Орифлейм - 4

  • 14 038
  • 311
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 36 106
Ето заповядай!
Извинявай че изглежда така,но това е моята! Embarassed


sneji_, как се купува тази палитра? с някакви условия или? май често си трия съобщенията от пощата без да ги прочета!

# 46
  • Мнения: 1 540
някой може ли да ми определи аромата на тоалетната вода ЗАТЪМНЕНИЕ? от трилогията само нея не съм ползвала...
а за какво използвате талка за тяло?
и още 2 въпроса: спрейовете против изпотяване ефикасни ли са? (щот аз от тези на ейвън никак не съм доволна Embarassed)
и: серията пъпкотрепачи някой ползвал ли е? става ли?

голямо мерсиииии за всички отговори  bouquet

Тези три аромата не са трайни, но миришат приятно и трите. Аз лично обожавам тоалетната вода Сирийн  Wink

Талкът за тяло е против изпотяване, слагаш си го на "гънки" и въобще на такива места, на които се запотяваш през горещото време.

От спрейовете любим ми е Фрея, както и Джордани голд. Не, че не се изпотяваш, а просто не се "вмирисваш".

Орифлейм имат две серии пъпкотрепачи - Чаено дърво и тази с камфор. Чаеното дърво е екстра серийка, брат ми (в пубертета) си третира пъпките по лицето и ефекта е поразителен!

# 47
  • Мнения: 1 712
Бубанка кода и е 6880 и е 14.90.Пускаш я като поръчка!

# 48
  • Мнения: 36 106
Бубанка кода и е 6880 и е 14.90.Пускаш я като поръчка!

Благодаря!

# 49
  • София
  • Мнения: 2 109
иии супер сте с тия бързи отговори, мерси Heart Eyes
макар че съм представител на ейвън честичко си поръчвам и от орифлейм, ей тъй- за разнообразие и почти винаги съм доволна от продуктите, така че може и тук да списвам от време навреме Wink

# 50
  • Мнения: 1 540
И аз си поръчвам от Ейвън напоследък  Blush

# 51
  • Мнения: 36 106
пиши спокойно, и аз си поръчвам често от "конкуренцията" Simple Smile

# 52
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Хммм, май станахме повечко. И аз си поръчвам някои неща от Ейвън!

# 53
  • София
  • Мнения: 2 109
хихик Laughing
ами то е за проучване на пазарните тенденции Whistling

# 54
  • Мнения: 1 616
Снежи, няма за какво да се извиняваш - много ти благодаря за снимката! Изкушавам се, ама засега ще се въздържа...

# 55
Така ли ми се струва или четката за пудра на Джордани е в нова опаковка? А към тези , които имат каталога, понеже на тези снимки не се вижда-увеличена ли е или пак е на 9.90? Имам мерак да си я поръчам понеже чувам мн добри отзиви за нея Simple Smile

# 56
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Така ли ми се струва или четката за пудра на Джордани е в нова опаковка? А към тези , които имат каталога, понеже на тези снимки не се вижда-увеличена ли е или пак е на 9.90? Имам мерак да си я поръчам понеже чувам мн добри отзиви за нея Simple Smile
Да, четката е в нова опаковка и в на цена 9,90 лв.

# 57
  • Мнения: 36 106
ВИДОВЕ И СРОКОВЕ ЗА ОБРАБОТКА НА РЕКЛАМАЦИИ


НАРУШЕН ТЪРГОВСКИ ВИД НА ПРОДУКТА

Това е рекламация, при която нарушеният  външен вид на продукта е очевиден, например - повреден връх на червило /молив, смачкана /счупена опаковка, изтекло съдържание на продукта и др.
Тези рекламации  се подават в момента на получаване на поръчката.

НАЗАДОВОЛИТЕЛНО КАЧЕСТВО  НА ПРОДУКТА

Рекламации за качество, като например цвят на продукт от декоративната козметика, несъответстващ на този от каталога, се приемат в момента на получаване на поръчката.
Забележка: Не се уважават рекламации за несъответстващ цвят на продукти, показани в Цветната карта, както и рекламации за незадоволително качество на продукти от бялата козметика, за които се предлагат мостри. Не се заменят нарочно повредени или използвани не по предназаначение продукти.

ПРИЧИНЕНА АЛЕРГИЧНА РЕАКЦИЯ

Основна причина за този вид рекламация е появата на  алергична реакция. Срокът е до един календарен месец от датата на издаване на фактурата. В случаи на изключително чести рекламации за алергия при един и същ консултант фирмата си запазва правото да направи свое собствено разследване (включая изискване на медицинско удостоверение) и отказване на рекламация.

При рекламация за алергична реакция изисквания за възстановяване  на стойността, т.е. връщане на пари за продукти, включени в разпродажби, “сложни оферти”, или взети под внимание при определяне на участие в програма за новорегистрирани или бизнес програма не се приемат. Допуска се замяна за същия или друг вид продукти за същите бонус точки.
Поради разлика в цените на продуктите в отделните месеци рекламациите се обработват по цените от месеца на издаване на първоначалната фактура.

НЕТОЧНО ЗАЯВЯВЯНЕ ИЛИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Рекламации, свързани с неточност в броя или вида на продуктите, включени в поръчката на консултанта могат да бъдат следствие от:
1)   неправилно фактуриране  от предствител на фирмата ;
2)   неточно изпълнение при пакетиране на поръчката;
3)   грешка в каталога или формата за заявка;
4)   грешка от страна на консултанта или представителя в ЦПП.
               
 Рекламации по тт. 1-3 се  подават в момента на получаване на
поръчката.

Рекламации по т. 4 се  подават в срок от десет календарни дни от датата на фактуриране.
Независимо от причината, породила изискване за замяна, последната се допуска само при условие, че връщаният продукт е с напълно запазен търговски вид – напр.ненарушена целофанова опаковка, неотваряна картонена кутийка, неотваряна капачка на продукт от декоративната козметика и др.
При грешно заявяване от страна на  консултант, освен горепосоченото се изисква новозаявяваните продукти да са равностройни по бонус точки на връщаните и е дължима такса обработка.
Такса обработка е дължима и при грешно заявяване от страна на представителите в ЦПП.
Замяна на грешно заявени мостри и печатни материали не се допуска.

В последния работен ден от всеки календарен месец не се издават сторно фактури или корекционни фактури с отрицателен брой бонус точки.

# 58
  • Мнения: 4 546
момичета, има ли промяна в срокът за плащане на фактурите?

# 59
  • Мнения: 1 712
момичета, има ли промяна в срокът за плащане на фактурите?



Вече са на 14 дни,но можеш да имаш 2 фактури на кредит!

Общи условия

Активация на акаунт