От Спиди ме уведомяват за пратка, която нямам

  • 3 224
  • 28
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 409
Здравейте,
От този сайт имам недействителна поръчка към Спиди с доставка до адрес MIDDLE-AGED MOTHER SHOES. Къде да се жалвам?

# 1
  • Мнения: 4 017
На арменския поп.
И си почистете компютъра/телефона от вируси, най-вероятно вече имате.

# 2
  • Мнения: 36 604
Ако е по имейл, това е фишинг. Не натискайте на такива известия, за които знаете, че са подозрителни.

# 3
  • София
  • Мнения: 13 372
Как получи съобщението за "доставката"?

# 4
  • Мнения: 409
От Спиди уведомлението е реално като ес ем ес на телефона, но поръчката не е реална.
Как получи съобщението за "доставката"?

# 5
  • София
  • Мнения: 13 372
Тогава просто го откажи през линка от смс-а.
Щом си сигурна, че не си поръчвала, нито някой друг ти праща подарък или пр пратка, не е необходимо да се жалваш никъде.
Стават грешки.

# 6
  • Мнения: 36 604
Да - в такъв случай може да се откаже пратката. Аз съм отказвала няколко пъти и без да е грешка - няма проблем.

# 7
  • Мнения: 1 029
Може да откажеш, може и да видиш от кой е пратката и тогава. Възможно е някой да ти праща подарък. На мен така ми пратиха миналата година и звънях на фирмата изращач да ми кажат кой е направил поръчката, че да знам на кой да благодаря. А може и  някой да е въвел грешен номер и да я е пуснал към теб. Чак пък жалване..

# 8
  • Мнения: 409
Приемам,че е станала грешка. Твърде съмнително е, защото посоченият телефон на фирмата е изключен цял ден - 0885435502. Това е номерът за връзка с изпращача. На някой да му е познат?

# 9
  • София
  • Мнения: 13 372
Трябва да е посочено и име на изпращача.
Можеш да звъннеш и в Спиди да ти кажат кой е изпращачът.
Ти ли трябва да платиш пратката, според смс-а? И твоят адрес ли е на получател? Да не е само грешно подаден телефонният ти номер, но друг адрес?

П.П. Важното е по никакъв начин да не приемаш пратката. Споменати са във форумния черен списък за фирми, произвеждащи чанти и обувки. Пише, че стоките са некачествени и не могат да бъдат върнати.

Последна редакция: пт, 01 дек 2023, 15:53 от Fever Ray

# 10
  • Мнения: 409
Това е подателят BFE CORPORATION, EMPLOYEER
Пише, че трябва да са обувки  в съдържанието. Аз трябва да платя 75 лв. Не е подарък. До адрес е доставката. В случая моят адрес.
Трябва да е посочено и име на изпращача.
Можеш да звъннеш и в Спиди да ти кажат кой е изпращачът.
Ти ли трябва да платиш пратката, според смс-а? И твоят адрес ли е на получател? Да не е само грешно подаден телефонният ти номер, но друг адрес?

Това открих в бг.мама

# 11
  • София
  • Мнения: 13 372
Значи е някаква грешка или кой знае какво, което би следвало да не те интересува.
Още ли не си отказала доставката?
Дори и ти да беше направила поръчката, нямаш задължение да я получиш.
През активния линк на Спиди имаш опции за разпореждане с пратката, вкл. отказ.

# 12
  • Мнения: 409
Отказах я. Звънях в Спиди.
Открих това
Значи е някаква грешка или кой знае какво, което би следвало да не те интересува.
Още ли не си отказала доставката?
Дори и ти да беше направила поръчката, нямаш задължение да я получиш.

# 13
  • Мнения: 1 029
Много често в Спиди при пращане на пратка се въвежда само номера. Ако са бързали не са видели, че е друг адрес и човек. Щом имаш и да плащаш просто я откажи. Няма да ти търсят пари ако това те притеснява.

# 14
  • София
  • Мнения: 13 372
По-горе и аз допълних, че за тях има негативна информация във форума.

# 15
  • Мнения: 409
Да, същата информация открих и аз. Отказах пратката. Надявам се, че няма да има проблем с данните ми. Малко се притеснявам от къде ми имат телефонния номер и адрес.
По-горе и аз допълних, че за тях има негативна информация във форума.

# 16
  • INFJ
  • Мнения: 9 414
Пратки от Спиди все някога си получавала? Там ти имат и адреса и телефона. Най-вероятно погрешно са дали твоят тел. номер при изпращането. Голяма драма заради една грешка, отказваш пратката и забравяш.

# 17
  • Мнения: 409
Да, мерси много на всички!
quote author=Elunaria link=topic=1609952.msg47283169#msg47283169 date=1701446219]
Пратки от Спиди все някога си получавала? Там ти имат и адреса и телефона. Най-вероятно погрешно са дали твоят тел. номер при изпращането. Голяма драма заради една грешка, отказваш пратката и забравяш.
[/quote]

# 18
  • Melmak
  • Мнения: 3 128
Случвало ми се е. Дойде смс за пратка от спиди на адрес в Русе. Аз никога не съм ходила в Русе, нито съм поръчвала нещо на адрес в Русе!

Не я отказах през линка, обади ми се куриера като беше на адреса. Обясних му, че е грешка и че аз не съм верният човек. Явно са объркали телефона, защото името на реципиента беше друго. Опитах да му обясня ситуацията, той не повярва много и накрая ме пита дали си искам пратката. Ами не е за мен тая пратка, отказах я. Сигурно някой човек си е чакал да си получи пратката и се чуди защо не е стигнала.

# 19
  • Мнения: 11 394
Нищо страшно няма за данните ти - някой е написал една цифричка грешно и твоя телефон става на получателя.

# 20
  • Мнения: 409
Здравейте,
Пак съм аз!
Реших да споделя, срам не срам, поръчката е моя. Направила съм я за майка ми към 10.11. Тя ме подсети и съм забравила. Преди малко ме пита какво й става с обувките и кога ще дойдат. Леле, ако знаете какво изпитах само като се сетих за тази поръчка! Проверих си имейла и наистина имам поръчката. Тя си иска обувките, а аз ги отказах. Какво да правя?
Извинявам се за грешната информация на всички!

# 21
  • Мнения: 1 029
Кажи й, че пратката имала преглед и изглеждали много некачествени. Виждаш, че мненията за сайта са доста негативни, а после било много трудно връщането.

# 22
  • Мнения: 1 557
Обувки винаги се мерят, толкова физически магазини има.
Учудвам се как се поръчват онлайн, мерят, не им харесват, плащат 2 доставки и връщат.
Че аз си ги меря безплатно в магазина, защо да плащам 10 лв за мерене?

# 23
  • Melmak
  • Мнения: 3 128
Има магазини, към които връщането е безплатно. Също така понякога онлайн е по-изгодно и цената е по-добра от физическия магазин.
От някои марки си знам номера и просто поръчвам като видя нещо изгодно.

В конкретния случай на авторката явно е съмнителен магазин.

# 24
  • Мнения: 409
В случая пише, че доставката е безплатна. Майка ми е харесала някакви италиански обувки, тъмновинени,кожени, които са като боти и стават за зимата и за есента. Не можах да я убедя да се откаже. Поръчах ги отново.

# 25
  • София
  • Мнения: 274
Внимавай отново да не забравиш като дойдат, че голям майтап ще стане 😅

# 26
  • София
  • Мнения: 19 262
Обувки винаги се мерят, толкова физически магазини има.
Учудвам се как се поръчват онлайн, мерят, не им харесват, плащат 2 доставки и връщат.
Че аз си ги меря безплатно в магазина, защо да плащам 10 лв за мерене?
Физически магазин да поддържа наличност от всичко, което фирмата продава???
Особено по моловете - магазините обикновено са изложили новата колекция, съответно по-скъпи неща. В сума ти сайтове за някоя стока пише, че се продава само онлайн.
В Матстар са ми казвали, че всичко налично е по физическите магазини, но при онлайн поръчка изтеглят артикула от съответния магазин. Може да има и други...

# 27
  • Мнения: 138
Съобщенията от спиди ги пращат по вайбър. Поне при мен е така. Имах скоро съобщение за някаква пратка от подател-фирма, който/която не познавам на адрес в малък град, в който не съм ходила дори. Обадих се на подателя, тъй като го пише в линк от съобщението. Обсъдихме ситуацията и се разбрахме, че не съм поръчвала нищо, след което нямах проблеми.

# 28
  • Пловдив
  • Мнения: 14 609
И аз получих такова съобщение от Спиди, "Men pants" пише. Да отказвам?
Има ли данни кой е изпращачът? Номерът е същият.

Общи условия

Активация на акаунт