? Въпроси всякакви ? (2024 г.)

  • 182 403
  • 4 533
  •   5
Отговори
# 3 735
  • Мнения: 206
Имате ли проблем с Виваком - като ми звънят постоянно дава, че ми е изключен телефона, а не е… Само при мен ли е или пак нещо правят с мрежата?

П.п. телефонът не е изтърван

# 3 736
  • Мнения: 12 236
Един рестарт на телефона няма да навреди.
Никакъв проблем нямам с Виваком.

# 3 737
  • Мнения: 206
Един рестарт на телефона няма да навреди.
Никакъв проблем нямам с Виваком.

И го рестартирах, и махнах картата и я сложих пак … нищо

# 3 738
  • Мнения: 69 166
Вчера звънях на майка и даде че и изключен. Веднага набрах по вайбър и ми вдигна.

# 3 739
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 346
а ти може ли да се обаждаш ?

# 3 740
  • Мнения: 206

Да, нямам проблем. И мобилен интернет имам.

# 3 741
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 346

Да, нямам проблем. И мобилен интернет имам.
тогава бих отхвърлил Виваком като проблем.

# 3 742
  • Мнения: 1 131
Нямам проблем с Виваком. Преди половин час имах входящо и си говорих десетина минути без прекъсвания и с отлична връзка.

Може ли самата сим карта да дава дефект?

# 3 743
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 346
https://trud.bg/article-4521475/

Тук пишат за срив в мрежата на Виваком днес

това днес  много отдавна е било Smiley

# 3 744
  • София
  • Мнения: 6 189
Имате ли проблем с Виваком - като ми звънят постоянно дава, че ми е изключен телефона, а не е… Само при мен ли е или пак нещо правят с мрежата?

На мен също ми се случва (децата ми казаха, аз не знаех). Не постоянно, но казаха, че няколко пъти се е случвало, а  аз не получавам известие, че някой ме е търсил.

# 3 745
  • Далечният изток
  • Мнения: 15 126
Сега звъннах пробно на абонат на Виваком, нямаше проблем, вдигна ми.

# 3 746
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 346
цял ден не съм имал проблем с Вивата.

# 3 747
  • София
  • Мнения: 6 189
Не става дума само за днес.

# 3 748
  • Варна
  • Мнения: 1 922
И аз смятам, че по отношение на рекламации, АИКО са ужасни. Преди ок.4 години отиваме да си купим трапезни столове за новото жилище - 4 бр. Казаха, че ще чакаме 20 работни дни. Попитах дали не мога да си купя мострените, имаше общо 8, защото се притеснявах дали ще дойдат на време за празника, който бяхме планирали. Казаха - абсурд.
След около месец се обаждат, че столовете са пристигнали, да отбележа навреме, макар и в края на срока. Отиваме и... столовете са 3!!! , а аз преди месец съм ги кредитирала с 4. И ми казват: "Г-жо, в такъв случай може да вземете един от мострените". Да, де ама нали беше абсолютно невъзможно преди един месец! И имам приятел, в Австрия, който ми беше казал, че ако вземе мостра от тяхното АИКО (забравих името, но нещо с XXL..) му дават 70% отстъпка. В такъв случай и аз се запънах. Щом чакам 1 месец, искам нов стол, щом ще ми давате мостра искам отстъпка. Не можело. Аз пак настоявам. 100 пъти. След много усилия идва някакъв управител. И след като любезно заплаших, че ще пиша и до централата в Австрия ми даде цели 10% отстъпка.Купих си с тях кухненски ръкавици, а ММ беше бесен на .... мен. Защото загубих над 40 Мин. от времето ми за 5-7 лева. Аз обаче все още смятам, че ако някой не може да предостави предплатената услуга, следва да понесе последствията с компенсация. И докато свиваме раменете и се примиряваме, ще ни цакат..

# 3 749
  • Мнения: 4 604
Ще пробвам да намеря коя е австрийската фирма и ще се жалвам и там. Благодаря за споделеното, stenly.

Последна редакция: чт, 02 май 2024, 00:02 от Minnie.Mouse

Общи условия

Активация на акаунт