RYANAIR - 19

  • 33 308
  • 732
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 11 340
Е така е. Тормоз над хората, докато текат потоци от пари за някои. И както си и знаехме, че след Омикрон ще се появи следващ вариант, вече казаха в новините за него: Флурона. В Босна и Херцеговина, Хърватия и Северна МАкедония го имало

# 61
  • Мнения: 925
Здравейте на всички и Честита Нова година! Искам да ви помоля за малко информация. До сега винаги съм летяла с Wizz air,но сега искам да си купим билети за лятната ни ваканция с Ryanair.Не съм наясно какво се случва при евентуално отменяне на полета,дават ли възможност за избор на друг или по какъв начин връщат парите.Има ли нещо което би било важно да знам ,изобщо всякаква информация ще ми е от полза.Благодаря !

Последна редакция: ср, 12 яну 2022, 10:03 от Teri Petrova

# 62
  • Мнения: 1 848
Два пъти са ми анулирали полети, върнаха ми парите, но имаше и опция други билети да си купя.

# 63
  • Мнения: 11 340
В моя случай са ми отменяли 6 полета по време на пандемията и съм получавал парите във вид на ваучер, който да използвам при покупка на нови билети.  Отделно ако не можете да летите (заради карантина, рестрикции, здравословно състояние и т.н.), но полетът се състои... пари не връщат. И това ми се случи на няколко пъти.
Ако Ви сменят часа или деня на полета, имате право "безплатно" да  си насрочите друг за следващите месеци, до края на сезона, като трябва да се свържете с колцентър или чат оператор. Ако има разлика в цената, не доплащате нищо... но ако и новият билет е по-евтин от предишния ви, не Ви връщат нищо, нито пък можете да си допълните с прайорити, място, напитки, храна и т.н. И това го играх няколко пъти. Раян обичат да си променят разписанията постоянно. Не разчитайте на тях за "прекачване в рамките на същия ден". Като нищо вечерния ви полет може да стане сутрешен и обратно, изпускате си връзката и после... оплакване на арменското падре Wink

# 64
  • Мнения: 1 145
При промяна на часа на полета с повече от 2 часа /мисля/ имате право не само да промените деня, но и въобще да се откажете и да си получите парите - по банкова сметка или под форма на ваучер. Това означава, че ако за следващите дати билетите са по-скъпи и Ви се занимава, можете да откажете от преместения полет, да получите ваучер и с него да купите по-евтините билети за следващи дни или за друга дестинация.

# 65
  • Мнения: 4 478
Благодаря на предходните коментари, на мен също ми бяха обтересни.
С ryanair съм пътувала веднъж по маршрут, който беше в друга държава и нямам опит с нискотарифните компании.
В какъв срок връщат парите в случай, че се налага и възможно ли е, при вече закупен билет, да се платят към него допълнителни опции?

# 66
  • Мнения: 11 340
@rebus99, при мен не беше точно така. През август имах следобеден полет до Загреб, който ... 2 седмици преди датата беше променен на късен вечерен полет с кацане след 23 ч., което напълно не ме устройваше. Свързах се с колцентъра през чат и изрично попитах дали има опция за връщане на парите, отговорът беше НЕ. Има опция само за "безплатно изместване на датата".  Промених си резервацията за друга дата, с кацане към 20 ч. Новият билет беше с 20 евро по-евтин от този, който си купих, но не ми компенсираха разликата по никакъв начин. Казаха, че не може да се купува прайорити, място, кафе, храна и т.н. с тези пари (т.е. с разликата в цената на двата билета). Преди това изрично си бях купил по-скъпия билет, но само заради това, че каца рано в Загреб, дето се вика... по светло. И преместване в последния момент за 23.05 ч. не ми е ок. Но изненади очаквайте винаги.

# 67
  • Мнения: 4 419
възможно ли е, при вече закупен билет, да се платят към него допълнителни опции?

възможно е разбира се, даже ще ви настояват от време на време да си доплатите какво ли не
може да е по-скъпо ако не е купено задно с билета, примерно багаж

# 68
  • Мнения: 925
Задължително ли е избор на място или може на случаен принцип да ни разпредели

# 69
  • Мнения: 11 340
Нищо задължително няма. Най-добре на случайния принцип.

# 70
  • Мнения: 1 848
Има ли шанс Раян да въведат пътуване с тях само с ваксина, че децата не са ваксинирани и не искат засега ...

# 71
  • Мнения: 11 340
Няма как авиокомпания да определи това. Определя го държавата, в която отивате. Първо в Австрия, скоро и в Германия (вчера го каза новият им канцлер). И като стане задължително, просто не пътувате и това е. Няма да си рискувате здравето (а и това на децата) заради едното пътуване.

# 72
  • Мнения: 1 848
Благодаря!

# 73
  • Мнения: 9
Здравейте!
Имам нужда от съвет, тъй като това ще ми е първото пътуване и доста се притеснявам дали всичко ще е наред с “документацията”

Казусът е следният:

Резервирах билети за Италия в началото на месеца през esky.bg, за полет с Ryanair, закупих допълнително опция компанията да ни чекира (мен и мъжът ми) и да ни изпратят бордните карти на мейла (подала съм цялата лична информация, която е необходима)

Едновременно с това (днес), мъжът ми решил да влезе в сайта на Ryanair и да ни чекира, като на всичкото отгоре вместо неговите данни е написал моите ….😵

Въпросът ми е при положение, че esky имат ангажимент да ни издадат бордните карти, трябва ли да се притеснявам, че днес е въвел отново данните ни, но грешно? И с кого трябва да се свържа..

# 74
  • Мнения: 11 340
Резервирах билети за Италия в началото на месеца през esky.bg
Груба грешка. Никога не бих направил подобна глупост. Защо резервирате чрез посредници, след като авиокомпанията има официален сайт?

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт