НУКК /Италианския лицей/ в Горна баня - мнения, подготовка, изпити - 4

  • 56 936
  • 678
  •   2
Отговори
# 585
  • Мнения: 3
Част от сигнал в медия:

Смяната на ръководството отваря пътя на подмяната на класираните деца. Коментиращите темата родители са забелязали сравнително лесния изпитен тест за тази година. В него задачите са решими и кандидатите имат висок резултат по тази причина.
Това означава, че включените задачи нямат коректурен модел – не съществува голяма възможност да се правят корекции по работите на децата, защото те са писали по всичките и много лесно при проверка от страна на родител, ще лъсне истината.  Коректурният модел дава следната възможност – децата въобще не пишат по определени или повечето задачи, защото са трудни и оставените празни полета могат да бъдат попълнени със същата химикалка и/или лично от детето, водено на място.
Така се обяснява и едномесечният срок за оценяване и класиране, а истината е, че оценяването винаги е приключвало в първите 3-4 дена от срока.  Изключение прави тази година заради разделянето на оценителите на две групи, но то пак приключи преди официалния срок.
Публикуваният списък с класирани за първи клас на сайта миналата седмица е реалното класиране от оценителите, кадри на Софийския университет. Точките са повече от 100. Пропускът се дължи на това, че списъкът не е довършен с приравняването на точките по изискванията, но е пуснат в момента, в който се разбира, че идват чиновниците, за да осъществят уволнението на директора, така че е технически. След това списъкът е свален от сайта по заповед на новата директорка.
Според хора, участвали в изпитната процедура, се очертават следните възможности: унищожаване на заповедите на стария директор, създаване на нова комисия от оценители, подмяна на участниците в старите ключови комисии, евентуално подправяне, където може, откриване на нова четвърта паралелка, подмяна на списъка с класираните деца или комбинация от всичко.
В системата има буфер на броя деца, които се приемат. Той е за надпланов прием -  за близнаци или други особени случаи. За Министерството на културата тази година бройката е 40 – за всички училища към тази система в България.
Има информация, че четвъртата паралелка в Лицея ще породи следните проблеми: липса или трудно намиране  на учители, липса на достатъчно кабинети, ще трябва да закриват кабинети по природни науки и вероятно други.
Очакванията са да се пренареди списъкът на децата. Ако се остави заявената бройка за прием – това означава, че между първите 66 ще бъдат настанени правилни деца, а ще бъдат отместени надолу в списъка кандидати, които би трябвало да са приети. Ако се създаде нова паралелка, ще трябва децата с входящи номера от 67 нататък да бъдат преместени назад с измама, защото измежду планираните за приемане деца има такива с много скромен резултат – в края на списъка от над 350 кандидати.
Вътрешните източници смятат, че родителите, трябва да използват възможността и лично да видят изпитната работа на детето си, както и да подадат жалби към МК  с копие до МОН. Те имат информация, че в новата комисия за оценяване, преразглеждаща работата на децата, е включен бивш кадър на училището, вече в пенсия, дирижирала през годините изпита, проверката и приема. Тя е в конфликт на интереси, защото има внуче, кандидатстващо тази година.
В момента вътрешни служители и външни лица, работили по изпита, са заплашвани с привикване в ДАНС и Прокуратурата, защото знаят фактите и искат да ги пречупят!
Говори се, че двуцифрено число хора знаят истинските резултати и ще правят сравнение със списъка, който се чака, а и много журналисти вече проявяват жив интерес към проблема, очевидно идват интересни събития.
А в момента се преизчисляват и приравняват оценките до 100 т….

# 586
  • Мнения: 4
аз лично смятам ако детето ми и тази година не бъде прието в детската градина в НУКК да заведа дело за обявяване на изпитите за детска градина от миналата година и тази година за недействителни. Детето ми кандидатства и миналата година го отрязаха. Тази година ще видим. Ще изчакам резултатите на 18ти май. Детето ми е перфектно подготвено, месеци наред сме се занимавали с него, показва чудесни резултати като го изпитваме, включително симулиран изпит от непознати хора. Но смятам, че изпитът е силно нагласен, а резултатите са манипулирани, защото първо няма никаква методика в коя ситуация колко точки се отнемат и повече от 2/3 от изпита е устен. Какво като си проверяваш работата на детето. Тя е писмена, липсва видеозаснемане на изпита, липсва звукозапис, а децата са лоши свидетели те или не помнят или не искат да кажат. И как да разберем дали детето е оценено обективно? Няма как. Чувам че се искат по 15 20 хиляди за детската градина. За толкова пари всичко може да се направи. Предполагам че има част от педагогическия персонал, който би свидетелствал, че изпитът е манипулиран.

# 587
  • Мнения: 12
Част от сигнал в медия:

Смяната на ръководството отваря пътя на подмяната на класираните деца. Коментиращите темата родители са забелязали сравнително лесния изпитен тест за тази година. В него задачите са решими и кандидатите имат висок резултат по тази причина.
Това означава, че включените задачи нямат коректурен модел – не съществува голяма възможност да се правят корекции по работите на децата, защото те са писали по всичките и много лесно при проверка от страна на родител, ще лъсне истината.  Коректурният модел дава следната възможност – децата въобще не пишат по определени или повечето задачи, защото са трудни и оставените празни полета могат да бъдат попълнени със същата химикалка и/или лично от детето, водено на място.
Така се обяснява и едномесечният срок за оценяване и класиране, а истината е, че оценяването винаги е приключвало в първите 3-4 дена от срока.  Изключение прави тази година заради разделянето на оценителите на две групи, но то пак приключи преди официалния срок.
Публикуваният списък с класирани за първи клас на сайта миналата седмица е реалното класиране от оценителите, кадри на Софийския университет. Точките са повече от 100. Пропускът се дължи на това, че списъкът не е довършен с приравняването на точките по изискванията, но е пуснат в момента, в който се разбира, че идват чиновниците, за да осъществят уволнението на директора, така че е технически. След това списъкът е свален от сайта по заповед на новата директорка.
Според хора, участвали в изпитната процедура, се очертават следните възможности: унищожаване на заповедите на стария директор, създаване на нова комисия от оценители, подмяна на участниците в старите ключови комисии, евентуално подправяне, където може, откриване на нова четвърта паралелка, подмяна на списъка с класираните деца или комбинация от всичко.
В системата има буфер на броя деца, които се приемат. Той е за надпланов прием -  за близнаци или други особени случаи. За Министерството на културата тази година бройката е 40 – за всички училища към тази система в България.
Има информация, че четвъртата паралелка в Лицея ще породи следните проблеми: липса или трудно намиране  на учители, липса на достатъчно кабинети, ще трябва да закриват кабинети по природни науки и вероятно други.
Очакванията са да се пренареди списъкът на децата. Ако се остави заявената бройка за прием – това означава, че между първите 66 ще бъдат настанени правилни деца, а ще бъдат отместени надолу в списъка кандидати, които би трябвало да са приети. Ако се създаде нова паралелка, ще трябва децата с входящи номера от 67 нататък да бъдат преместени назад с измама, защото измежду планираните за приемане деца има такива с много скромен резултат – в края на списъка от над 350 кандидати.
Вътрешните източници смятат, че родителите, трябва да използват възможността и лично да видят изпитната работа на детето си, както и да подадат жалби към МК  с копие до МОН. Те имат информация, че в новата комисия за оценяване, преразглеждаща работата на децата, е включен бивш кадър на училището, вече в пенсия, дирижирала през годините изпита, проверката и приема. Тя е в конфликт на интереси, защото има внуче, кандидатстващо тази година.
В момента вътрешни служители и външни лица, работили по изпита, са заплашвани с привикване в ДАНС и Прокуратурата, защото знаят фактите и искат да ги пречупят!
Говори се, че двуцифрено число хора знаят истинските резултати и ще правят сравнение със списъка, който се чака, а и много журналисти вече проявяват жив интерес към проблема, очевидно идват интересни събития.
А в момента се преизчисляват и приравняват оценките до 100 т….

А според вас каква е възможността за анулиране на изпита и провеждане на нова процедура по прием, понеже от няколко места и този сценарий се коментира?

# 588
  • Мнения: 3
Нямам представа

# 589
  • Мнения: 153
Част от сигнал в медия:

Смяната на ръководството отваря пътя на подмяната на класираните деца. Коментиращите темата родители са забелязали сравнително лесния изпитен тест за тази година. В него задачите са решими и кандидатите имат висок резултат по тази причина.
Това означава, че включените задачи нямат коректурен модел – не съществува голяма възможност да се правят корекции по работите на децата, защото те са писали по всичките и много лесно при проверка от страна на родител, ще лъсне истината.  Коректурният модел дава следната възможност – децата въобще не пишат по определени или повечето задачи, защото са трудни и оставените празни полета могат да бъдат попълнени със същата химикалка и/или лично от детето, водено на място.
Така се обяснява и едномесечният срок за оценяване и класиране, а истината е, че оценяването винаги е приключвало в първите 3-4 дена от срока.  Изключение прави тази година заради разделянето на оценителите на две групи, но то пак приключи преди официалния срок.
Публикуваният списък с класирани за първи клас на сайта миналата седмица е реалното класиране от оценителите, кадри на Софийския университет. Точките са повече от 100. Пропускът се дължи на това, че списъкът не е довършен с приравняването на точките по изискванията, но е пуснат в момента, в който се разбира, че идват чиновниците, за да осъществят уволнението на директора, така че е технически. След това списъкът е свален от сайта по заповед на новата директорка.
Според хора, участвали в изпитната процедура, се очертават следните възможности: унищожаване на заповедите на стария директор, създаване на нова комисия от оценители, подмяна на участниците в старите ключови комисии, евентуално подправяне, където може, откриване на нова четвърта паралелка, подмяна на списъка с класираните деца или комбинация от всичко.
В системата има буфер на броя деца, които се приемат. Той е за надпланов прием -  за близнаци или други особени случаи. За Министерството на културата тази година бройката е 40 – за всички училища към тази система в България.
Има информация, че четвъртата паралелка в Лицея ще породи следните проблеми: липса или трудно намиране  на учители, липса на достатъчно кабинети, ще трябва да закриват кабинети по природни науки и вероятно други.
Очакванията са да се пренареди списъкът на децата. Ако се остави заявената бройка за прием – това означава, че между първите 66 ще бъдат настанени правилни деца, а ще бъдат отместени надолу в списъка кандидати, които би трябвало да са приети. Ако се създаде нова паралелка, ще трябва децата с входящи номера от 67 нататък да бъдат преместени назад с измама, защото измежду планираните за приемане деца има такива с много скромен резултат – в края на списъка от над 350 кандидати.
Вътрешните източници смятат, че родителите, трябва да използват възможността и лично да видят изпитната работа на детето си, както и да подадат жалби към МК  с копие до МОН. Те имат информация, че в новата комисия за оценяване, преразглеждаща работата на децата, е включен бивш кадър на училището, вече в пенсия, дирижирала през годините изпита, проверката и приема. Тя е в конфликт на интереси, защото има внуче, кандидатстващо тази година.
В момента вътрешни служители и външни лица, работили по изпита, са заплашвани с привикване в ДАНС и Прокуратурата, защото знаят фактите и искат да ги пречупят!
Говори се, че двуцифрено число хора знаят истинските резултати и ще правят сравнение със списъка, който се чака, а и много журналисти вече проявяват жив интерес към проблема, очевидно идват интересни събития.
А в момента се преизчисляват и приравняват оценките до 100 т….

А според вас каква е възможността за анулиране на изпита и провеждане на нова процедура по прием, понеже от няколко места и този сценарий се коментира?

Не вярвам да направят нов изпит по следните причини:
- обявяването на резултатите и записването съвпада с другите училища(поне с държавните)
- със сигурност ще има деца, които ще се справят по-зле от първия път и това би ги ощетило
- родителите са планували пътувания и други за децата, няма да се явят всички
- аз не знам как да обясня на детето си защо трябва да се явява втори път. Моето не беше никак стресирано, но е имало и доста притеснени деца.

# 590
  • Мнения: 130
Стига сте се “тръшкали” и оплаквали. И моето дете се готви за детската градина цяла година. Но ако не я приемат не смятам да се оплаквам и жаля на никого. Има и други детски градини. Ако продължите със системните занимания вкъщи , повярвайте и по-високи резултати ще покаже. Не си мислете, че в детската градина е толкова УАУ.

# 591
  • Мнения: 12
Част от сигнал в медия:

Смяната на ръководството отваря пътя на подмяната на класираните деца. Коментиращите темата родители са забелязали сравнително лесния изпитен тест за тази година. В него задачите са решими и кандидатите имат висок резултат по тази причина.
Това означава, че включените задачи нямат коректурен модел – не съществува голяма възможност да се правят корекции по работите на децата, защото те са писали по всичките и много лесно при проверка от страна на родител, ще лъсне истината.  Коректурният модел дава следната възможност – децата въобще не пишат по определени или повечето задачи, защото са трудни и оставените празни полета могат да бъдат попълнени със същата химикалка и/или лично от детето, водено на място.
Така се обяснява и едномесечният срок за оценяване и класиране, а истината е, че оценяването винаги е приключвало в първите 3-4 дена от срока.  Изключение прави тази година заради разделянето на оценителите на две групи, но то пак приключи преди официалния срок.
Публикуваният списък с класирани за първи клас на сайта миналата седмица е реалното класиране от оценителите, кадри на Софийския университет. Точките са повече от 100. Пропускът се дължи на това, че списъкът не е довършен с приравняването на точките по изискванията, но е пуснат в момента, в който се разбира, че идват чиновниците, за да осъществят уволнението на директора, така че е технически. След това списъкът е свален от сайта по заповед на новата директорка.
Според хора, участвали в изпитната процедура, се очертават следните възможности: унищожаване на заповедите на стария директор, създаване на нова комисия от оценители, подмяна на участниците в старите ключови комисии, евентуално подправяне, където може, откриване на нова четвърта паралелка, подмяна на списъка с класираните деца или комбинация от всичко.
В системата има буфер на броя деца, които се приемат. Той е за надпланов прием -  за близнаци или други особени случаи. За Министерството на културата тази година бройката е 40 – за всички училища към тази система в България.
Има информация, че четвъртата паралелка в Лицея ще породи следните проблеми: липса или трудно намиране  на учители, липса на достатъчно кабинети, ще трябва да закриват кабинети по природни науки и вероятно други.
Очакванията са да се пренареди списъкът на децата. Ако се остави заявената бройка за прием – това означава, че между първите 66 ще бъдат настанени правилни деца, а ще бъдат отместени надолу в списъка кандидати, които би трябвало да са приети. Ако се създаде нова паралелка, ще трябва децата с входящи номера от 67 нататък да бъдат преместени назад с измама, защото измежду планираните за приемане деца има такива с много скромен резултат – в края на списъка от над 350 кандидати.
Вътрешните източници смятат, че родителите, трябва да използват възможността и лично да видят изпитната работа на детето си, както и да подадат жалби към МК  с копие до МОН. Те имат информация, че в новата комисия за оценяване, преразглеждаща работата на децата, е включен бивш кадър на училището, вече в пенсия, дирижирала през годините изпита, проверката и приема. Тя е в конфликт на интереси, защото има внуче, кандидатстващо тази година.
В момента вътрешни служители и външни лица, работили по изпита, са заплашвани с привикване в ДАНС и Прокуратурата, защото знаят фактите и искат да ги пречупят!
Говори се, че двуцифрено число хора знаят истинските резултати и ще правят сравнение със списъка, който се чака, а и много журналисти вече проявяват жив интерес към проблема, очевидно идват интересни събития.
А в момента се преизчисляват и приравняват оценките до 100 т….

А според вас каква е възможността за анулиране на изпита и провеждане на нова процедура по прием, понеже от няколко места и този сценарий се коментира?

Не вярвам да направят нов изпит по следните причини:
- обявяването на резултатите и записването съвпада с другите училища(поне с държавните)
- със сигурност ще има деца, които ще се справят по-зле от първия път и това би ги ощетило
- родителите са планували пътувания и други за децата, няма да се явят всички
- аз не знам как да обясня на детето си защо трябва да се явява втори път. Моето не беше никак стресирано, но е имало и доста притеснени деца.


А ако твърденията са верни, че повечето деца са имали решенията на задачи предварително, а други са оставяли не решени задачи с цел после някой приятел/познат да ги напише правилно.... НЕ това Не ощетява другите деца които с години се подготвят за този изпит. Това с пътуванията също не ми звучи сериозно ако си гледал с очите си как детето ти се старало и през какво е преминало за самата подготовка, мисля че бихте отделили още един час... Също така ако сте видяли, че в списъка детето ви не е прието, ще му обясните, че ще се явава втори път понеже може би този път ще има по реална възможност да бъде възнаградено за усилията му и да бъде прието Simple Smile

Последна редакция: пн, 13 май 2024, 16:04 от Stan4a

# 592
  • Мнения: 153
Част от сигнал в медия:

Смяната на ръководството отваря пътя на подмяната на класираните деца. Коментиращите темата родители са забелязали сравнително лесния изпитен тест за тази година. В него задачите са решими и кандидатите имат висок резултат по тази причина.
Това означава, че включените задачи нямат коректурен модел – не съществува голяма възможност да се правят корекции по работите на децата, защото те са писали по всичките и много лесно при проверка от страна на родител, ще лъсне истината.  Коректурният модел дава следната възможност – децата въобще не пишат по определени или повечето задачи, защото са трудни и оставените празни полета могат да бъдат попълнени със същата химикалка и/или лично от детето, водено на място.
Така се обяснява и едномесечният срок за оценяване и класиране, а истината е, че оценяването винаги е приключвало в първите 3-4 дена от срока.  Изключение прави тази година заради разделянето на оценителите на две групи, но то пак приключи преди официалния срок.
Публикуваният списък с класирани за първи клас на сайта миналата седмица е реалното класиране от оценителите, кадри на Софийския университет. Точките са повече от 100. Пропускът се дължи на това, че списъкът не е довършен с приравняването на точките по изискванията, но е пуснат в момента, в който се разбира, че идват чиновниците, за да осъществят уволнението на директора, така че е технически. След това списъкът е свален от сайта по заповед на новата директорка.
Според хора, участвали в изпитната процедура, се очертават следните възможности: унищожаване на заповедите на стария директор, създаване на нова комисия от оценители, подмяна на участниците в старите ключови комисии, евентуално подправяне, където може, откриване на нова четвърта паралелка, подмяна на списъка с класираните деца или комбинация от всичко.
В системата има буфер на броя деца, които се приемат. Той е за надпланов прием -  за близнаци или други особени случаи. За Министерството на културата тази година бройката е 40 – за всички училища към тази система в България.
Има информация, че четвъртата паралелка в Лицея ще породи следните проблеми: липса или трудно намиране  на учители, липса на достатъчно кабинети, ще трябва да закриват кабинети по природни науки и вероятно други.
Очакванията са да се пренареди списъкът на децата. Ако се остави заявената бройка за прием – това означава, че между първите 66 ще бъдат настанени правилни деца, а ще бъдат отместени надолу в списъка кандидати, които би трябвало да са приети. Ако се създаде нова паралелка, ще трябва децата с входящи номера от 67 нататък да бъдат преместени назад с измама, защото измежду планираните за приемане деца има такива с много скромен резултат – в края на списъка от над 350 кандидати.
Вътрешните източници смятат, че родителите, трябва да използват възможността и лично да видят изпитната работа на детето си, както и да подадат жалби към МК  с копие до МОН. Те имат информация, че в новата комисия за оценяване, преразглеждаща работата на децата, е включен бивш кадър на училището, вече в пенсия, дирижирала през годините изпита, проверката и приема. Тя е в конфликт на интереси, защото има внуче, кандидатстващо тази година.
В момента вътрешни служители и външни лица, работили по изпита, са заплашвани с привикване в ДАНС и Прокуратурата, защото знаят фактите и искат да ги пречупят!
Говори се, че двуцифрено число хора знаят истинските резултати и ще правят сравнение със списъка, който се чака, а и много журналисти вече проявяват жив интерес към проблема, очевидно идват интересни събития.
А в момента се преизчисляват и приравняват оценките до 100 т….

А според вас каква е възможността за анулиране на изпита и провеждане на нова процедура по прием, понеже от няколко места и този сценарий се коментира?

Не вярвам да направят нов изпит по следните причини:
- обявяването на резултатите и записването съвпада с другите училища(поне с държавните)
- със сигурност ще има деца, които ще се справят по-зле от първия път и това би ги ощетило
- родителите са планували пътувания и други за децата, няма да се явят всички
- аз не знам как да обясня на детето си защо трябва да се явява втори път. Моето не беше никак стресирано, но е имало и доста притеснени деца.


А ако твърденията са верни, че повечето деца са имали решенията на задачи предварително, а други са оставяли не решени задачи с цел после някой приятел/познат да ги напише правилно.... НЕ това Не ощетява другите деца които с години се подготвят за този изпит. Това с пътуванията също не ми звучи сериозно ако си гледал с очите си как детето ти се старало и през какво е преминало за самата подготовка, мисля че бихте отделили още един час... Също така ако сте видяли, че в списъка детето ви не е прието, ще му обясните, че ще се явава втори път понеже може би този път ще има по реална възможност да бъде възнаградено за усилията му и да бъде прието Simple Smile

Детето ми не е прието. Яви се пробно и реално ще кандидатства догодина. На изпита беше на 6г и 19 дни и резултатът ѝ е една идея по-висок от пробният изпит на курса, от което лично аз съм доволна, така че разсъждавам  обективно.
Основанието за повтаряне на изпита би било обосновано с доказателства, защото родителите на приетите деца по списъка биха протестирали. Тук какво си говорим и кое е публична тайна няма да свърши работа. В смисъл недоказуемо е, че са подправяни резултати или има изтекли задачи с отговори. Няма как да посочиш дете и от сега да го заклеймиш като “cheater”, независимо чие е.

# 593
  • Мнения: 12
Скрит текст:
Част от сигнал в медия:

Смяната на ръководството отваря пътя на подмяната на класираните деца. Коментиращите темата родители са забелязали сравнително лесния изпитен тест за тази година. В него задачите са решими и кандидатите имат висок резултат по тази причина.
Това означава, че включените задачи нямат коректурен модел – не съществува голяма възможност да се правят корекции по работите на децата, защото те са писали по всичките и много лесно при проверка от страна на родител, ще лъсне истината.  Коректурният модел дава следната възможност – децата въобще не пишат по определени или повечето задачи, защото са трудни и оставените празни полета могат да бъдат попълнени със същата химикалка и/или лично от детето, водено на място.
Така се обяснява и едномесечният срок за оценяване и класиране, а истината е, че оценяването винаги е приключвало в първите 3-4 дена от срока.  Изключение прави тази година заради разделянето на оценителите на две групи, но то пак приключи преди официалния срок.
Публикуваният списък с класирани за първи клас на сайта миналата седмица е реалното класиране от оценителите, кадри на Софийския университет. Точките са повече от 100. Пропускът се дължи на това, че списъкът не е довършен с приравняването на точките по изискванията, но е пуснат в момента, в който се разбира, че идват чиновниците, за да осъществят уволнението на директора, така че е технически. След това списъкът е свален от сайта по заповед на новата директорка.
Според хора, участвали в изпитната процедура, се очертават следните възможности: унищожаване на заповедите на стария директор, създаване на нова комисия от оценители, подмяна на участниците в старите ключови комисии, евентуално подправяне, където може, откриване на нова четвърта паралелка, подмяна на списъка с класираните деца или комбинация от всичко.
В системата има буфер на броя деца, които се приемат. Той е за надпланов прием -  за близнаци или други особени случаи. За Министерството на културата тази година бройката е 40 – за всички училища към тази система в България.
Има информация, че четвъртата паралелка в Лицея ще породи следните проблеми: липса или трудно намиране  на учители, липса на достатъчно кабинети, ще трябва да закриват кабинети по природни науки и вероятно други.
Очакванията са да се пренареди списъкът на децата. Ако се остави заявената бройка за прием – това означава, че между първите 66 ще бъдат настанени правилни деца, а ще бъдат отместени надолу в списъка кандидати, които би трябвало да са приети. Ако се създаде нова паралелка, ще трябва децата с входящи номера от 67 нататък да бъдат преместени назад с измама, защото измежду планираните за приемане деца има такива с много скромен резултат – в края на списъка от над 350 кандидати.
Вътрешните източници смятат, че родителите, трябва да използват възможността и лично да видят изпитната работа на детето си, както и да подадат жалби към МК  с копие до МОН. Те имат информация, че в новата комисия за оценяване, преразглеждаща работата на децата, е включен бивш кадър на училището, вече в пенсия, дирижирала през годините изпита, проверката и приема. Тя е в конфликт на интереси, защото има внуче, кандидатстващо тази година.
В момента вътрешни служители и външни лица, работили по изпита, са заплашвани с привикване в ДАНС и Прокуратурата, защото знаят фактите и искат да ги пречупят!
Говори се, че двуцифрено число хора знаят истинските резултати и ще правят сравнение със списъка, който се чака, а и много журналисти вече проявяват жив интерес към проблема, очевидно идват интересни събития.
А в момента се преизчисляват и приравняват оценките до 100 т….

А според вас каква е възможността за анулиране на изпита и провеждане на нова процедура по прием, понеже от няколко места и този сценарий се коментира?

Не вярвам да направят нов изпит по следните причини:
- обявяването на резултатите и записването съвпада с другите училища(поне с държавните)
- със сигурност ще има деца, които ще се справят по-зле от първия път и това би ги ощетило
- родителите са планували пътувания и други за децата, няма да се явят всички
- аз не знам как да обясня на детето си защо трябва да се явява втори път. Моето не беше никак стресирано, но е имало и доста притеснени деца.


А ако твърденията са верни, че повечето деца са имали решенията на задачи предварително, а други са оставяли не решени задачи с цел после някой приятел/познат да ги напише правилно.... НЕ това Не ощетява другите деца които с години се подготвят за този изпит. Това с пътуванията също не ми звучи сериозно ако си гледал с очите си как детето ти се старало и през какво е преминало за самата подготовка, мисля че бихте отделили още един час... Също така ако сте видяли, че в списъка детето ви не е прието, ще му обясните, че ще се явава втори път понеже може би този път ще има по реална възможност да бъде възнаградено за усилията му и да бъде прието Simple Smile

Детето ми не е прието. Яви се пробно и реално ще кандидатства догодина. На изпита беше на 6г и 19 дни и резултатът ѝ е една идея по-висок от пробният изпит на курса, от което лично аз съм доволна, така че разсъждавам  обективно.
Основанието за повтаряне на изпита би било обосновано с доказателства, защото родителите на приетите деца по списъка биха протестирали. Тук какво си говорим и кое е публична тайна няма да свърши работа. В смисъл недоказуемо е, че са подправяни резултати или има изтекли задачи с отговори. Няма как да посочиш дете и от сега да го заклеймиш като “cheater”, независимо чие е.

Ако проследите какво съм коментирал по темата до тук, ще откриете че никога не съм посочвал никои за нищо, нито съм заклемявал някого, а просто задавам въпроси на хора които сподялят лични твърдения, вътрешна информация, документация или просто лично мнение.... на база на това давам тема за размисъл или учтиво задавам въпроси чрез които да продължим дискусия по темата която лично ме вълнува. Много се радвам за прогреса на вашето дете и му пожелавам успех през следващата година! Сега вече разбрах истинската причина поради която лично вие нямате интерес от темата за възможността за анулиране на изпита и провеждане на нова процедура по прием. Както и да е, само да не забравяме, че официалното становище на НУКК е : "публикувани недействителни резултати от приемната процедура за I-ви клас.", така че тези които сега не искат да протестират след 18-ти май може изведнъж да си променят мнението.

Последна редакция: пн, 13 май 2024, 22:48 от AnMary

# 594
  • Мнения: 7
Може ли някой, който има целия файл, да го качи отново? Благодаря!

# 595
  • Мнения: 4
Стига сте се “тръшкали” и оплаквали. И моето дете се готви за детската градина цяла година. Но ако не я приемат не смятам да се оплаквам и жаля на никого. Има и други детски градини. Ако продължите със системните занимания вкъщи , повярвайте и по-високи резултати ще покаже. Не си мислете, че в детската градина е толкова УАУ.

Никой не се тръшка нито сме се фиксирали децата ни да са точно в градината в НУКК, но чувството,ч е някой дето е склонен да извади 20к за да влезне детето му ще ми прецака моето, коеот се е готвило месеци наред, вместо да си играе безгрижно е много неприятно. Аман от корупци и връзкарщина. Ще ги съдя, ще викам свидетели ако трябва цялото училище и градина, от толкова пиленца все едно ще пропее. Пък каквото каже съда. Лошото е че много деца ще пострадат, но като са давали пари родителите им да са мислили за последствията.

# 596
  • Мнения: 903
Аз пък се чудя какво означава добре подготвено дете за изпита за детска градина. При тези абсурдни задачи, оценяването ще е много субективно и нищо няма да може да се докаже.

# 597
  • Мнения: 2
Стига сте се “тръшкали” и оплаквали. И моето дете се готви за детската градина цяла година. Но ако не я приемат не смятам да се оплаквам и жаля на никого. Има и други детски градини. Ако продължите със системните занимания вкъщи , повярвайте и по-високи резултати ще покаже. Не си мислете, че в детската градина е толкова УАУ.

Никой не се тръшка нито сме се фиксирали децата ни да са точно в градината в НУКК, но чувството,ч е някой дето е склонен да извади 20к за да влезне детето му ще ми прецака моето, коеот се е готвило месеци наред, вместо да си играе безгрижно е много неприятно. Аман от корупци и връзкарщина. Ще ги съдя, ще викам свидетели ако трябва цялото училище и градина, от толкова пиленца все едно ще пропее. Пък каквото каже съда. Лошото е че много деца ще пострадат, но като са давали пари родителите им да са мислили за последствията.
А Вие защо сте го ограничавали да не играе с единствена цел да бъде прието?! Още от моето детство се знае, че лицея е основно за връзкари и между тях промъкнали се наистина надарени деца, а не такива, които са положили кански усилия в изпълнение на родителски амбиции.

# 598
  • Мнения: 7
На мен лично не ми пука дали детето ми ще бъде сред приетите или не в окончателния списък, ще изчакаме още няколко дни и ще видим. Имаме две други по - добри алтернативи. А и резултатите от външното оценяване последните години са отчайващи. На мен това ми е важно. Като база също е зле. В класните стаи за първолаци няма електронни учебни дъски, каквито има вече и в кварталите училища. Салонът за физическо тепърва ще се ремонтира, кой знае кога... Това училище лежи жестоко на стара слава. Но ме вбесяват връзкарството и тарикатщините, които се случват на гърба на публични средства. И ще е много удобно за някои така да си продължават нещата, родителите да си кротуват и блеят... Искрено се надявам далавераджиите този път да изгорят, поне част от тях Simple Smile

Последна редакция: вт, 14 май 2024, 13:28 от Kali_Li

# 599
  • Мнения: 4 112
На стара слава лежат и митовете за надарените деца. Дъщеря ми беше приета без да полага кански усилия, нищо, че ние в крайна сметка решихме друго за нея. Близки деца също са били приети през годините, не отричам, че знам и за такива по втория начин, но не считам първите за надарени и нещо кой знае какво повече от едно нормално седемгодишно дете.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт