AVON само за представители - 17

  • 15 080
  • 352
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 8 470
Ще ги разстрелям  #2gunfire
Часовниците Ноир ми светят червено!  #Cussing out  #Cussing out

Какво да кажа сега на клиентите, ей ти парфюма за 55 лв. подарък няма!  #2gunfire
на мен ми светеха в жълто,но и за дамските беше така,а дойдоха
може пък да не се забавят

# 301
  • Мнения: 605
момичета може ли да ми кажете трябва ли да имам някаква покана за конференцията (получих e-mail за нея с attachment)
хич не ми се иска да звъня на координаторката (аз почти никога не се обръщам към нея особено като почнах да си пускам и поръчките по нета вече хич не се и виждаме)

Мисля че не ти е нужна покана, аз получих sms Simple Smile

# 302
  • София
  • Мнения: 10 325
Момичета, помагайте, нямам каталог под ръка а ми трябва кода на Ноир  Embarassed


# 303
  • София
  • Мнения: 5 828
2791 2

# 304
# 305
Искам да споделя моето разочарование. В кампания 12 се възползвах от "привилегията" като топ представител да поръчам нови продукти една кампания по рано с 30% отстъпка по изпратеният ми списък от каталог за К13. Поръчах Мека пудра с минерали от стр.27,  и при доставката констатирах, че предлаганата четка за пудра не е включена. На моя въпрос, защо е така, ме убеждават, че така било когато се прави поръчка предварително. Задавам въпроса, къде е привилегията тогава. Според мен това си е прецкаване. Никъде не е посочено че продуктите като подарък от каталога се губят при предварителна поръчка. Има ли и други като мен?

# 306
  • София
  • Мнения: 504
Момичета,сигурни ли сте,че можем да си вземем някой с нас?НДК ми е малко далече,а нашите малко трудно ще ме пуснат да отида сама... ooooh!
Чудех се и още нещо-дали ще е проблем,че регистрацията не е на мое име,т.е дали ще проверяват самоличността ни?

# 307
  • Мнения: 1 259
Искам да споделя моето разочарование. В кампания 12 се възползвах от "привилегията" като топ представител да поръчам нови продукти една кампания по рано с 30% отстъпка по изпратеният ми списък от каталог за К13. Поръчах Мека пудра с минерали от стр.27,  и при доставката констатирах, че предлаганата четка за пудра не е включена. На моя въпрос, защо е така, ме убеждават, че така било когато се прави поръчка предварително. Задавам въпроса, къде е привилегията тогава. Според мен това си е прецкаване. Никъде не е посочено че продуктите като подарък от каталога се губят при предварителна поръчка. Има ли и други като мен?

Съжалявам за "прецакването",но искам да ти благодаря че сподели с нас!

# 308
  • Мнения: 1 354
eaven няма страшно.Аз две години бях регистрирана под името на майка ми и не съм имала проблем с нищо.Навърших годините и от мерак 13 кампания ми е първата самостоятелна,т.е. на мое име.
Абе мами нова темичка няма ли да имаме?
Кате? Rolling Eyes

# 309
  • Мнения: 36 047
чакаме К14 за новата тема  Wink

# 310
  • Мнения: 739
и аз чакаааам... пусто любопитство за шаренийки  Crazy

# 311
  • Мнения: 1 354
аха аха
ааа кога ще го имаме в бг вариянт насниман???
Кой най рано взима кашончето? Blush

# 312
  • Мнения: 117
Аз искам да попитам за едно от колиетата в 13 брошура - казва се Clusterama ....  Неможах да открия снимки на 14 брошура и затова питам тук ако някой знае - дали и в нея ще колието ще е пак на редовна цена или ще има намаление ?

# 313
  • Мнения: 338
Сега да ви се оплача и аз..... Sad
Вчера пуснах експресна поръчка,после реших да пусна като добавка 4 парфюма Лакроа.И след като ги пуснах видях,че пише "добавката неважи при експресни поръчки" Обадих се на координаторката ми да ми каже какво да правя и тя каза "пускай ведната редовна поръчка" (защото така и били казали в офиса) пуснах я аз редовната с 4-те броя лакроа и сега влизам в сайта давидя какво е станало дали ще постъпят коректно и познайте...... ooooh! #Cussing out
Пуснали са ми и трите поръчки фактурирани! Обадих им се и казаха "тъй като сте пуснали редовна поръчка затова добавката ви се зачита" А тя добавката е преди редовната... Как може такова нещо,аман значи от AVON! Сакън да не ме изпуснат,как ме набутаха само.Сега ще трябва да се принудя да ги продам по-евтино или в противен случей ще ги върна. #2gunfire #2gunfire ( аз така тайничко си мислех снощи че ще прецакат нещо и така и стана сега се учерих за пореден път че си мислят само за фирмата колкото с еможе повече д ани набутват и да им плащаме)

Някой от Пловдив ако иска мъжки Лакроа давам го на 50% отстъпкаSimple Smile

# 314
  • София
  • Мнения: 10 325
Сега да ви се оплача и аз..... Sad
Вчера пуснах експресна поръчка,после реших да пусна като добавка 4 парфюма Лакроа.И след като ги пуснах видях,че пише "добавката неважи при експресни поръчки" Обадих се на координаторката ми да ми каже какво да правя и тя каза "пускай ведната редовна поръчка" (защото така и били казали в офиса) пуснах я аз редовната с 4-те броя лакроа и сега влизам в сайта давидя какво е станало дали ще постъпят коректно и познайте...... ooooh! #Cussing out
Пуснали са ми и трите поръчки фактурирани! Обадих им се и казаха "тъй като сте пуснали редовна поръчка затова добавката ви се зачита" А тя добавката е преди редовната... Как може такова нещо,аман значи от AVON! Сакън да не ме изпуснат,как ме набутаха само.Сега ще трябва да се принудя да ги продам по-евтино или в противен случей ще ги върна. #2gunfire #2gunfire ( аз така тайничко си мислех снощи че ще прецакат нещо и така и стана сега се учерих за пореден път че си мислят само за фирмата колкото с еможе повече д ани набутват и да им плащаме)

Някой от Пловдив ако иска мъжки Лакроа давам го на 50% отстъпка:)

lindaaa, можеш просто да ги откажеш... зоналната щом те е посъветвала да пускаш редовна, ще си ги оправи  Wink

Общи условия

Активация на акаунт