На летище Букурещ никой не знаеше къде точно спира автобуса. Аз нямах роуминг, тъй като А1 искат да преподпиша, за да ми го активират, но това е друга тема. Намерих WiFi и звъннах на роднините ми, които се обадиха на Юнион Ивкони. При въпрос къде спира автобусът са получили отговор "Не знам, май до някакво кръгово", а летище Букурещ си е доста, голямо с доста кръгови в околността. След още няколко разговора, от фирмата изпратиха съобщение по вайбър с GPS координати, които водеха посредата на един паркинг. По график, автобусът тръгваше в 22:45. В 22:30 го видях, че приближава и се приготвих. Мина покрай мен като бързия влак и въпреки махането, свиренето и тичането след него, той не спря. Звъннах на роднините ми, които звъннаха в централата. След 10 минути, автобусът се върна да ме вземе. Търсеше конкретно мен, но имаше и други пътници. Ако не се бяха обадили роднините ми, вероятно всички щяхме да стоим на летището. След като се върнах на българска земя си включих сим картата и получих смс за пропуснато обаждане от румънски номер...явно шофьорът е искал да ме попита дали искам да мине да ме вземе? Аз разбира се подадох жалба в Юнион Ивкони, като щяха да разгледат жалбата "Възможно най-скоро, но не и по-късно от законоустановеният срок от 30 дни", който изтече преди 7 дни, а аз отговор все още чакам. Ескалирах нещата до КЗП, като ще ги гоня докато не получа адекватна реакция. НЕ ПЪТУВАЙТЕ С ЮНИОН ИВКОНИ! #антиреклама #ЮнионИвкони