Онлайн пазаруване от ZARA и групата INDITEX - V тема

  • 61 054
  • 770
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 461
Аз пък засега бележа неуспех в описаната процедура за отказ от поръчка. Уж я има, а на практика не е като да се случва. Центърът за обслужване на клиенти става все по-трагичен.

# 61
  • София
  • Мнения: 1 359
Аз пък засега бележа неуспех в описаната процедура за отказ от поръчка. Уж я има, а на практика не е като да се случва. Центърът за обслужване на клиенти става все по-трагичен.
По спомен от моналата година, анулиране на поръчка ставаше до 2ч., после не.

# 62
  • Мнения: 4 461
Аз пък засега бележа неуспех в описаната процедура за отказ от поръчка. Уж я има, а на практика не е като да се случва. Центърът за обслужване на клиенти става все по-трагичен.
По спомен от моналата година, анулиране на поръчка ставаше до 2ч., после не.
Аз се опитвам да направя отказ, не анулиране.
Нали бяха цитирани Общите правила (въпреки че дори не са актуализирали, че вече и телвфон за контакти няма, а са го дали като опция).

# 63
  • Мнения: 69
Здравейте момичета,
искам да Ви попитам как се връщат дрехи от друг град, където няма магазин и поръчката е онлайн? Каква е процедурата? Всъщност ме затруднява това, че пазарувах като гост. Моля, за помощ.

Последна редакция: нд, 30 яну 2022, 21:28 от Deni Von D

# 64
  • Мнения: 1 134
Може да откажеш поръчката само ако не са почнали да я обработват. Явно в твоя случай, обработването е задействано.
Отказвала съм поръчки и на другия ден, не е задължително да е само до 2 часа след поръчване...


Аз пък засега бележа неуспех в описаната процедура за отказ от поръчка. Уж я има, а на практика не е като да се случва. Центърът за обслужване на клиенти става все по-трагичен.
По спомен от моналата година, анулиране на поръчка ставаше до 2ч., после не.

# 65
  • Мнения: 1 317
Zara много ме ядосаха днес. Имам поръчка, за която ми пратиха имейл, че е изпратена на 23.01, после промениха датите на получаване и трябваше да я получа до утре включително. Сега получих имейл, че е прието връщането ми. Аз не съм получила поръчката, как пък и я върнах...

Иначе чакам и аз няколко поръчки още, ако ми го изпратят.
А в случай като този може ли нещо да бъде направено( като напр. да дадат обяснение какво и защо се е случило в конкретната ситуация) или просто махаш с ръка и не се занимаваш?
/ ако ми се случи, да знам да търся ли обяснение поне или да го приема като лош късмет и толкоз)

# 66
  • Мнения: 2 499
Аз преди малко получих имейл, че са приели връщането на пратката. Чата не им работи сега и няма кой да ми даде информациа. Писах им имейл, за да видим какво ще скалъпят.

И да не е спам едно палто поръчах сега, някой виждал ли го е на живо

# 67
  • София
  • Мнения: 2 970
най-вероятно пратката е загубена. Няма какво да се направи. Миналата година така ми пратиха прието връщане автоматично без да съм получила нищо, говорих с няколко различни представители, извиниха се и толкоз.

# 68
  • Мнения: 1 317
А промяната в датата за получаване означава ли, че почти сигурно ще се стигне до този резултат( загубена или каквато и да е друга причина) и неполучаване на поръчката?
Или не е задължително и може реално пратката да пристигне в новия срок?

# 69
  • Мнения: 626
А промяната в датата за получаване означава ли, че почти сигурно ще се стигне до този резултат( загубена или каквато и да е друга причина) и неполучаване на поръчката?
Или не е задължително и може реално пратката да пристигне в новия срок?

Не означава това. На всичките ми пратки почти след първите няколко им променяха срока и ги обединяваха.

# 70
  • Мнения: 170
Ами аз по принцип съм си ХС, не бях я мерила в магазин. Просто пробвах с ХС.
Роклята е супер 😍мисля, че ми е леко голяма (но мъжът ми лаза, че ми стои супер), ще видя дали ще хвана ХС, за да пробвам с нея, макар че мисля че ХС ще дойде доста къса…Ако не ще я оставя и ще я дам на шивачка много малко да я стесни. Леко широка ми е горната част. За справка 1,60, 50 кг.
И в гръб , и в бюста ми стои точно като на модела:
[/img]

# 71
  • Мнения: 1 134
И аз имам една поръчка в момента, с променена дата на доставка, но това не ме е накарало да се съмннявам в получаването И, ммм...

# 72
  • Мнения: 798
Розовата рокля ще ти хареса, много е готина.
Кристал, ти ли я беше сподели в предната тема? Много и се чудех, но като прочетох мнението ти я издебнал и поръчах. Simple Smile
Аз единствено я споделих и писах за нея.😉
Мале хора от сутринта 3 глобални поръчки направих 😱

Може ли линк? Пропуснала съм я, а е супер

# 73
  • софия
  • Мнения: 25 656
най-вероятно пратката е загубена. Няма какво да се направи. Миналата година така ми пратиха прието връщане автоматично без да съм получила нищо, говорих с няколко различни представители, извиниха се и толкоз.
Преди 2 или 3 години и на мен се случи същото. Говорих със служител, с магазина, нищо не може да се направи, никой нищо не може да каже. Сега се чудя защо така се ядосвах тогава.

# 74
  • Мнения: 170
Розовата рокля ще ти хареса, много е готина.
Кристал, ти ли я беше сподели в предната тема? Много и се чудех, но като прочетох мнението ти я издебнал и поръчах. Simple Smile
Аз единствено я споделих и писах за нея.😉
Мале хора от сутринта 3 глобални поръчки направих 😱

Може ли линк? Пропуснала съм я, а е супер
Заповядай:
https://www.zara.com/bg/en/share/-p00387164.html?utm_campaign=pr … &v1=130174024

Общи условия

Активация на акаунт