RYANAIR - 23

  • 43 759
  • 736
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 19 054
Няма нужда от код, което е намалено е намалено.

# 691
  • Мнения: 4 461
В момента има намаления с код. Въпросът ми е - тези цени, които излизат на Sale, са вече намалени, нали? Няма след това да има намаление с посочения код? Или само онези, които са в лилаво, са промо полети и за тях не важи?
Извинявам се за тъпия въпрос

Кой е кода? Ако е с код, не би трябвало да е приложен, преди да си го написала.
Ако показва нещо като намалено, значи вече е намалено.

# 692
  • Мнения: 7 193
В момента има намаления с код. Въпросът ми е - тези цени, които излизат на Sale, са вече намалени, нали? Няма след това да има намаление с посочения код? Или само онези, които са в лилаво, са промо полети и за тях не важи?
Извинявам се за тъпия въпрос
Да, цените излизат направо с приложен код - когато избереш от календара полета, старата цена е зачеркната - това значи, че е приложен кодът автоматично, ако кликнеш на друг полет/дата, който не е включен в промоцията, се изписва съобщение, че за конкретния полет кодът не може да бъде приложен.

# 693
  • Берлин
  • Мнения: 4 603
Промениха ми полета от 6.05 на 13.00 Берлин-София. Перфектно. Дано няма други промени, че чета навсякъде за промени и отмени при нискобюджетните.

# 694
  • София
  • Мнения: 15 280
Като прочетох поста преди моя,  си погледнах и аз полета за май - в едната посока излитаме и кацаме 5 часа по-рано. Доволна съм. Simple Smile Ще имаме повече време в този град.

Чудно ми е, обаче, кога ще ме известят.

# 695
  • Sofia
  • Мнения: 4 229
Здравейте, моля за помощ! Как да изпратя бордна карта от айфон на андроид? Не се отваря файла 🙁
От самото приложение не виждам опция да се препрати директно бордната карта на друго лице, каквато опция имат Wizz. Това които ми позволява е да я сложа в протфейла си и от там вече мога да я препратя. Но когато я препращам от моя телефон на андроид, просто там не се отваря…:(

# 696
  • на малък остров в океана
  • Мнения: 1 496
Отворете сайта на лаптоп или на десктоп и от сайта свалете бордната карта.

# 697
  • София
  • Мнения: 16 169
Другия вариант - кажи на човека с Андроид потр. име и паролата за сайта. Да влезе от собствения си апарат и да си свали БК.

# 698
  • Мнения: 4 461
Сайта може да се отвори и от браузър на телефона, и от компютър, сваляш бордната карта и я пращаш по мейл или както е удобно.

# 699
  • Sofia
  • Мнения: 4 229
Благодаря!!!

# 700
  • София
  • Мнения: 15 280
Направете екранна снимка на своя телефони я пратете така - като снимка - на който трябва.

# 701
  • Melmak
  • Мнения: 3 297
Направете скрийншот. Най-лесно е.
Аз съм с айфон и не съм гледала как да пратя на андроид. Вкъщи аз винаги купувам билетите и чекирам онлайн, пращам на мъжа ми скрийншот с бордната карта и готово.

# 702
  • Sofia
  • Мнения: 4 229
А сигурни ли сте, че бар кодът се чете от скрийншот? Аз това бях направила преди да пиша тук, но с безпокойство.
Сега успях да я дръпна през браузера, благодаря ви още веднъж. Интересно защо вече не ги изпращат на мейл. Инак всякакви други техни мейли за конкретния полет летят, но не и бордна карта. Прави ми впечатление, че и Wizz не изпращат. Другият вариант е някоя отметка да съм махнала някъде без да разбера…🙄😃

# 703
  • Melmak
  • Мнения: 3 297
Да, чете се от скрийншот. Онзи ден по грешка преди скенера минах с бордната карта на мъжа ми. Не гледах и не се усетих. После той не може да мине със своята, защото даваше дублиран пътник. Пратих му веднага скрийншот на моя билет и мина.

# 704
  • София
  • Мнения: 15 280
Чете се. Така пращам бордните карти на хората, с които пътувам. Най-лесно ми е. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт