? Въпроси всякакви ? (2024 г.)

  • 165 298
  • 4 183
  •   1
Отговори
# 3 720
  • Г. О.
  • Мнения: 1 731
Ябълкова, така е. Дори да се отмени тренировка, трябва да е инцидентно, а не системно. Ние можем и през други дни, освен обявените, но на мен не ми харесва това, че не предлагат никакъв друг вариант, ами просто пропускаме. Аз също си мислех, че това е само при нас, понеже е доста несериозно.

# 3 721
  • Мнения: 1 317
В такъв случай защо плащате пълна такса?
Ако е инцидентно за един- два пропуска добре, случва се, но при повече и то системно, се чудя как въобще има желаещи, че и без компенсация.

# 3 722
  • Мнения: 853
Не знам дали въпросът ми е за тук , но да попитам . Поръчахме гардероб от айко , доставиха го в кашона и 10 дни по - късно разтваряме кашоните и три от дъските направо по ъглите леш . Вината , че е наша , че не сме проверили кашоните е ясно , но все пак на пътя да отваряш 10 кашона дъска по дъска да гледаш сега разбирам , че е трябвало . Та звъннах на айко обясних проблема , изпратих снимки и ми отказаха рекламацията с довод , че целостта на кашона била нарушена и ние сме го приели така и те не ни уважават рекламацията . В крайна сметка и ние имаме вина обаче нали тези продукти имат гаранция няма ли начин да се оправят нещата . Питах ги 3 дъски ли ще им нарушат бюджета, но това е не приемат рекламацията . В сайта на кзп не им работи контактната форма за подаване на жалба и питам има ли начин да се обърнем към някого ? Въпросът е принципен - ние ще оправим дъските , но е тъпо да дадеш Х лв и в крайна сметка то личи че това определено така е пристигнало .Прикачвам снимки да видите за какво иде реч .
 

# 3 723
  • Мнения: 10 582
Това е изтървано при транспорта нейде. Няма как да докажете, че вие не сте го смачкали, след като сте го получили..

# 3 724
  • Мнения: 68 994
При сходен казус ми уважиха рекламацията към Икея и ми пратиха само едно чело на скрина, което по същия начин бе чукнато.

Гледам че сте разговаряли устно.
Намерете им имейла и предявете рекламацията писмено !  Изчакайте писмен отговор от тях. Ако до няколко дена не получите, пускате си жалба към КЗП и/или към европ.потребителски център https://www.ecc.bg/bg/submit-complaint
Аз не бих оставила така нещата.
Вие ще си решите за вас.

Да добавя, че по закон не вие трябва да доказвате, че не вие сте причинили дефекта, щом той е наличен/възникнал до 1г от получаването. Това по повод поста на Духи. Мога и члена да покажа от закона, пишете, ако го искаге. Simple Smile за да го цитирате в жалбата си до кзп  Simple Smile

# 3 725
  • Мнения: 853
Бих била благодарна . Аз заведох рекламацията по имейл , а те ми я отказаха в разговор по телефона след това и аз най - учтиво им написах мейл , че желая да ми изпратят писмен отказ по кой член и алинея ми я отказват . Може да ми изпратите на лично инфо какво да цитирам в жалбата

# 3 726
  • Мнения: 41 323
Да де, ама това не е дефект, а физическо увреждане от неправилен пренос. И въпросът е кой го е причинил. Но дефект значи друго.

# 3 727
  • Мнения: 10 582
Значи чупя едната плоскост на коляно примерно, а да доказват те, че са ми я изпратили здрава? Това не е (скрит) дефект. Това си е потрошена плоскост. Може и при монтаж да завият накриво някоя видия и да пробият корпуса .  Пак ли става за връщане?
След като са го установили след 10 дни, може да го върнат (нали до 14). Ако са минали 14те вече, какво се очаква от продавача?

# 3 728
  • Мнения: 853
Значи чупя едната плоскост на коляно примерно, а да доказват те, че са ми я изпратили здрава? Това не е (скрит) дефект. Това си е потрошена плоскост. Може и при монтаж да завият накриво някоя видия и да пробият корпуса .  Пак ли става за връщане?
След като са го установили след 10 дни, може да го върнат (нали до 14). Ако са минали 14те вече, какво се очаква от продавача?

Не са минали 14те дни . Доставиха ни ги на 20ти и днес ги отворихме и веднага се свързахме с тях .

# 3 729
  • Мнения: 4 577
Silvyshka, Айко не са никак клиентски ориентирани. Съпортът им е под всякаква критика. Тотална липса на възпитание и такт. Имах аз проблем с тях. На сайта им пишеше, че имат наличност на един цветарник в магазина им в Стара Загора. Отидох на място да го купувам, но служителите не го намериха. Казаха, че били в ремонт и за това не знаели кое къде е. Звъннах по телефона и една груба госпожа каза, че въпреки че не е наличен за онлайн поръчка, мога да поръчам цветарника по мейл. Ама не ми каза, че ще трябва да си платя доставката. В крайна сметка, когато ми казаха, че трябва да платя доставка, отказах да ми го изпратят. Писах жалба в КЗП, че предоставят грешна информация на сайта си и подвеждат клиентите, като ремонта не може да е оправдание. Като не могат да съвместяват ремонт с работа, да не ги вършат едновременно, или поне можеха да махнат информацията за наличностите в магазина от сайта. Няколко пъти проверявах информацията на сайта им и продължаваше да пише, че цветарника е наличен. Един ден преди проверката, наличността изчезва от сайта им. Случайност? Едва ли. КЗП ми върнаха отговор, че не ми били нарушени правата. Явно няма значение, че към датата на моето посещение информацията е била такава. Бях качила скрийншотове, заедно с писмената ни кореспонденция. Сега съм подала жалба срещу КЗП при Омбудсмана.

# 3 730
  • Мнения: 68 994
Бих била благодарна . Аз заведох рекламацията по имейл , а те ми я отказаха в разговор по телефона след това и аз най - учтиво им написах мейл , че желая да ми изпратят писмен отказ по кой член и алинея ми я отказват . Може да ми изпратите на лично инфо какво да цитирам в жалбата

Пиша на ЛС...
Междувременно може да им пуснете втори имейл в който да настоявате за писмен отговор.
После двата ваши мейла ще прикачите към жалбата си, като ще посочите липсата на техен. Те да доказват кога и как са ви писали.

Духи, виж чл.31 от закона за цифровото съдържание.

# 3 731
  • Мнения: 10 582
Тета, това не в скрит дефект, появил се в последствие. Нито пречи на функционирането на шкафа или там какво е - в графата за маловажни истории... Това в изпуснат шкаф. Кой, къде и как го е изтървал ... Те ще имат някви снимки как качват целия кашон от магазина и толкова.
Ако сглобят секцията, бутнат я и тя падне и се счупи, пак ли магазина е виновен? Ако детето спука балонче, пак ли се дължи неустойка от продавача, щото е неустойчиво 🙄
Не вярвам КЗП да отсъди в тяхна полза, ако са го приели с преглед без забележка... Ама на тебе тва ти е работата де... Занимавай се...

# 3 732
  • Мнения: 853
Понеже в крайна сметка ми отговориха на какво основание ми отказват рекламация беше посочена нарушена цялост на пакетите и ние сме ги приели така . Реално е нарушена само на един от тях - другите два в зоната на счупване са в перфектно състояние даже им пуснах снимки и им казах , че реално за две от дъските нямат основание да ми я откажат . В зоната на проблема пакетът не е нарушен .

# 3 733
  • Мнения: 68 994
Аз не смятам да споря с вас, дами Simple Smile
На друго мнение съм.
Не държа тикого в нищо да убеждавам, тито държа някой да се съгласява с мен.
Каквото смятам за удачно да се направи в случая, го написах на ЛС на дамата преди половин час още.

# 3 734
  • Washington,USA
  • Мнения: 713
Дали ще е ок да не отговоря на някой, който ми е писал за допълнителна работа днес? Не не чувствам ок и не съм в добро настроение. Постоянно се чудя дали не нагрубявам хората, ама като ми искат телефонни номера за щяло и нещяло ми писва. Ако имат интерес, винаги могат да си напишат въпроса.

Общи условия

Активация на акаунт