ОPI лакове по 6 долара,хайде на далаверата,молиииим

  • 7 459
  • 148
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 13 512
Не знам -явно ту може,ту не може.

# 106
  • Мнения: 4 371
Ми да не използват самолети за транспорта  newsm78

# 107
  • Мнения: 5 622
Последно какво става с тези лакове?Някой получи ли нещо, освен отказа?

На мен дълго ми бавиха връщането на парите, няколко пъти им писах, че още не ги виждам в картата, въпреки, че ми казаха, че не са ги дръпнали, а само са били одобрени за теглене...Но повече от 10 дена, след отказа им, парите ми липсваха в акаунта....Както и да е, след 100 мейла, ми ги върнаха..не знам дали в тях или другаде е бил проблема  Confused  Rolling Eyes

Относно това, че ги бях питала защо на някои одобряват поръчките, на други не, не са ми отговорили абсолютно нищо  Thinking

# 108
  • Мнения: 670
Момичета,ето го и писмото,не знам дали съм се справила добре,приемам всякакви препоръки и забележки.


Здравейте,

Ние сме потребители от България,направили поръчки във вашия сайт.Според информацията във сайта Ви,вие правите международни доставки чрез FedEx.
Някои от потребителите са получили покупките си,а на други Вие отговаряте,че не правите доставки до България.Тази информация от ваша страна е невярна и Вие нямате право да заблуждавате така потребителите.
Ето и линк със сайта на FedEx за България:

http://www.flyingcargo-bg.com/fedex/index.html

На някои от потребителите Вие пишете,че не доставяте например-шампоани заради международните изисвания на IATA,но някои от нас са получили своите поръчки,които съдържат шампоани и лакове.Това на практика означава,че вие сте нарушили изискванията на IATA като сте изпратили лакове.Във сайта,според информацията,която сте публикували има забрана за:

''The U.S. Department of Transportation (USDOT) and the International Air Transpost Association (IATA) restricts air shipments of certian hazardous material items. Aerosol products in pressurized containers (such as hairspray) and products containing flammable or corrosive chemicals (such as nail polish and nail polish remover) have this restricted status. These items cannot ship international.''

А шампоаните не влизат в тази категория.Те не са във флакони под налягане,не са запалими и не съдържат корозивни вещества.Други сайтове за онлайн покупки,които спазват напълно изискванията на IATA,извършват международни доставки на такива продукти.
На някои от нас,направили поръчки във Вашия сайт,Вие не отговаряте с по 3-4 дни с уведомително писмо за статуса на тяхната поръчка.Това,според нас е неправилно отношение от Ваша страна.
Със тези Ваши действия показвате неспазване на законите,неуважение към потребителите и незачитане на тяхните права.Във някои от нас се пораждат даже и съмнения,че може да използвувате неправомерно данните от банковите им карти,заради по-горе изразените факти.
Молим Ви да преразгледате отново нашите поръчки и да предприемете справедливи действия за отстраняване на проблемите.В противен случай,ще бъдем принудени да потърсим правата си на по-висока инстанция.Във Ваш интерес ще бъде да се разрешат всички тези нередности за да не се уронва авторитета на Вашия сайт,така ще се възвърне и доверието на потребителите и Вие ще имате още много нови клиенти.


Последна редакция: чт, 01 мар 2007, 09:26 от necha

# 109
  • Мнения: 670
Момичета,ако ви харесва писмото и споделяте мнението ми подкрепете ме и вие с номера на вашите поръчки и имената.Може да ми ги пратите на лични.Иначе ако трябва да изпращам писмото само от мое име,няма да има голям ефект и ще е по-добре да го пратя във сайта,който Дрън-Дрън е намерила.Но в такъв случай трябва да пиша само за моя проблем с поръчката,а той е,че вече 3 -4 дни няма информация за нея и статуса и.Писах им писмо сутринта за да ги попитам,но още нямам отговор,няма и информация за ордера във сайта им.
Очаквам включване от Дрън-Дрън,Тони и Бубанка относно писмото Simple Smile

Последна редакция: чт, 01 мар 2007, 00:21 от necha

# 110
  • Мнения: 5 622
Сега ще погледна дали пазя, но май изтрих кореспонденцията си с тях, защото не знаех за тази ваша инициатива  Close

Ако не съм я изтрила, ще ви дам и номерът на моята поръчка...

Не....Не си пазя писмата. КАто ми върнаха парите, се успокоих, а и бях много ядосана, че са некоректни и затрих всичко.....

# 111
  • Мнения: 670
Момичета,току що получих  писмо от сайта.Явно ще ми изпращат поръчката.



Your order will ship on the 2nd.
Thank you
 
Customer Service Team
GWBeauty
Phone: (800) 697-9883 M-F 2:30 PM to 7PM Central Time
Email: customerservice@gwbeauty.com
www.goddess-within.com
 



--------------------------------------------------------------------------------
From: ???? ?????? [mailto:nadja_zarko@abv.bg]
Sent: Wednesday, February 28, 2007 12:50 AM
To: customerservice@gwbeauty.com
Subject: Order number:123135


Hello,on 26 th February  2007 I have made an order in your site. I received an e-mail from you : No-123135 . I haven`t received an e-mail  with Shipment status. Please, check again my order and provide information when my order will be sent. Thank you in advance

 В такъв случай се чудя как ще процедирам с гневното писмо,след като всичко е наред с поръчката newsm78
 

# 112
  • Мнения: 13 512
хахахахаха,язък ти за усилиятс...сигурно имат агент във  форума и са се изплашили:-)

# 113
  • Мнения: 3 345
И аз съм получила мейл, че поръчката ми ще бъде изпратена на 2-ри Joy.
Значи равносметката ми е:
първа поръчка - два лака и един шампоан - изпратени и получени;
втора поръчка - два лака - изпратени, все още не получени;
трета поръчка - шампоан, продукт за подхранване на косата и един лак - отказано изпращането;
четвърта поръчка - продукти за подхранване на коса - ще бъде изпратен на 2-ри.

А по отношение на писмото. Според мен трябва да го подготвим. А ще решим дали да се изпрати след това...
Неча, много добре си се справила.
Моите предложения са да се наблегне не на това, че вече са нарушили правилата, изпращайки лакове/защото това определено няма да ги накара да продължат да изпращат такива, а на това, че правилата за сигурност не забраняват изпращането на всички продукти, които предлагат за продажба на сайта си/.
Горе-долу да звучи така:

Здравейте,

Пишат ви потребители от България, направили поръчки във вашия сайт и сблъскали се с множество проблеми и трудности при осъществяването на поръчките.
Според дадената в сайта ви информация вие осъществявате международни доставки чрез FedEx, включително и до България.
За съжаление, на част от нас вие отказвате да изпратите поръчката, изтъквайки като мотив фактът, че до България международни доставки от този превозвач не се осъществяват. Това, от една страна, е невярно. В тази връзка ви посочваме линк със сайта на FedEx за България:

http://www.flyingcargo-bg.com/fedex/index.html

От друга страна, вие съвсем умишлено въвеждате в заблуждение потребителите, изтъквайки, че осъществявате международни доставки, а на практика отказвате да правите такива до България.

Като основание за отказ да осъществите поръчка, посочвате още международните изисвания на IATA. Според информацията, която сте публикували в сайта:

''The U.S. Department of Transportation (USDOT) and the International Air Transpost Association (IATA) restricts air shipments of certian hazardous material items. Aerosol products in pressurized containers (such as hairspray) and products containing flammable or corrosive chemicals (such as nail polish and nail polish remover) have this restricted status. These items cannot ship international.''

В тази категория обаче не могат да бъдат включени например шампоаните, чието изпращане вие отказвате именно, мотивирайки се с правила за сигурност. В тази връзка посочете кои продукти според вас могат да бъдат обект на международни доставки и, ако такива не се предлагат на вашия сайт, отправете изрично предупреждение и не въвеждайте в заблуждение потребителите.
Следва да бъдат изтъкнати и редицата недостатъци в начина, по който обслужвате клиентите си. При част от поръчките не е налице отговор за статута на поръчката в продължение на 3 - 4 дни. Което отново поражда съмнение във вашата добросъвестност и коректно отношение.

Със съжаление трябва да посочим, че тези Ваши действия говорят за неспазване на правилата на търговия и законите, регулиращи он-лайн пазаруването, неуважение към потребителите и незачитане на техните права. В някои от нас се пораждат  съмнения/само вие може да ни убедите доколко са основателни или не/ във възможността за неправомерно използване на данните от банковите ни карти.

В тази връзка молим да бъдат преразгледани поръчките, чиито номера посочваме, и да предприемете справедливи действия за отстраняване на изтъкнатите проблеми, както и евентуалните бъдещи такива при поръчки от България. В противен случай, ще бъдем принудени да потърсим правата си на по-висока инстанция. Следва да се изтъкне, че именно във Ваш интерес е така посочените нередности да бъдат отстранени възможно най-бързо и ефективно, за да не бъдат уронвани авторитетът и търговският престиж на Вашия сайт. Реагирайки адекватно и бързо на нашата молба, ще възвърнете доверието на потребителите и ще създате предпоставки  за много нови клиенти.


# 114
  • Мнения: 670
Тони,браво PeaceЧудесно си се справила,много ми допада твоето писмо Hug
Предлагам моето да отпадне като вариант,някак си е много грубо и недодялано.А за проблемите ни с поръчките,вече започвам да си мисля,че се дължат на некомпетентност на определени служители.

# 115
  • София
  • Мнения: 421
necha,{Тони} -подкрепям ви напълно за писмото.Изтрила съм нoмера на поръчката,но ще ви пратя на лични имената си.
Поръчката ми - 1 лак и изсушител първо беше потвърдена и на другия ден отказана.

# 116
  • Мнения: 36 043
момичета, аз не съм поръ4вала, тъй като картата е на приятелка и не исках да й създавам ядове след това, което писахте в темата  Embarassed

# 117
  • around the world, where the heart belongs
  • Мнения: 1 187
На мен в крайна сметка ми отказаха поръчката на шампоана и гледам, че са ми превели парите след последното ми писмо, на което така и не отговориха. .

Мисля, че е по-добре да се изпрати писмото, което така добре сте написали, защото то така един път може друг път не може, върви разбери кога отказват и кога не, само ще си играем на поръчки... Necha аз имам само 1 поръчка ще ти пратя номера.  Hug

# 118
  • Мнения: 1 063
-----

Последна редакция: пт, 02 мар 2007, 13:52 от Ив

# 119
  • Мнения: 670
Момичета,не мога да открия преводач за писмото SadРазчитах много на две мои близки роднини,щяха да се справят прекрасно защото са големи професионалисти,но едната е в чужбина,а другата не мога да открия,тя е към средата на деветия месец и предполагам,че може да е настъпил момента...

Общи условия

Активация на акаунт