Неуспешна вноска чрез банкомат

  • 1 340
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 10
Здравейте!
В понеделник (преди 3 дни) опитах да вкарам пари в сметката си,  в момента, в който устройството започна да брои парите, върна картата и изписа, че не работи.
Още тогава звъннах на кол центъра, отговориха, че ще бъде направена ревизия и тогава ще се бъде възстановена сумата, в срок от 15 работни дни.
Вече започвам да губя надежда, някой има ли подобен опит?

Последна редакция: сб, 27 авг 2022, 08:53 от noxname

# 1
  • Мнения: X
Ходи ли на място в банката да внесеш писмена молба? Съветвам те да го направиш.

На моя приятел му се случи нещо подобно, банкомата прие банкнотите, изписа, че е успешно, но не бяха отразени в сметката. От кол центъра мазаха и лъгаха, накрая ходи на място и подаде жалба. След няколко дена му отразиха парите, върнаха отговор, че са се били заклещили между валците, две банкноти от по 20 лв бяха. И това е друга банка, не дск, но все пак...

# 2
  • Мнения: 10
Ходи ли на място в банката да внесеш писмена молба? Съветвам те да го направиш.

На моя приятел му се случи нещо подобно, банкомата прие банкнотите, изписа, че е успешно, но не бяха отразени в сметката. От кол центъра мазаха и лъгаха, накрая ходи на място и подаде жалба. След няколко дена му отразиха парите, върнаха отговор, че са се били заклещили между валците, две банкноти от по 20 лв бяха. И това е друга банка, не дск, но все пак...
Много благодаря за съвета, още в понеделник ще го направя. (:

# 3
  • Мнения: 95
Да, на мен ми се е случвало. Веднага обясних на служителите в самия офис, към който е банкомата какво се е случило и казаха, че до 5 работни дни ще ми възстановят парите по сметката. Мисля, че на 2рия, 3тия ден вече ми бяха възстановени.

Общи условия

Активация на акаунт