NEXTDIRECT.COM - 15

  • 13 721
  • 101
  •   1
Отговори
# 30
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751
Аз ползвам ГГБГ. Всичко чекна в зелено, че е ок и накрая въпросното съобщение.

# 31
  • INFJ
  • Мнения: 9 359
Аз съм пробвала и с домашен адрес в UK, приема всичко и накрая дава грешка. Според мен, е защото засича, че акаунта се прави от друга страна, а не от UK.
Имах акаунт, който си използвах с години, но преди няколко седмици установих, че всичките ми акаунти са неактивни. Българският и немският акаунт си ги оправих, но този в UK не можах, и не ми се занимаваше повече с него.

Досега не съм виждала сайт, който толкова упорито не иска да ми вземе парите.

# 32
  • Мнения: 298

Ако някой има нужда от допълнителна информация или съдействие, може да ми пише на лични Simple Smile

# 33
  • На брега на реката
  • Мнения: 7 684
Благодаря, ще пробвам!

# 34
  • Мнения: 2 516
Ще пробвам и аз така да се регна, но мисля, че ще ме отреже пак.
Благодаря!

# 35
  • Мнения: 1
Здравейте, връщането на стока доколкото разбрах става по пощата. Това което искам да попитам е до какъв адрес? На лепенката, която трябва да отлепя от листа, който беше в пратката, адресът е един( в Германия) , а в сайта пише да се изпратят нещата за връщане до друг адрес (в UK). До кой адрес в крайна сметка трябва да изпратя нещата за връщане?

# 36
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751

Ако някой има нужда от допълнителна информация или съдействие, може да ми пише на лични Simple Smile
Тук ти излизат деливъри адрес и билинг адрес. Когато се прави първоначална регистрация, има място просто за въвеждане на адрес /без уточняване какъв и е само един ред. Как въведе всичко. Както писах по-горе, всичко уж маркира, че е ок. Накрая съобщението /което показах/. Писах им на чат, първо казаха, че бил фирмен адрес и можели да имат проблеми. Но не казаха това категорично да е проблема. Дори им казах, че имам регистрация в немския. не казаха и това да е проблем.Предложиха да ме регистрират, но да се обадя по телефон/но аз грам не говоря английски. Накрая да се свържа на мейл. Писах на мейл, описах всичко. След 3 дни отговориха, че адреса е твърде дълъг. Ами те имат един ред за адрес, къде да го опиша. Както и да е, пробвах да оставя само част от адреса - същото. Пак им описах всичко на мейл. Сега чакам да видя. Заинатих се за една рокля на детето, там е 17 паунда, тук 90лв-, в немкския 43Е. Тя ще изчезне докато и ако реша проблема.

# 37
  • Berlin
  • Мнения: 11 261
Понеже си падам да тествам разни неща, пробвах да направя акаунт. Стана регистрацията с адреса, даден по-горе на ggbg. ✌
Ето така изглеждат полетата:
Скрит текст:
Имах опция “Enter manually” за адреса, след като пробвах по пощенски код да го потърся, но той естествено не излиза. Пробвайте пак.
Сега някой да ми каже откъде се изтрива акаунт, моля, че не виждам!😅

# 38
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751
Стига деее, вярно ли. Ами да дам моето ай ди, да го промениш и да го ползвам... за английския ли говорим? На полетата за адрес отстрани не ми излиза наименование къде да се пише улица, град и т.н.

Последна редакция: пн, 24 окт 2022, 09:55 от elliee

# 39
  • Мнения: 2 516
И аз това щях да кажа Grinning

Пробвах по този начин да си направя акаунт - не става. Като въведа адреса и пощенския код, ми иска да потвърдя кода. После ми излиза едно падащо меню и от там трябва да си избера точния адрес. Излизат всякакви фирми ли е, какво е, на различни Unit-и, ама GGBG не виждам и пак не стана моята работа.

# 40
  • Berlin
  • Мнения: 11 261
Не, не, по пощенски код не стана, пробвах. След това се появява опция “Enter manually” и идват тези полета. Може да пробвам да ви регистрирам, няма проблем. Само ще е по-късно, че почвам работа.😁 Аз и без това бях объркала мейла на този фалшив акаунт, но писах да го изтрият, казаха Ок.

# 41
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751
Въведох, пак всичко регистрира с чекване със зелено тикче, но сега пък не е активно полето great, register my account

# 42
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751
Не мога да се коригирам, но да добавя - след цяла седмица писаници, на чат, на мейл и необясняване в прав текст, днес си казаха. Трябва да живея в ОК, да имам карта регистрирана там /то до плащане не се стигна де/за да пазарувам от точно този сайт. Всеки може да пазарува само от страната в която живее. Казах им, че не е вярно, пазарувам и от други, само от техния не мога. Казах им, че това е дискриминация, явно не искат повече клиенти...права или не ме е яд и си написах каквото мисля. Сега остава някоя добра душа, на която и се получават нещата, да реши да ме регистрира.

# 43
  • Мнения: 298
Не мога да се коригирам, но да добавя - след цяла седмица писаници, на чат, на мейл и необясняване в прав текст, днес си казаха. Трябва да живея в ОК, да имам карта регистрирана там /то до плащане не се стигна де/за да пазарувам от точно този сайт. Всеки може да пазарува само от страната в която живее. Казах им, че не е вярно, пазарувам и от други, само от техния не мога. Казах им, че това е дискриминация, явно не искат повече клиенти...права или не ме е яд и си написах каквото мисля. Сега остава някоя добра душа, на която и се получават нещата, да реши да ме регистрира.
Ако искаш пиши ми на лични. Ще пробвам да ти помогна Simple Smile

# 44
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 751
Писах. Blush

Общи условия

Активация на акаунт