Време е за ИКЕА! - Тема 35

  • 33 960
  • 755
  •   2
Отговори
# 705
  • София
  • Мнения: 650
Вчера преди обяд си обновиха наличностите на доста неща, явно е пристигнала доставка. С една приятелка точно гледахме одеяло, което беше изчерпано и след 15 мин се появи в наличност. Днес и на промоцията на коледната украса гледам, че продукти, които бяха изчерпани пак са в наличност. (Познайте къде отивам в обедната Grin)

И, ако не сте видели:

https://www.ikea.bg/offers/christmas-bazaar

Допълвам: Наистина са заредили в София, повечето стелажи не са празни. Коледната украса усилено намалява, аз отидох в 12 (вече отварят в 11) и всеки взимаше украса.

Последна редакция: чт, 16 дек 2021, 13:08 от ElzaFB

# 706
  • Мнения: 353
Трябва ми диван е съм харесала Ектор и Кивик. Няма как да ги видя на живо,само онлайн ми е опция. Дали бихте споделили мнения който ги е виждал или има такъв.Искам да е удобен и мек. Не обичам твърд  диван. Предлагат и един разтегателен с подобна визия на Ектор. Ако някой го е виждал в магазина моля за мнение. Благодаря предварително на отзовалите се.

# 707
  • Мнения: X
На мен никак не ми харесват диваните Екторп като дизайн, но съм виждала и колко ужасно изглеждат след известно ползване.
Снимката е от сайт подобен на OLX.

# 708
  • София
  • Мнения: 23 193
а някой да е ползвал Vimle по-дълго време?
поседяваме всеки път там, удобен е за нас, и като размери ще го нагласим.
но се чудя как е след година-две употреба.
махнаха и хубавите цветове, едни тъмни сиво сини са оставили.
и дали лесно се сменят всички калъфи?
искаме да вземем два-три и да ги сменяме.

# 709
  • Мнения: 46 580
Ползваните Екторп на снимка изглеждат много зле, но на живо са ми ок. Харесвам класическата визия, уютна ми е. Обаче си е ретро, т.е. въпрос на вкус Simple Smile Ползваме такъв от близо 3 г. и само хубави неща мога да кажа. Аз съм с ишиас и сменихме сума ти дивани, докато открих този. Всичките ми болки изчезнаха. На предишните седнех ли, до 5 мин. започваше да ме боли.
Мек е, но поддържа добре тялото.

Върнаха ми най-сетне парите от анулираната на 11.11. поръчка. Месец и 5 дни им отне.
Сдобих се най-накрая и с кутиите Stuk 20/51/10 см. Няма ги налични от много време, а в магазина стояха около 100 бройки и само ме дразнеха. Ходих до малкия магазин в Мол-а, нямаше и там. В крайна сметка мъжът ми се нави да иде до големия. Чакам в събота още малко органайзери от онлайн поръчка и гардеробът ни ще е по конец Simple Smile

# 710
  • Бургас
  • Мнения: 10 358
Направих и аз една поръчка с 2 етажерки Калакс, няколко коледни джуджета и едно огледало.
За него да ви питам, макар че свърши вече, поръчано е - https://www.ikea.bg/products/decoration/mirrors/decorative-mirro … ogledalo/00294979
Някой има ли го, дали на живо е хубаво? Май е доста голямо? Отдавна го следя и като разбрах, че е налично не се замислих много.

# 711
  • Мнения: 10 724
Аз го имам огледалото, разкошно е! Метално, стабилно.
Като големина ми е перфектно и ми е много удобно за гримиране и оправяне на косата с преса. Закачам си колиетата на крайните заврънкулки. Поставката долу също я ползвам за различни неща.
Много си го обичам Simple Smile

# 712
  • Бургас
  • Мнения: 10 358
Точно това исках да чуя! Много благодаря! 😃

# 713
  • Мнения: 533
Още един глас за EKTORP.Беше ни препоръчан от приятели и наистина всеки,който дойде вкъщи казва,че на по мек и удобен диван не е сядал.Честно казано нашият е бял и изглежда страхотно и след 4г употреба.
За съжаление сега ни трябва разтегателен за къшата и макар аз да искам Soderhamn ММ казва,че е много дълъг и повече от 2.40 м диван няма да сложим и както и да го правех проекта не става 😡
Искам да е със сменящи калъфи защото сме с куче и по възможност да е мек.
За дизайн не мога и да мечтая защото за мен само Soderhamn и Landskrona са малко по-модерни.Честно казано повечето им са или доста обикновени или твърди.

# 714
  • София
  • Мнения: 3 186
а някой да е ползвал Vimle по-дълго време?
поседяваме всеки път там, удобен е за нас, и като размери ще го нагласим.
но се чудя как е след година-две употреба.
махнаха и хубавите цветове, едни тъмни сиво сини са оставили.
и дали лесно се сменят всички калъфи?
искаме да вземем два-три и да ги сменяме.
Нашето е на 3 години, съвсем ОК си е. Детето го тормози много, ту е кораб, ту военна база, но си е съвсем здраво. При смяна на калъфите ММ помага само на подлакътниците, другото мога и сама а съм доста кекава като цяло. Нашият калъф е червен, не се престраших за бежовия, много бозаво щеше да стане с останалите неща вкъщи.
Не спим на него обаче, макс седмица разтягане да му се събира за трите години, та не знам как е механизма при честа употреба.

ИКЕА ми върнаха парите от онлайн покупка след 3 седмици. Не знам дали контакта с техния кол център, сигнала в КЗП, оспорването на транзакцията или публикацията тук помогнаха, но категорично приключих с онлайн магазина им, трагичен е.

# 715
  • Мнения: 6 343
Ползвахме Ektorp 2 г нон стоп и мога да каже, че изглеждаше идеално до последно и беше супер удобен. ММ дори е спал на него (имахме 3-ка).

Сега купихме Gronlid, предполагам него визираш като подобен на Ektorp, но разтегателен. Матракът при него се купува отделно и става като спалня с подматрачни рамки. Разликата в цената обаче е значителна спрямо Ektorp:

1. Само двойката е разтегателна. Трябва да купиш разтегателна двойка и един единичен модул, който да свържеш ако искаш 3-ка диван....
2. Всички калъфи се продават отделно (вкл. на подлакътниците)
3. Матракът се купува отделно
4. Реално възглавниците са включени в цената видима на сайта, но си ги плащаш като отделен артикул, същото се отнася за спалния механизъм.

# 716
  • Burgas
  • Мнения: 503
Здравейте!Има следната "драма":преди 5 дни поръчах онлайн дребни аксесоари и коледни декорации,все още ги чакам,поръчката е със статус "приета"от 5 дни...Днес влизам и виждам цените на моите неща са намалени,някои наполовина.Честно казано сумата не е голяма,но ме хвана яд-все пак парите от картата ми ги взеха веднага,а аз още не съм си получила нищо,пък сега и на загуба,хаха...Четох в общите условия,пише че ако откажа сега поръчката,дължа неустойка от 20 лв....Въпросът ми към вас е имал ли е някой подобна случка и може ли да се направи нещо реално?

Последна редакция: пт, 17 дек 2021, 11:29 от borka01

# 717
  • Пловдив
  • Мнения: 5 030
Просто ги поръчай отново и като дойдат ги върни с първата касова бележка. Wink

# 718
  • Мнения: 69 167
И къде й е сметката. Връщането е за сметка на клиента принципно по закон. Танто за кукуригу, според мен....

Да се обади, ако не е пратена, да не я пращат евентуално, и да поръча отново...ама то доста са изчерпани, та може и да увисне накрая заради едни 5 лева...ама ако й се занимава, що не...

# 719
  • Пловдив
  • Мнения: 5 030
Не е ли до Център за поръчки. Така е безплатна, и връщането също. За дребни неща изобщо няма смисъл да се поръчват с куриер.

Общи условия

Активация на акаунт