Ролята на вечно незадоволения клиент?

  • 2 926
  • 66
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 3 249
Тези издребнявания, показване на големи (не)възможности и вдигане на скандали за глупости не го разбирам и аз.

Но също така не разбирам и това да ти донесат/продадат нещо видимо развалено или то да се развали/скъса/повреди в гаранционния си срок и да не си потърсиш правата. Как така ще ми донесат мухлясали макарони и аз спокойно ще си ги платя и ще си изляза?

Докато не се научим да си искаме касова бележка за всичко и да си показваме рогата, когато се опитват да ни лъжат, просто наистина ще продължават да ни лъжат.

# 31
  • Пловдив
  • Мнения: 563
Не би ми дошло на ум да мрънкам за нещо, за да си го изкарам безплатно после. Разбира се, че съм връщала пици и салати, в които е имало косъм - то пък, остава и да си премълча в такъв случай. Носели са ми нови, но никога не са ми ги махали от сметката. Случи ми се обаче обратното - в едно заведение не ми хареса салатата и не я ядох, дойде сервитьорката да пита има ли проблем със салатата - казах, че не, просто не е моят вкус, дойде втора сервитьорка със същия въпрос, накрая дойде и управителката, която настоя да поръчам друг вид салата, след като тази не ми харесва. Честно казано, почуствах се много неудобно, заради тази салата. Както и да е, тръгна си управителката, след малко поръчваме десерт и когато дойде ред да плащаме, казаха, че десертът бил за тяхна сметка, защото на нас не ни харесала салатата. Е, аз не съм и очаквала такова нещо - все пак, не може всичко от менюто им да се харесва на всички.
Скоро в едно ОМВ цяла партида сок в бутилки се оказа с изтекъл срок на годност преди два месеца, и никой не беше забелязал. Взех си друг вид сок на същата цена, не съм искала нещо безплатно, но пък с голямо удоволствие си написах мнението в книгата им за рекламации, защото не може да имат претенции, че са въвели ISO и HAССP и да правят такива издънки - достатъчно, че продават стари сандвичи.

# 32
  • Мнения: 7 837
Кейси, личи си, че отдавна не живееш в България. Laughing
Много е малък шансът, да изврънкаш нещо тук.
Мен лично ме дразни и го намирам за супер грозно! Sick
Говоря само за случаите, когато стоката или услугата е изрядна или дефектите са козметични. Peace

О, виждала съм го.
Занимавах се с реклама и чак ми ставаше неудобно, колко са "виртуозни" хората, дори и копирайки нещо, което са видели в някой филм напр.

Странното е, че това са предимно добре изглеждащи и хора на почит в очите на околните. Демонстрират някакво състояние, но пък защо да не спестят нещо... Та дори се хвалят на всеослушание в компания и обкръжението им ръкопляска. Нахакани или мнижитурки?  Rolling Eyes Трудно е да се каже, но май е второто.

И за всичко е виновен Котлър и последователите му, да знаете  Grinning

# 33
  • Мнения: 7 128
Щом не готвя аз, всичко ми харесва  Mr. Green

# 34
  • Мнения: 3 576
Имах един такъв познат - бяха му измислили прякор "кисел гъзар" /шеф е на известна бг фирма/.

Където сме били на ресторант или заведение все за нещо претенции - чашата не му е достатъчно чиста, яденето не му е както трябва, абе все трябваше да се заяде с персонала, да си върне няколко пъти порцията докато евентуално му хареса.

Не го е правел с цел да му излезе безплатно, напротив плащаше си всичко накрая с големи бакшиши, но сякаш с единствената му цел беше да унижи персонала....

# 35
  • Мнения: 4 371
Кой знае колко плюнки е изял/изпил  Rolling Eyes

# 36
  • Варна
  • Мнения: 10 806
Веднъж с една мама от форума седнахме да пием по кафе - на нейната чаша имаше огромна следа от червило.  Sick

Беше й неудобно, че ще се наложи да й го сменят, но викна сервитьорката, оная донесе друго кафе с такъв вид сякаш проблема не е в тях.  ooooh!

# 37
  • Мнения: 13 512
Веднъж с една мама от форума седнахме да пием по кафе - на нейната чаша имаше огромна следа от червило.  Sick

Беше й неудобно, че ще се наложи да й го сменят, но викна сервитьорката, оная донесе друго кафе с такъв вид сякаш проблема не е в тях.  ooooh!
НАли разббираш,че не става въпрос за такива сутуации Laughing

# 38
  • Мнения: 4 406
Имах един такъв познат - бяха му измислили прякор "кисел гъзар" /шеф е на известна бг фирма/.

Където сме били на ресторант или заведение все за нещо претенции - чашата не му е достатъчно чиста, яденето не му е както трябва, абе все трябваше да се заяде с персонала, да си върне няколко пъти порцията докато евентуално му хареса.

Не го е правел с цел да му излезе безплатно, напротив плащаше си всичко накрая с големи бакшиши, но сякаш с единствената му цел беше да унижи персонала....

мдааа, не се коси, като стара бивша сервитьорка знам как отмъщават на такива... той си го е получил двойно обратно унижението...
по темата- не съм предявявала претенции без основание никога.

# 39
  • Мнения: 4 392
Кейси, личи си, че отдавна не живееш в България. Laughing
Много е малък шансът, да изврънкаш нещо тук.
Мен лично ме дразни и го намирам за супер грозно! Sick
Говоря само за случаите, когато стоката или услугата е изрядна или дефектите са козметични. Peace

О, виждала съм го.
Занимавах се с реклама и чак ми ставаше неудобно, колко са "виртуозни" хората, дори и копирайки нещо, което са видели в някой филм напр.

Странното е, че това са предимно добре изглеждащи и хора на почит в очите на околните. Демонстрират някакво състояние, но пък защо да не спестят нещо... Та дори се хвалят на всеослушание в компания и обкръжението им ръкопляска. Нахакани или мнижитурки?  Rolling Eyes Трудно е да се каже, но май е второто.

И за всичко е виновен Котлър и последователите му, да знаете  Grinning

Значи бързо прихващаме простотиите...Аз съм го наблюдавала в чужбина и е точно така, както казваш. Хората, които го практикуват, са иначе с големи претенции. А това "спестяване" го докарват до абсурд.  hahaha Дребните монетки ги спестяваме, пък хвърляме огромни суми за глупости.

Впрочем спомняте ли си Бай Ганьо и мухата в бирата? Явлението не е от днес явно. Thinking

Последна редакция: сб, 09 юни 2007, 21:58 от Amarena

# 40
  • Мнения: 5 370
Абе тая роля не съм я играла, честно, но преди 2 седмици, в 9.30 вечерта, отидох в Пикадили и им върнах обратно 2 пасти на сладкарница "Маркрит". Абе чудех се защо едната, която аз лично ядях, имаше един такъв, особен привкус, и си помислих, че е от сиропа.
Га погледнах-отстрани, дето е бил целофана, имаше откровено петно от пеницилин-жив, при това. Sick А другата и тя беше нещо нефелна. Нямаше да обеднея с 3-те лева, но исках да им покажа, че продават некачествени неща. Очаквах скандало грандиозо, но служителката ми поиска само бележката-касовата-и ми върна парите. После може би са се разправяли с доставчика.
В интерес на истината пазарувам най-редовно сладки и солени неща от щанда им и това ми се случи за първи път. newsm78

# 41
  • Варна
  • Мнения: 10 806
Минавай на сладолед, пастите ги остави за зимата!  Wink

# 42
  • Мнения: 2 792
Га погледнах-отстрани, дето е бил целофана, имаше откровено петно от пеницилин-жив, при това. Sick
  Какво е жив пеницилин, въобще не вдявам  Rolling Eyes.

   Тарикатски номера не прилагам, оплаквала съм се само когато имам основание, не е имало драми, разбираме се. Ако кафето е кофти няма да го изпия, ама няма и да се сетя да вдигна скандал по повода, просто не ходя повече на същото място.

# 43
  • Мнения: 5 370

  Какво е жив пеницилин, въобще не вдявам  Rolling Eyes.


Ми.....не посмях да напиша МУХЪЛ........Ама откровен МУХЪЛ,. Embarassed Embarassed

# 44
  • Мнения: 1 629
Не правя така, но много се нервя на глупости. Пресен пример, снощи заведох детето в кварталната Пицарела, поръчах му пица, а на себе си джин -тоник и примлясквайки зачаках. Първо ми донесоха джин, след 10 мин. тоник, след още 10 и чаша, в която да си ги смеся. Лимон -нъцки. Детето набива, майка му отпива щастлива, и кво, то не било джин! Помирисах малката чашка - водка. Обясних мн любезно грешката на сервитьорката, която хукна към бара, за да се върне след още 10 минути с обяснението, че това било джин, но не български, затова не миришело на джин.  Shocked Не пих, но си го платих и си тръгнахме. Детето щастливо, а майка му кисела, пфу!

Общи условия

Активация на акаунт