SARA SWEIDAN - неприемливо държание, не се подвеждайте като мен

  • 2 505
  • 39
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 915
Ама какво пускате теми! Не си ли знаете правата. Има КЗП - опишете случая, приложете снимки на дефекта, на молбата ви да върнете стоката с видима дата и си търсете правата.
Ще се изненадате как като се намеси КЗП - всичко се връща, заменя и сроковете се оказват наред ...


Направих темата с цел да стигне до повече хора. Надали някой иска да се занимава с КЗП и т.н. Не продават пък нещо чак толкова невероятно, че човек да се занимава...
Аз благодаря за предупреждението, има достатъчно други магазини - по-добре да ги пропусна, отколкото да се занимавам после.

А от къде знаете, че това не е един страхотен онлайн магазин, с неверотно обслужване, послепродажба и т.н., а поста е от некоректен конкурент, който иска да омаскари името на другия?

Значи ако аз пусна тема против вас инкс и ви оклеветя без нито едно доказателство, с нелогични излеяния и не съм потърсила съответния законов ред в казуса, който ще изтипосам то вие ще повярвате и ще стоите настрана от себе си?

Да, и това е вярно.

# 31
  • Мнения: 9 835
Toва не е първата тема, в която недоволен потребител на стока или услуга пуска тема във форума. Попадала съм на доста такива, но в повечето от тях има конкретика. Описание на проблемите, снимки, детайли и прочие. За разлика от тях в тази има един гол призив "За Бога хора, не купувайте''.

# 32
  • Мнения: 2 585
Toва не е първата тема, в която недоволен потребител на стока или услуга пуска тема във форума. Попадала съм на доста такива, но в повечето от тях има конкретика. Описание на проблемите, снимки, детайли и прочие. За разлика от тях в тази има един гол призив "За Бога хора, не купувайте''.


В каква конкретика искате да изпадна, вероятно на колко градуса са изместени шевовете и колко см е дупката? Момент да извадя линията Wink

Скъпи хора, ако искате си купувайте от въпросния магазин, получавате от една страна продукт с дефект, от друга опит със сайта на КЗП, може както предложи една дама да инвестирате и 200-300 лева в адвокатски хонорар да ви напишат жалбата до КЗП за блуза която пък струва 100 лева /ама в магазина имаше и сака по 300-400 - при тях ще е по-рентабилно/ 😀

# 33
  • Мнения: 9 835
Не бих се възползвала от услугите ви дори и про боно: Пасивно-агресивният ви стил е ужасен.
.

# 34
  • Мнения: 2 585
Не бих се възползвала от услугите ви дори и про боно: Пасивно-агресивният ви стил е ужасен.
.


До моите “услуги” не се стига пожелателно за нещастие, няма да сте имали право на избор, в случай, че се срещнем

# 35
  • Мнения: 9 835
Това като заплаха или обещание да го разбирам?

# 36
  • Мнения: 2 585
Това като заплаха или обещание да го разбирам?

Това е в отговор на написаното от Вас, не виждам нищо заплашително 😀 Не знам как си го представяте това “възползване от услугите” на юрист. Има професии, които не го позволяват.

# 37
  • Мнения: 3
Ех, типично българска тема. Някой пуснал оплакване от нещо и...десет човека бързат да му обяснят какво точно е трябвало всъщност да направи, как да го бил направил, колко е некомпетентен или мързелив че досега не го е направил, как всъщност нямало повод да се оплаква или нещо изобщо да прави, като всичко това трябва да се каже по най-снизходителния начин и естествено после да се стигне до момента с "в тая държава..." и обиди по личен адрес. Аз ще се присъединя към малцинството тук, като ще кажа че харесвам такива теми с личен опит на клиенти. Независимо какъв е бил най-полезният ход в случая, не виждам какъв е проблемът жената да сподели преживяване, дори само за да си помрънка. Половината от този форум (и ежедневието на българина) е безпредметно мрънкане така или иначе. Няма да се срине сайтът, ако има още една "безполезна" тема в повече.

# 38
  • Мнения: 69 154
Аз нямам против темата, нека разкаже, все пак такава е целта на форума в крайна сметка - всеки да сподели.

За да бъде полезна темата обаче, е добре да се дадат и възможните решения. Защото утре може всички сайтове да почнат да се държат лошо и какво, спира да пазарува ли?

Форумът е за взаимопомощ, за това помагаме като даваме възможно разрешение на проблема.

Иначе какво да пише в тази тема...само плюнки и хейт към сайта ли?

И е крайно време българинът да се научи да отсява сайтовете откъдето да пазарува, за да минимизира риска от подобни неприятни изненади.

# 39
  • Sofia
  • Мнения: 3 044
Караниците не са от полза за никого.
Заключвам.

Общи условия

Активация на акаунт