Ягодка- обсъждане на продуктите- ноември

  • 53 027
  • 1 326
  •   1
Отговори
# 1 320
# 1 321
# 1 322
  • Мнения: 29
аз също имам проблем със поръчките си в ягодка,преди няколко дни поръчах, получих потвърждение на 29.11, на 30.11. получих имейл в който искаха пак да им посоча секюрити кода и адреса си,нормално ли е това или само сега заради предстоящите празници се получава така?върнах и мейл, в който им ги полочих, колко време отнема да потвърдят?и дали е направена транзакцията или не, някой има ли представа?

# 1 323
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Това е стандартна процедура.
А ако беше прочела 5-6 страници от темата щеше да намериш отговор на въпроса си

# 1 324
  • Мнения: 29
много ми се иска да имам малко повече свободно време да се заровя в десетките страници, интересно ми е,но за съжаление нямам такова,дори след малко тръгвам на работа  ooooh!
но пък отговора ти ме успокои  Simple Smile, благодаря за което.

# 1 325
# 1 326
  • Варна
  • Мнения: 3 415
abs, Embarassed съвсем забравих да споделя, че има нова тема, мерси   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт