Мнения за Healee

  • 617
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 9 439
Какво ви е мнението за платформата?
В четвъртък сутрин заплатих онлайн 45 лв. за консултация с лекар. Писах й, като обясних подробно проблема си. Вечерта получих отговор, че желае да се чуем по телефона на следващия ден. Даде си личния номер, звъня й първи път в петък - казва не е удобно, звъннете след час. Звъня й втори път след час - отговор: ще върна обаждане след малко. Така и не звънна до този момент.
Снощи реших отново да я подсетя в платформата Healee, че все пак имаме уговорка, но така и не се включва до момента. Имам 5 дни, в които мога да си задавам въпросите, 3 вече минаха, а комуникацията с лекарката е никаква.
Как да процедирам? Мога ли да си търся парите? Реално се чувствам нелепо, тъй като за пръв път ми се случва да клъвна по подобен нелеп начин.

# 1
  • Мнения: 444
Може би не е до платформата, а до конкретната лекарка. Аз досега съм ползвала услугите на двама различни лекари там. Всеки явно процедира различно, защото с едната лекарка и аз говорих по телефона, а при другия лекар комуникацията е чрез чата на приложението. Но и двамата ми отговориха в рамките на деня и не мога да се оплача, че не са ми обърнали внимание.
При всички случаи звучи несериозно, от нейна страна, три дни да не намери време да говорите. Не знам дали няма някаква опция за възстановяване на парите. Коя е лекарката, ако не е тайна?

# 2
  • Мнения: 2 476
Аз там се свързах с небезизвестната д-р Люси Попова, дерматолог. Писах дълго съобщение с подробно описание, ставаше дума за детето ми. Бързо получих отговор, но беше много лаконичен и, поне за мен, не беше адекватен на ситуацията, тъй като обясняваше проблема, без да взима предвид написаното от мен.
Та в кратце - вероятно повече няма да ползвам платформата. Не, че и на живо не са ме претупвали, но поне имам чувството, че ми е обърнато някакво внимание и виждам лекаря, а не разчитам на отговор между две ракии или докато е в тоалетната. (Макар че там се раждат великите идеи, знаем.)

# 3
  • Мнения: 7
Зависи си от лекаря. Аз съм ползвала услугата два пъти и съм много доволна. И двамата лекари ми дадоха личен номер. С единия (дерматолог) проведох видео разговор по Вайбър с цел да му покажа проблема.
Другият лекар беше педиатър относно ваксините и ковида.
Получих и от двамата пълни и конкретни отговори.
Може да напишете оплакване до платформата за неглежиране.

# 4
  • Melmak
  • Мнения: 2 991
Оплачете се на платформата и обяснете случая. Въпросът е лекаря дали е свестен, иначе платформата си е читава.

Относно Люси Попова, аз ходя при нея лично и тя може да е доста лаконична и на живо. Много хора не са доволни от маниера й на общуване, което е тяхно право, но като специалист е добра.

# 5
  • Мнения: 9 439
На този етап не искам да споделям името на лекарката, защото директно ще я поставя в графа некоректни. Хора сме, може нещо да й се е случило. Ще я изчакам до понеделник и отново ще направя трети опит за връзка с нея. Ако и тогава не ми обърне внимание, наистина ще си търся парите от Healee.

# 6
  • Мнения: 375
Само веднъж съм ползвала платформата и имам чувството, че въпросния лекар си умираше от страх да не напише в буква повече. Отговори с едно изречение, общо и неопределено и чак се почувствах неудобно от наглостта.
Щом й имате личния номер, звънете и си поискайте парите. Разбира се не е въпроса в парите, но да си направят преценка, колко пациенти могат да обслужат, а не само да прибират.

# 7
  • Мнения: 748
Аз съм много доволна от платформата. Всъщност явно съм попадала на съвестни лекари, даже и късно вечер са ми отговаряли.
Ще ви върнат парите, ако не получите отговор, защото приложението е за консултации, а даден тел не се зачита.

# 8
  • София
  • Мнения: 22 948
Последният път въобще не получих отговор, въпреки че беше отбелязано, че ще получа такъв до 24 часа, а ми беше важно.  Върнаха ми парите, но не съм доволна от отговора им, нищо не можели да направят.

# 9
  • Мнения: 482
Мисля, че Събота и Неделя не ги броят като време, което тече за отговор. Ползвала съм много пъти платформата и всичко си зависи от определения лекар. До колкото знам системата ги подсеща, че пациент чака отговор, така че се надявам бързо да се свърже с вас.

# 10
  • Мнения: 473
Наложи ми се да ползвам платформата за първи път тази година и останах много доволна от лекаря, който си бях избрала за консултация.
Според мен, ако не се свърже и днес с Вас, най-добре се оплачете и си търсете парите.

Общи условия

Активация на акаунт