AVON само за представители - V

  • 14 366
  • 305
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 5 828
Sisil, напълно те разбирам   Hug
Но пък от друга страна, червеният светофар има и предимство, в момента на поръчването виждам какво липсва и питам клиентите - искаш ли го със закъснение или не, и съответно поръчвам или отказвам.
Преди не се знаеше какво ще дойде и какво ще липсва, и разочарованието /поне за мен/ беше много по-голямо, когато ми се е случвало да липсва половината поръчка  #Cussing out

# 46
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
момичета, сега си пускам третата последна поръчка от първи каталог и тези сфетофари пак ме омотаха... newsm78

Богат крем за тяло $$$ и интензивно овлажняващ балсам за устни във втора експресна светеха в червено и съответно не дойдоха. Днес, само 5 дена след предната поръчка светят зелено.... възможно ли е да са ги намерили и да дойдат /не ми стигаха 7 лв., та исках с тях да си дигна процента.... неми се поръчват други простотии newsm78/

# 47
  • София
  • Мнения: 5 828
ами щом ти светят в зелено - предполагам, че ще дойдат

# 48
  • Варна
  • Мнения: 315
Ами да светофарите са хубаво нещо за ориентир, но не е добре да ме задължават след като виждам червен светофар и го поръчам да не мога да го откажа. Еми ето имам 11 парфюма, от които само един е за мен всички други са за клиенти мога ли аз да звъня и питам 10 човека ще чакат ли до януари. А и тъпото е, че в деня в който пише, че ми товарят кашона / има два дни докато аз си го получа във Варна, не е потеглил а ще го товарят/ срещу парфюма вече свети зелено е как не знаят 24 часа по рано, че ще заредят и да ми оставят отворена фактурата и да ми ги пратят или направо едно отделно кашонче с нова фактура за 200 лв. Еми много се изнервих и ми е супер неудобно да обяснявам, че няма да дойдат и сега, а чак средата на януари, след коледа и нова година. #Cussing out

# 49
  • Мнения: 983
Системата за обслужване на представители не можеш да я схванеш. Толкова е сложна, направо объркваща.  Close
При мен досега не ми се е случвало да има голям недостиг на продукти, най-много 1-2, и добре че клиентите ме разбират.
Защото ако някой си е поръчал нещо за подарък и в посоледния момент му изтърсиш, че го няма, въобще няма да му е приятно на човека.
Сега с новата система на доставка по домовете, е направо супер, и без това едно излизане ми коства много, защото дъщеря ми няма кой да я гледа.

Днес си взех поръчката от 1 кампания, бях си поръчала обиците от страница 75, които са 9,90лв. , направо са супер, много съм доволна от себе си Crazy

# 50
  • София
  • Мнения: 1 914
Ще взимам първа поръчка, от К1.
Има ли някакво значение?  Thinking

Ами нали попита дали ще ти дойде подарък?!До колкото си спомням ти участваш в мотивационната програма за развитие на нови представители,а в този случай има значение коя поръчка ти е,защото това означава,че ще получиш подарък. Peace


Ааа, ти за тези подаръци ли говориш, разбрах сега.
Днес ги видях тези мостри на червила, които са подарък- ами те много нищожни, бе Simple Smile Егати и подаръка Simple Smile

# 51
  • София
  • Мнения: 2 901
Спечелила съм чанта, адски ме дразни тази чанта, дано на живо да е по-добра, но това е първото нещо, което съм печелила въобще!

Sisil, разбирам разочарованието ти, но светофарите са въведени от достатъчно време, за да свикнеш с тях и си имат правила - червени ли са, не можеш да отказваш продукти после (подозирам с каква цел е направена тази схема - да се избягват фиктивни обеми например) и е нормално да се обадиш на 10те си клиента за да провериш дали ще приемат продуктите на по-късен етап или ги отказват. Все пак всичките тези 10 клиента са твои, не ти ги е натресъл някой, комисионна за техните поръчки вземаш ти и е нормално да можеш да поддържаш връзка с тях и за твоя сметка. Вероятно разочарованието ти най-вече идва от това, че ден след фактуриране на поръчката ти, нещата вече са били в наличност - е, според мен няма начин да ти задържат поръчката до момента, в който вече ще имаш всички поръчани неща. По този начин би се обезсмислила експресността и принципно срочността на всяка поръчка, да не говорим и безсмислието на светене на зелени светофари за представителите, които в момента реално поръчват! Пускаш експресна за да си сигурна, че ще ти пристигнат нещата - тогава останалите балами ли са, че пускат да определени дати и за нормалните срокове? Достатъчно е да има голям брой хора с твоите намерения и дори половината като теб ще увиснат. Печалата ти падала - нали не си мислиш, че за някой от Ейвън това трябва да бъде сериозна трагедия? Повече те е грижа за клентките ти или за печалбата ти - ако е за първото, винаги можеш да им направиш някаква отстъпка на другите им поръчани неща, за да ги зарадваш. В крайна сметка, защо да не го направиш, след като благодарение на теб надеждата им, че наистина ще си получат нещата, е била до край, светнали са ти червени светофари, можела си да ги предупредиш. И не на последно място искам да ти кажа, че може и да си много афектирана, но е хубаво да четеш това, което пишеш преди да го пратиш - имаш доста грешки и със сигурност би поправила някои изрази, които звучат добре за пряка реч, но като за кореспонденция простеят.

Последна редакция: чт, 21 дек 2006, 16:18 от Валентина

# 52
  • Мнения: 1 028
ОХхх мила Сесил,твойте писма са си направо прилични пред тези,които аз им пратих,в резултат на нервния ми изблик,породен от техните "клиширани и мазно любезни отговори",които всъщност не отговарят по ниакъв начин на въпросите.И аз съм на този хал,а 2 бр. сенки  вече ги чакат клиентите ми 2 месеца,сега се надявам с 2-та ми поръчка да дойдат инак да си ги вземат,пратиха ми половинести комплекти-ни напред,ни назад,попитах и  дали е справедливо един и същи човек да печели по 2 чанти и един телефон Shocked,доста любезности си разменихме,ама ква файда..даже на последното ми писмо хич и не си направиха труда,ама ги разбирам де,кво да ми кажат като виждат,че съм права.А въпросната "Черна рокля" 2 дни светеше зелено,сега пуснах и..червено,разбира се,
Sisil, напълно те разбирам   Hug
Но пък от друга страна, червеният светофар има и предимство, в момента на поръчването виждам какво липсва и питам клиентите - искаш ли го със закъснение или не, и съответно поръчвам или отказвам.
Преди не се знаеше какво ще дойде и какво ще липсва, и разочарованието /поне за мен/ беше много по-голямо, когато ми се е случвало да липсва половината поръчка  #Cussing out
А не е ли възможно да свети зелено към момента на поръчване и пак да не дойде??Щот на мен едните сенки така ме лъзнаха,и друго светело ми е червено,а пък  ми е идвало??Е накъде ме ориентират тез светофари,че не мога да вдяна нещо?Всичкото е късмет и лотария в "Ейвън" #Cussing out

# 53
  • София
  • Мнения: 5 828
А не е ли възможно да свети зелено към момента на поръчване и пак да не дойде??Щот на мен едните сенки така ме лъзнаха,и друго светело ми е червено,а пък  ми е идвало??Е накъде ме ориентират тез светофари,че не мога да вдяна нещо?Всичкото е късмет и лотария в "Ейвън"

предполагам, че всичко е възможно  Confused
НО, както и преди казах, аз предупреждавам клиентите и питам искаш ли го с евентуално закъснение или не, и тогава поръчвам, така съм сигурна, че няма да се набутам  Peace
И аз имам две чакащи Черни рокли, светнаха ми червено като ги поръчвах, но клиентките ми казаха - искаме ги, на тая цена ще чакаме  Crossing Arms

# 54
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Аз снощи си писах поръчката, но не я пуснах, само я запазих и сега влизам да видя какво става. Снощи ЛБД светеше в зелено, сега вече е червено, но не се ядосвам, щото съм казала на мацката... Ама чак червено, какво искат да ми кажат, че хич няма да дойде ли бе??Поне жълто да беше!!

# 55
  • София
  • Мнения: 1 914
А не е ли възможно да свети зелено към момента на поръчване и пак да не дойде??Щот на мен едните сенки така ме лъзнаха,и друго светело ми е червено,а пък  ми е идвало??Е накъде ме ориентират тез светофари,че не мога да вдяна нещо?Всичкото е късмет и лотария в "Ейвън"

предполагам, че всичко е възможно  Confused

Взможно е. На мен така едно червило си светеше зелено и никой не е споменавал, че е в недостиг, а не дойде. newsm78

# 56
  • Мнения: 1 354
Днес си пуснах втора поръчка от 01/07 и както предполагах съдейки по вашите коментари.Имах недостиг на трите комплекта от серията Планет Спа,а също така и на парфюма ЛБД.Аз също като вас съм много разочарована и споделям мнението ви напълно.А тъй като втората ми поръчка и без това бе слаба,недостиците просто ме съсипаха. #Cussing out Close

# 57
  • Мнения: 1 354
Момичета трябва ми много бърз отговор,моля ви.В два часа пуснах втора поръчка на 01/07,мога ли сега да направя добавка?! Rolling Eyes Thinking

# 58
  • София
  • Мнения: 1 914
Аз също като вас съм много разочарована и споделям мнението ви напълно.А тъй като втората ми поръчка и без това бе слаба,недостиците просто ме съсипаха. #Cussing out Close

Ти поне имаш втора поръчка. Кво се оплакваш  Laughing

# 59
  • София
  • Мнения: 1 914
Момичета трябва ми много бърз отговор,моля ви.В два часа пуснах втора поръчка на 01/07,мога ли сега да направя добавка?! Rolling Eyes Thinking

Мисля, че можеш. Но по- добре се обади направо в централния офис Wink

Общи условия

Активация на акаунт