Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво може да се направи по въпроса с изчезналите пратки?
Как да върна пратка, ако няма баркод?
Как да разбера дали моята пратка е комбинирана и какви са условията за комбиниране на пратки?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво може да се направи по въпроса с изчезналите пратки?
-
Как да върна пратка, ако няма баркод?
-
Как да разбера дали моята пратка е комбинирана и какви са условията за комбиниране на пратки?
За да разберете дали вашата пратка е комбинирана, можете да следите проследяването на пратката и да проверите за промяна в номерата на проследяване. Обикновено пратките се комбинират, когато достигнат статус 'Received by warehouse'. Условията за комбиниране на пратки варират в зависимост от продавача и логистичната компания, но обикновено важи при поръчка на повече от един артикул от един и същ продавач в кратък период от време.
-
Каква е разликата между бутоните 'Add to cart' и 'Buy now' на AliExpress?
-
Как да се справя, ако получа грешна стока при поръчка от онлайн магазин?