Douglas Beauty Zone- разочарование от триковете им

  • 3 218
  • 22
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Пускам тази тема, не защото е нова, а защото нищо не се е променило от 2014 насам, т.е. от първата подобна тема в този сайт, на която попаднах.
  Искам да споделя разочарованието си от Douglas Beauty Zone. Направих поръчка онлайн за комплект козметика, която съдържаше картинка на комплекта с 3-те продукта и съответните грамажи 250, 200, 150 мл. Получих три продукта с една иначе луксозна кутия с общ грамаж на трите продукта 200 мл. На разочерованието ми продавачката отговори, че получавам 3 продукта на цената на един, от какво съм толкова НЕ доволна. Цената на комплекта с промоцията беше 70.55 лв., а редовната цена на ИНТЕРЕСУВАЩИЯ ме шампоан в 250 мл. опаковка беше 55 лв., но тази марка се продавала само онлайн в Douglas Beauty Zone (явно има защо).
  Въпреки горчивия ми първи опит с веригата Douglas Beauty Zone, получих от тях карта с 10 лв. за добре дошла, които да ползвам в следваща поръчка и решавам да поръчам продукти за тези 10 лв. като втора поръчка.
   След 12 дни очакване и няколко имейла, в единия от които ми казват да се свържа по телефона с магазина, за да напомня за себе си и скромната ми поръчка от 11,75 лв. такава ПОРЪЧКА до ТОЗИ МОМЕНТ НЯМА!

  Не се връзвайте на техните търговски трикове. Много явна лъжа са!

# 1
  • Мнения: 8 883
При тези комплекти винаги чета подробно описанието. Там обикновено става ясно, че не са пълноразмерни продукти, а по-малък грамаж. Съжалявам за разочарованието ви, следващият път обръщайте внимание на детайлите.

# 2
  • Мнения: 785
Защо не върнахте продукта като сте недоволна от покупката? По закон имате право да върнете всяка една онлайн покупка в срок от 14 дни.

# 3
  • Мнения: 6
Ако имаха продукта в наличност (затова си го вземам от магазин) щях да върна този и да си закупя редовния, защото същата вечер ми бе необходим за подарък. Отговора на продавачката беше, че този продукт може да бъде купен само онлайн, което е още една несправедливост за мен!

# 4
  • Мнения: 11 342
И аз не разбирам защо не върнахте продукта, след като не е за толкова малка сума, а не ви устройва грамажа му?
След като видяхте проблема с грамажа - върнахте ли се да прочетете в сайта написано ли е това. Ако вие не сте дочели, а само сте предполагали нещо е едно, а ако не е написано е друго.
Дали да продават онлайн или не си е тяхно решение - няма никаква несправедливост. Все едно някой да смята, че сте несправедлива, като пазарувате онлайн,  не в кварталната дрогерия.
Седнахте писахте тук толкова много, колко сте огорчена, а за няколко минутки не звъннахте да попитате какво става с втората ви поръчка. Не проверихте, но бързате да ги обвините в некоректност...

Честно - не ви разбирам! Имате толкова опции да си решите драмата, но намирате за решение просто да помрънкате във форум и то анонимна ...

# 5
  • Мнения: 6
Ще се повторя само за Вас. Не го върнах, защото  продукт в оригиналната му опаковка не се предлага в магазина, а само онлайн, а ми трябваше за вечерта.
Обозначен грамаж има на снимката онлайн 250 мл за единия продукт (който най-вече ме интерсуваше), а в описанието е 200 мл., от което по никакъв начин не става ясно, че е за трите продукта в комплекта.
От думите Ви не ставам по-малко разочарована, колкото и да преповтарям едно и също, а точно обратен е ефекта.

# 6
  • Мнения: 8 883
Може ли да споделите кой е продуктът, за да не се подвеждаме и ние?

# 7
  • Мнения: 6
Интересуващия ме продукт беше KÉRASTASE GENESIS Shampoo, но предлагаха КОМПЛЕКТ KÉRASTASE GENESIS и поръчах него. Беше грешка. Сега вече знам от къде да си го взема следващия път, но късно.

# 8
  • Мнения: 8 883
Интересуващия ме продукт беше KÉRASTASE GENESIS Shampoo, но предлагаха КОМПЛЕКТ KÉRASTASE GENESIS и поръчах него. Беше грешка. Сега вече знам от къде да си го взема следващия път, но късно.
Ясно, благодаря.
Сега погледнах, дали го предлагат - предлагат го. Обаче мисля, че ясно са посочили размера на продуктите в комплекта.

Лимитирана луксозна подаръчна кутия Genesis с продукти в размер за пътуване.
ТИП ПРОДУКТ:КОМПЛЕКТ
СЪДЪРЖАНИЕ НА КОМПЛЕКТА:1. ПОДСИЛВАЩ ШАМПОАН GENESIS 80ML 2. ПОДСИЛВАЩ БАЛСАМ GENESIS 75ML 3. ПОДСИЛВАЩ ФЛУИД GENESIS 45ML
ВМЕСТИМОСТ:200ML

Не се ядосвайте, не сте догледали. Все пак продуктите са хубави и получателят ще остане доволен да ги тества.

# 9
  • Мнения: 785
Много добре си е описана обявата на комплекта, не сте прочела внимателно и веднага тичате да ги плюете из интернет пространството. Няма нищо несправедливо в това да имат продукти достъпни за поръчка само през онлайн магазина, несправедливи са обвиненията ви, че са измамници. Като не ви устройват условията просто не пазарувате от тях. Единствено за забавената поръчка смятам, че са в грешка и трябва да ви компенсират по някакъв начин.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 670
Аз приключих с тях преди година и половина.
 Поръчах подарък за майка ми - кремове и червила, които бяха на доста висока цена (до тук добре, това си е мое решение). Възползвах се от опцията за опаковане за подарък и картичка с надпис, като изпратих специално послание, което да бъде на картичката. Та майка ми си получи подаръка, който ми снима и аз бях в шах. Козметиката беше сложена в грозен картонен фирмен кашон, без никаква опаковка, камо ли опаковъчна хартия. Картичката беше пъхната вътре празна, колкото да я има. Изпитах голямо разочарование, защото исках поне да изглежда като подарък с послание, а се оказа една проста пратка. Свързах се с тях и отговорът беше : Така се е случило.
Вече си намирам алтернативи и не желая да имам нищо общо с тях. Има достатъчно други магазини

# 11
  • Мнения: 14 489
Вярно е че никак не им е ясен сайта в частта с описанието на продуктите, особено тези в промоция. И все едни бомбастични промоции, а реално нищо.

Не знам вие дето нападате авторката пазарували ли сте някога онлайн от Дъглас?

# 12
  • Мнения: 785
Редовно пазарувам от сайта им, да и досега не съм имала такива проблеми. Винаги съм намирала информацията, която ме интересува в описанието на обявите, достатъчно дейтално са описани, а като съм имала допълнително въпроси са ми отговаряли на всяко запитване. Никой не напада авторката, конкретно аз й обясних, че не е права в обвиненията си, как това е нападане?

# 13
  • Мнения: 8 883
Всъщност аз основно онлайн пазарувам от тях с взимане от магазина като опция. Не нападаме авторката. На всеки се случва да си поръча нещо, което се оказва не точно очакваното. Дъглас описват продуктите си, но трябва да се прочете, защото някои действително създават усещане за пълноразмерни продукти. Ориентир е и цената - няма как да получиш няколко пълни продукти за под 100 лв, ако всеки от тях струва повече самостоятелно.

# 14
  • Мнения: 20
Пускам тази тема, не защото е нова, а защото нищо не се е променило от 2014 насам, т.е. от първата подобна тема в този сайт, на която попаднах.
  Искам да споделя разочарованието си от Douglas Beauty Zone. Направих поръчка онлайн за комплект козметика, която съдържаше картинка на комплекта с 3-те продукта и съответните грамажи 250, 200, 150 мл. Получих три продукта с една иначе луксозна кутия с общ грамаж на трите продукта 200 мл. На разочерованието ми продавачката отговори, че получавам 3 продукта на цената на един, от какво съм толкова НЕ доволна. Цената на комплекта с промоцията беше 70.55 лв., а редовната цена на ИНТЕРЕСУВАЩИЯ ме шампоан в 250 мл. опаковка беше 55 лв., но тази марка се продавала само онлайн в Douglas Beauty Zone (явно има защо).
  Въпреки горчивия ми първи опит с веригата Douglas Beauty Zone, получих от тях карта с 10 лв. за добре дошла, които да ползвам в следваща поръчка и решавам да поръчам продукти за тези 10 лв. като втора поръчка.
   След 12 дни очакване и няколко имейла, в единия от които ми казват да се свържа по телефона с магазина, за да напомня за себе си и скромната ми поръчка от 11,75 лв. такава ПОРЪЧКА до ТОЗИ МОМЕНТ НЯМА!

  Не се връзвайте на техните търговски трикове. Много явна лъжа са!
Върнете продукта.

Общи условия

Активация на акаунт