Онлайн директ

  • 712
  • 11
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 22 960
Здравейте, пиша не само да се оплача от тях, а за да се опитам да предпазя и други хора. От 3 дни нямаме услуги, за които съответно сме платили предварително. Казват, че знаят за проблема, но в района ни имало много проблеми и не сме били приоритетни в момента. Евала, така се прави бизнес в България. Просто си помислете три пъти преди да станете техен клиент.

# 1
  • София
  • Мнения: 28 598
Ох, да беше казала, че е за тях оплакването. Една седмица ни държаха без нет и телевизия. Като им се обадихме в края на седмицата, още не бяха започнали да оправят проблема и не знаеха кога ще започнат. Това беше преди около 2 години. Явно не са се променили. Директно сключихме договор с друг оператор и им върнахме оборудването в офис. Виж в договора какъв срок имат, за да отстранят проблема, изчакай да мине, пусни писмено предизвестие и им върнете оборудването срещу протокол. Това, ако решите да ги сменяте.

П.П. Бяхме в продължение на години при тях и бяха много коректни. След това ги купиха няк'ви, които явно са много зле и качеството замина.

# 2
  • Мнения: 1 460
То реално вече ги няма, Виваком им е собственик.. Не остана вече кой знае какъв избор за интернет доставчик, поне в София..

# 3
  • София
  • Мнения: 22 960
То реално вече ги няма, Виваком им е собственик.. Не остана вече кой знае какъв избор за интернет доставчик, поне в София..

Тук вече става много интересно. От Онлайн директ ми казаха, че можели да ме прехвърлят към Виваком. Звънях на Виваком, те ми казват нищо не знаем по въпроса. Каква е истината изобщо...

Миленака, вие на кой минахте? Иначе срокът е 48 часа и мина...

# 4
  • София
  • Мнения: 28 598
Към Виваком минахме, защото още не съм простила на бившите Мтел за номерцата, които ми въртяха. Засега поне няма проблеми, макар че вече не смея да препоръчвам.

# 5
  • София
  • Мнения: 22 960
То сигурно и ние натам ще сме, ще видим...

# 6
  • Мнения: 6 346
Онлайн Директ наистина са купени от Виваком заедно с още 2-3 по-малки оператора, не помня как се казваха. Но понеже това ще означава, че Виваком ще стане монополист на пазара, от Йетел и А1 обжалват, мисля, че включително на европейско ниво. Така че за момента Онлайн Директ със сигурност не е част от Виваком, а не е и 100% сигурно, че ще стане.

# 7
  • Мнения: 1 460
Онлайн Директ наистина са купени от Виваком заедно с още 2-3 по-малки оператора, не помня как се казваха. Но понеже това ще означава, че Виваком ще стане монополист на пазара, от Йетел и А1 обжалват, мисля, че включително на европейско ниво. Така че за момента Онлайн Директ със сигурност не е част от Виваком, а не е и 100% сигурно, че ще стане.

Приключи обжалването и КЗК разреши придобиването миналата година. Вече е вписано в търговския регистър.

# 8
  • Мнения: 6 346
Помня, че четох, че има ново обжалване, но не си спомням подробности. Както и да е, ще видим. Когато имаше прекъсване и се обаждах във Виваком, те не знаеха нищо по въпроса.

# 9
  • Мнения: 9 535
обжалването е във връзка с  Булсатком групата
онлайн директ е на виваком

# 10
  • Мнения: 1
За съжаление Онлайн директ, към които съм и аз, вече са собственост на Виваком и проблемите започнаха веднага, на Онлайндирект съм от над 10 години и винаги са идвали в същия ден, ако проблема е хардуерен, преди няколко дни имахме проблем и разбрах, че всъщност съм към Виваком, и отговора в Петък, беше, че ще дойдат в Понеделник. Така, че сега ще си търся друг локален провайдър, защото Виваком, са всичко друго но не и отговорни за клиентите, ние сме бройка за тях и въобще не им пука за клиенти. По същия начин и телевизията ми беше към NET1 е и тях ги купи Виваком и качеството и оплакванията в квартала започнаха веднага, също така и неглижирането на клиентите също. Жесток монопол, което води до сваляне на качеството единствено и само!

# 11
  • Мнения: 6 346
Виваком се отнасят много зле с тези "придобити" клиенти, ако откажат да подпишат договор с тях, вече за услугите на Виваком. Казват "Ние не сме Нет 1 и не можем да ви съдействаме, сключете договор с нас". Моделът им на работа е бандитски, това за мен си е чист рекет. Аз вече сключих договор с друг доставчик, преди бях на "Онлайн Директ" 17 години. Т.е. подадох едномесечно предизвестие във Виваком и сключих договора с новия доставчик, вече съм на техния интернет.

Последна редакция: ср, 20 мар 2024, 09:29 от HermioneGr

Общи условия

Активация на акаунт