Последния месец фактурата ми на Йеттел от 30-40лв./мес изведнъж стана над 70 без никаква причина. И решавам аз да погледна подробната фактура и се натъквам на някаква услуга Secret Box, която никога не съм искал или подписвал договор с Йеттел, нито предоставял банкови данни или съгласие за фактуриране. Звъня аз на телефона им за обслужване на клиенти, за да поискам да ми оправят фактурата и да я платя и някакъв странен човек ми обяснява някакви глупости как щял да я махне занапред, но сега нищо не можел да направи и да им попълня формата онлайн. Подадох веднага жалба в КЗП и на сайта на Йеттел и чакам да видя какво е становището им за измами със съучастието на мобилен оператор, тъй като той се е наел да участва в схемата, ако не е и създател на измамата, и събира парите на хората под заплаха да им спре услугите вероятно. Така че ако някой има подобен проблем подавайте жалби в КЗП, за да видим вършат ли някаква работа.