Ресторанти Happy - НЕКОРЕКТНИ

  • 23 435
  • 61
  •   1
Отговори
# 45
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 431
Всички искаме по-добро обслужване, как да стане това без да дадете обратна връзка и посочите допуснатите грешки, без да настоявате да бъдете компенсирани? Това не разбирам. Нали въпросът уж е принципен, защо се примирявате така лесно и оставяте нещата без дори да се оплачете?
Клиентът не трябва да си мълчи ! Подобни неща в чужбина не биха се случили именно защото хората хем си знаят правата, хем си преследват интереса и ще си гонят нещата до дупка.
Защо в България е толкова лесно да сме жертви и толкова трудно да си потърсим правата когато сме ощетени? "Хората в България сякаш са свикнали да ги мачкат." - това са ваши думи ! Днес това го прави Хепи, утре ще е някоя друга голяма верига заведения. Ние като потребители и клиенти само свеждаме глава и не предприемаме нищо! Това не трябва да е така.
Изкарвайте ме агресивна колкото си искате. За мен подобни казуси не се решават в интернет с оплакване по форумите.
Хубаво е ,че предупреждавате и други за некоректността на Хепи, още по-хубаво щеше да е ако бяхте дали положителен пример как да защитаваме правата и интересите в подобна ситуация.
Спирам до тук.

# 46
  • Мнения: 29 344
И на кой да се оплаче авторката?!? На арменския поп? Опитала се е да каже на оператора на телефона в Хепи, че не е предупредена за срока на ваучера, те са я отсвирили.
До КЗП за 15 лв. не си струва времето и разправиите, да не говорим, че там искат доказателства под формата на касови бележки, разменени имейли и т.н.

Теб какво те бърка дали авторката "ще си търси правата" или не. Достатъчно е, че предупреждава тук, за да си имаме едно наум при поръчки в Хепи. За мен, честно казано, Хепи са прехвалена верига с не кой знае каква храна на високи цени. Само претенциите са големи....

# 47
  • Мнения: 2 585
Компенсацията в размер на 15 лева, получих след разговор със служител и настояване от моя страна, че е редно когато съм чакала общо над три часа, за да вечерям да бъда поне компенсирана! Никак не им се искаше и проведохме 5-6 разговора от рода на ще говоря с колегите какво може да се направи и т.н. В крайна сметка ми казаха “Получавате ваучер за 15 лева при следваща поръчка.”
Когато ми обясниха, че ваучера ми бил изтекъл, пожелах да говоря с мениджър/ управител някой който се занимава с поробен тип казуси. Казаха ми - Ваучера е с минал срок, нищо не можем да направим.
Нямам времето да се занимавам с един тон хартии и процедури за 15 лева. Отделно освен разговора нямам отказ в писмен вид, а никак не ми се водеше същата дискусия и в писмен вид.

Намерих за уместно да споделя тук, за да имат повече хора информация. Най-малкото много хора научиха, че ваучера има срок и няма да са неприятно изненадани като мен.

# 48
  • София
  • Мнения: 22 948
И аз винаги си търся правата, ама е редно, когато вината е в заведението ( в случая) е те сами да предложат компенсация.
От Глово например първата ми поръчка закъсня много и те ми прибавиха цялата сума на поръчката като ваучер за следващия път- ами така се прави.

# 49
  • Мнения: 1 318
Миналата година при една от поръчките, бяха сложили само гарнитурата, месото го нямаше. Мъжът ми махна с ръка, каза "Е, голяма работа!" Обаче въпросът беше принципен и звъннах. Щели да проверят и при следваща поръчка въпросната порция щяла да е безплатна. След няма и месец пак поръчахме, нито ваучер, нито отстъпка... Не съм очаквала кой знае какво, но определено ми стана неприятно и известно време не поръчвахме от тях.

# 50
  • Манчестър
  • Мнения: 2 484
Голяма драма , няма що.
Първо, случва се да объркат поръчката, не вярвам някой от пишещите тук никога да не е грешил.

Компенсирали са с ваучер……

Не знам защо имате други очаквания…..

А дали ще продължи някой да поръчва от Хепи или не…. Ми личен избор.

# 51
  • Мнения: 3 250
Драма е - ако нямаш нищо в хладилника и трябва да чакаш три часа.

# 52
  • Мнения: 6 876
За мен не е нормално да си поръчам храна и да я чакам три часа. Дали от Хепи, дали от ресторанта на шеф Ангелов, дали от такъв със звезда на Мишлен. Три часа просто не са адекватно време за чакане и пандемия или не, клиентът си плаща непандемични цени. Ако има твърде много поръчки, редно е да предупреждават, за да си направи човек сметката.

# 53
  • София
  • Мнения: 39 762
Последната ми поръчка от Хепи беше много зле.
Получих анкета на мейла за попълване.
Звъннали са по телефона на ММ да се извинят, казали са за ваучера като са уточнили до кога е валиден.
Не сме се възползвали.

# 54
  • Мнения: 2 585


Снимката видях в инстаграм профила на фризьора ми Simple Smile

# 55
  • София
  • Мнения: 2
Аз също съм сред недоволните клиенти от Хепи, не от самия ресторант, а от доставката. Качеството на храна в ресторант на място имам чувството, че няма нищо общо с това за доставката!

Обърквали са ни поръчки многократно, забравяли са да добавят продукти и прочие.
Когато ни объркаха поръчката, уж от кол центъра казаха, че сме предимство, а чакахме над 1 час за новата поръчка, ама ваучер не са ни дали в интерес на истината.

А, тази излагация с ваучера вече е върха на сладоледа. Хем ти казват, че са сгрешили и биха искали да компенсират грешката, ама хем и със срок на годност и накрая най-вероятно никой не си използва ваучера и удържат една дебела сума от сгрешилия служител! А, иначе всеки ден получавам рекламни съобщения по вайбър (няма да се прецакат СМС да пратят нали струва пари!) Да не говорим, че една салата с 1 домат и 20 гр сирене струва 15 лв в Хепи.

А, всички, които са на мнение, че не е голяма драма, нека да поръчат, когато имат повод или са поканили и гости и да чакат 3 часа за доставка, да видим дали ще е голяма драма после!

# 56
  • Мнения: 2 585
Бях на гости на приятели и бяха поръчали храна от Хепи, тъй като работят до късно.
Вкусно беше, храната вид нямаше - типично за доставката им, но най-важното - всички се сдобихме със стомашно разстройство - това просто е върха!
Вече като видя Хепи ще минавам на другия край на улицата… явно не е моето място.

# 57
  • Мнения: 29 344
Понякога се чудя как изобщо имат клиенти - скъпотия, малки порции, наблъскани с овкусители, грубо отношение понякога.

# 58
  • Мнения: 2 585
Че е скъпо за предлаганото количество и качество - скъпо е. Сравнително бързи им бяха преди доставките. Станах много некоректни и спрях да поръчвам, ама това с хранителното разстройство просто беше върха..

# 59
  • Мнения: 9 656
Ами освен някой да препоръча място, където не е много скъпо, вкусно е, и да доставят в цяла София, или поне централните части. Ние много често поръчваме отвън и затова търся да разнообразим малко.

Общи условия

Активация на акаунт