален педагог и за жалост съм виждала деца с тотално убито желание поради некадърността, мързела или сопнатия характер на учителя/учителката. При мен са идвали вече две деца (10 и 12години) с възпалени сухожилия на ръчичките, защото не им е обяснено как се свири без да се стяга ръката (самата аз съм имала подобен проблем преди бая време). Нещо, което е повече от задължително!!!!! Педагогът трябва да има строго индивидуален подход към детето ви. Истинският учител има различно отношение към всяко дете, просто защото всяко дете е различно. Децата не трябва да се насилват да свирят неща, които не им харесват. Музикалният вкус се сформира от най-ранна детска възраст. Имам ученици, който много харесват Бах, други искат да свирят Моцарт и т.н. Съобразявам се с желанието им, защото децата много лесно се обезсърчават и отвръщават когато им се налага нещо отвън и то насила. Вече при по-големите ученици не е така. И последно - музиката не е спорт. При обучението по музика дисциплината е ужасно важна, но не се налага по този начин. Детето не трябва да се натиска и насилва. Подходът е съвсем различен, защото и резултат, който се гони не е спортен.. Simple Smile Дори децата ви да не станат музиканти, музиката изгражда и създава съвсем различна култура у хората и определено ще бъде сред най-ценните им занимания.

Последна редакция: ср, 09 дек 2015, 11:12 от agitak

Общи условия

Активация на акаунт