Иначе, питането ми е, понеже без никаква вина, въпросният оператор ни остави без интернет и ТВ за един сериозен период. Беше през август. Питахме ги, обаждахме се - работили, щял да дойде екип, то така било понякога.
Разбира се, нямаше как да ги чакаме добезкрай и намерихме друг оператор.
От вътр. човек в Булсатком разбрахме, че можем да напишем офиц. жалба и те в течение на 30 дни да отговорят. Е, минаха и тези дни и нищо. Отделно, този познат ни обясни, че след като имаме оставащ период от договора, то те имали нак. такса от около 100-на лв за интернет и 100-на за ТВ за предсрочно прекратяване на договор. Но понеже сме имали само 6 мес до края на договора, то по-добре било да минем на най-ниския им план, някъде около 16 лв и така да си плащаме до края, докато се отървем от тях. Т.е. да им дадем едни 90 лв общо за оставащите 6 мес, въпреки че нищо тяхно не ползваме.
Честно казано, не е особена болка за тези 16 лв, но защо да го правим? На мен никой няма да ме спре на улицата и да ми даде 16 лв ей-така, за красотата. А и до гуша ми е дошло от преглъщане по повод на разни мастодонти.
Бихте ли могли да споделите мнение или информация?